Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Ik vond het een mooie uitzending ja, typisch VI. Mooie grapjes, Genee en Derksen ruzie en Boskamp die zo nu en dan wat nuttigs toevoegde.

Geplaatst

- Jack

''Als je bij Ajax rondloopt en dat deed ik eergisteren toevallig omdat mijn kleinzoon tegen Ajax moest voetballen''

:-D [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

Geplaatst
- Jack

''Als je bij Ajax rondloopt en dat deed ik eergisteren toevallig omdat mijn kleinzoon tegen Ajax moest voetballen''

:-D [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

Ik hoorde het ook, maar dat kun je Jack niet kwalijk nemen toch?

Geplaatst

Nouja lachwekkend toch. Alsof hij anders nooit bij Ajax rondloopt. En ook al is dat niet zo, beetje geforceerd laten merken dat hij er anders niet zou komen omdat hij de schijn van objectiviteit wil wekken :mrg: terwijl heel Nederland ook wel weet dat ie gewoon voor Ajax is.

Geplaatst
Nouja lachwekkend toch. Alsof hij anders nooit bij Ajax rondloopt. En ook al is dat niet zo, beetje geforceerd laten merken dat hij er anders niet zou komen omdat hij de schijn van objectiviteit wil wekken :mrg: terwijl heel Nederland ook wel weet dat ie gewoon voor Ajax is.

Erg he, ook altijd geforceerd negatief/cynisch doen over Ajax :D

[YOUTUBE]n9tOK5vrTug[/YOUTUBE]

Deze blijft mooi.

Geplaatst

AFCA Mokum 1 jaar geleden

Jack van Gelder wieeeee kent hem niet! Jack van Gelder Jack van Gelder is een echte Ajacied!!! Jalalalalal en wie er niet tegen kan valt maar lekker in ze stink graf.

Mooie comment.

Geplaatst

Hoe krijgen ze het voor elkaar hè, bellen Edwin Evers op om hem te feliciteren, uiteindelijk gewoon alleen maar over zichzelf gaan praten. ;e;e;e

Geplaatst
Joh die krijgen dat gesprek ook maar ineens door hun strot gedouwd.

Nou en? Ze zijn radio makers die doen toch niet anders...

Geplaatst
Nou en? Ze zijn radio makers die doen toch niet anders...

Ik doelde op de mannen van VI.

Geplaatst
Ik doelde op de mannen van VI.

Ooh ik dacht dat jullie zeiden dat zij het gesprek juist initieerde maar dat is dus niet zo?

Geplaatst
Ben ik nou gek...

Maar Kieft had die toch al gewonnen vorig jaar? :S

Of was dat een andere prijs?

Was volgens mij de ns publieksprijs

Geplaatst

;e;e Nooit Milner zien spelen en toch zo erover praten. Beste speler van City (met Hart) dit seizoen.

Marcel van Roosmalen _O_ Geweldige vent.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Hoort die Van Roosmalen bij het programma.:-D Was net aan het typen dat de man in ruitjesblouse geen makkelijke avond had. Zat gezichten te trekken alsof hij ieder moment onderuit zou gaan. Lange avond gehad gisteren denk.

Geplaatst
;e;e Nooit Milner zien spelen en toch zo erover praten. Beste speler van City (met Hart) dit seizoen.

Dat illustreert ook meteen het waardeloze seizoen van City tot dusver..