Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Waarom zat Arno nou steeds over Blind en United te praten? Wat als Blind weg gaat? Blind is een optie voor Manchester United. Heb altijd het gevoel dat hij lekker onrust wil stoken bij de Nederlandse clubs.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst
Waarom zat Arno nou steeds over Blind en United te praten? Wat als Blind weg gaat? Blind is een optie voor Manchester United. Heb altijd het gevoel dat hij lekker onrust wil stoken bij de Nederlandse clubs.

Ja, want Arno Vermeulen heeft ook zoveel invloed dat Manchester nu ineens tot actie over gaat. Kom op zeg. Laat die gast lekker lullen. Niemand neemt die gast serieus.

Geplaatst
Huhu vind het lastig te zeggen maar vond Arno prima. Ook als commentaar doet hij het beter dan eerst :LO: Zelfde ontwikkeling als Waterreus?

Aan een tafel met Mulder en Pi-Air heb je wel eens de kans boven jezelf uit te stijgen. Helemaal als die mafkees van een Mulder een tirade gaat geven over hoe het in het voetbal mogelijk moet zijn dat je in de rust de spits van de tegenstander kunt kopen :-D

Geplaatst

Haha dat klopt ja, wat ik wel tof vond aan Arno hij is tenminste niet scheinheilig :cab: Zoals dat Ruud Gullit weet je dat nog :-D Vond ik prachtige televisie hoor.

Geplaatst

Beweerde die Vermeulen gisteren nou dat VI invloedrijker was als de BBC? Was iets over van Gaal, maar heb het niet helemaal gevolgd.

Geplaatst
Beweerde die Vermeulen gisteren nou dat VI invloedrijker was als de BBC? Was iets over van Gaal, maar heb het niet helemaal gevolgd.

Ging over de pers in engeland. Die overleeft van Gaal wel want hij heeft die onzin bij VI ook overleefd. Ik denk dat het een grapje was van onze Arno. :)

Geplaatst

Naja BBC noemt Louis niet gevaarlijk en een pseudo Mussulini he ;c Dus snap hem wel.

Geplaatst

Kijk voortaan wel lekker een dag later via internet. Kan ik tenminste de stukjes waarin Mulder begint overslaan, kijkt toch een stuk fijner.

Geplaatst

Mulder zit er ook gewoon puur voor de oude garde. Ik heb ook niks met de beste man, maar mijn opa is het altijd helemaal met hem eens haha. Dat soort mensen zijn een groot gedeelte van het publiek, dus zolang dat zo blijft heb je iemand als Jan ook nodig. En het is net zo'n act als bij vdGijp en Derksen.

Geplaatst

Goh. Volgens Zwartkruis gaat Ajax nog maar eens een rapportje laten opstellen over de organisatie :r

Geplaatst

Wat een belachelijk gedoe over Ajax, waarom nodig je dan die Zwartkruis uit?

En Derksen had niet door dat Louis met zelfde systeem speelde :r

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Hahahaa Sjek :-D

Kijk nu al uit naar VI morgen. Die gaan hier helemaal op los natuuurlijk

Geplaatst

Pffff wat een aandachtszoekers iedereen met zo'n kutbucket. Steek die dingen lekker in je reet /lennie

Geplaatst

Haha die Jack altijd op zoek naar bevestiging ''Weetje wie ik zo'n lekker spelertje vind? Ondaan'' Wetende dat iedereen dat vind :r

Geplaatst
Hahahaa Sjek :-D

Kijk nu al uit naar VI morgen. Die gaan hier helemaal op los natuuurlijk

Dit dus. :mrgy:

Geplaatst
Haha die Jack altijd op zoek naar bevestiging ''Weetje wie ik zo'n lekker spelertje vind? Ondaan'' Wetende dat iedereen dat vind :r

Ik ken er anders precies niets van. ;c