Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst
Dat vind ik echt een baas, dit stukje bijvoorbeeld :D

2lysmc.jpg

Dat hele boek over Vitesse is heerlijk, volgens mij stond deze anekdote daar ook in.

Geplaatst
In 'Je hebt het niet van mij' of 'Het jaar van de adelaar'?

'Schijt', dat gaat voornamelijk over Ester Bal en Theo Janssen, maar ook over Vitesse.

Geplaatst

Even het stukje van Roosmalen terug gekeken. Het kwam behoorlijk gefrustreerd over en het zijn eigenlijk allemaal loze kreten wat die roept. Best gek voor iemand die, blijkbaar, vrij weinig bij de club komt. 'Alle spelers gaan weg' :-D

Geplaatst

We gaan het weer hebben over wie er doorslaggevend was bij PSV en wat het verschil is met Ajax :D Elke week hetzelfde onderwerp :D ''Guardado, De Jong, Willems en Depay zijn sleutelspelers'' :r

Van Halst weer met z'n stokpaardje ''gemene speler''

''Deze jongen speelde gewoon een EK he 2010'' over Willems :D

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Ach, Mulder denkt dat die Moses Simon haalbaar is voor PSV :-D Vroegen ze daar onlangs niet 20 miljoen voor oid?

Geplaatst

De 'sterren' van het Belgische voetbal zijn echt niet meer haalbaar (lees: betaalbaar) voor Nederlandse clubs, sowieso is de Belgische competitie - Eredivisie eigenlijk geen echte stap meer vooruit, eerder eentje opzij.

Geplaatst

Niemand ook die wist te melden dat die zelfde Simon nog op proef was bij Ajax :cab:

Die is idd onhaalbaar, maar die andere die Mulder zei kan wel Depoitre.

Geplaatst

Nou in een gesprek is het wel handig als er op elkaar gereageerd wordt met relevante informatie, anders wordt het een uur lang random weetjes roepen.

Geplaatst

Als je het al weken/maanden hebt over het falende aankoopbeleid van Ajax moet je dit ook gewoon weten imo.

Geplaatst
De 'sterren' van het Belgische voetbal zijn echt niet meer haalbaar (lees: betaalbaar) voor Nederlandse clubs, sowieso is de Belgische competitie - Eredivisie eigenlijk geen echte stap meer vooruit, eerder eentje opzij.

Voor mijn gevoel is een stap naar de echte top vanuit Nederland wel sneller gemaakt, dus vanwege die reden zie ik spelers nog wel richting de Eredivisie komen. Maarja, zo'n Defour speelt nu ook in Belgie terwijl die bij PSV terecht kon, dus misschien heb je wel gelijk. Hoorde gister de naam van Boeitius vallen, dat lijkt me geen gekke gedachte.

Geplaatst
Hoorde gister de naam van Boeitius vallen, dat lijkt me geen gekke gedachte.

Vond het opvallend dat niemand Corona van FC Twente noemde.

Tighadouini werd ook genoemd, die zie ik om de week voetballen. Hij toont potentie maar hem acht ik momenteel nog niet klaar voor de top van de Eredivisie, laat staan de Champions League.

Geplaatst

Tighadouini werd ook genoemd, die zie ik om de week voetballen. Hij toont potentie maar hem acht ik momenteel nog niet klaar voor de top van de Eredivisie, laat staan de Champions League.

Hoe doet die jongen het?

Geplaatst
Hoe doet die jongen het?

Corona of Tighadouini?

In het geval van Corona, dat is denk ik de beste speler van dit Twente, samen met Ziyech/ Tapia. Laat wekelijks een aantal zeer leuke acties zien, al is zijn rendement nog niet heel hoog. Heeft zeker de potentie om nog een stap hogerop te gaan.

Hoop dat hij wel nog een jaartje bij Twente blijft iig :)

Geplaatst

Vind Corona nou niet een 'wow' speler, veels te weinig beslissend geweest (ook dit jaar, 2015, blessure gehad?). Zie Tigha niet passen bij PSV, nog altijd zeer zonde dat Vitesse heeft laten gaan en gekozen voor ladderzat.. Financieel onbegrijpelijk maar ook gewoon een jongen van de club.

Geplaatst

Vitesse heeft een redelijk groot percentage van de transferopbrengsten van Adje in handen en heeft volgens mij ook een terugkoopprijs van circa 8 ton afgedwongen, terwijl andere clubs 2,5 miljoen op tafel moeten leggen. Denk zelf ook dat de top van de Eredivisie te hoog voor hem gegrepen is. Daarvoor heeft hij simpelweg teveel wedstrijden waarin hij totaal onzichtbaar is. Groningen/Vitesse zou een mooie stap voor hem zijn.

Geplaatst

Adje moet sowieso (nog) niet naar de top van de eredivisie. Speelt pas de 2e seizoenshelft wat constanter op een goed niveau, maar dat is nog niet topclub waardig imo. Laat hem nog maar een jaartje bij NAC of een eredivisie sub-topper op zijn minst.

Geplaatst
Vitesse heeft een redelijk groot percentage van de transferopbrengsten van Adje in handen en heeft volgens mij ook een terugkoopprijs van circa 8 ton afgedwongen, terwijl andere clubs 2,5 miljoen op tafel moeten leggen. Denk zelf ook dat de top van de Eredivisie te hoog voor hem gegrepen is. Daarvoor heeft hij simpelweg teveel wedstrijden waarin hij totaal onzichtbaar is. Groningen/Vitesse zou een mooie stap voor hem zijn.

Ooh echt? Dat wist ik niet, dacht dat Vitesse alleen doorverkoopclausule had afgedongen. Gun hem dit succes wel, want het is een goede jongen. Zonde van de blessures die hij gehad heeft.

Geplaatst
Corona of Tighadouini?

In het geval van Corona, dat is denk ik de beste speler van dit Twente, samen met Ziyech/ Tapia. Laat wekelijks een aantal zeer leuke acties zien, al is zijn rendement nog niet heel hoog. Heeft zeker de potentie om nog een stap hogerop te gaan.

Hoop dat hij wel nog een jaartje bij Twente blijft iig :)

Bedoelde eigenlijk Tighadouini.

Geplaatst

Die Tighadouini vind ik nu wel echt een kopie van Depay eerlijk gezegd. Wel iets minder natuurlijk, maar toch een leuke speler.

Geplaatst

Heerlijke speler is dat man poeh ik geniet er iig van [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];

Als Vitesse clausule heeft is dat te dom voor woorden als ze die niet gaan lichten.