Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leuk dat de zoon van Tom Egbers die filmpjes aan elkaar mag praten

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Goh eindelijk Vissers is de naam die een streep zet door dat gelul van ''verdedigen'' ''433 kan niet'' samen met Youri overigens prima teksten (y)

Geplaatst

Wat was dat nou voor ongemakkelijk moment van Youri met Bert :cab: Ik kon dat niet helemaal goed verstaan doordat ik wat vragen kreeg op dat moment, maar Bert zei dat Youri met m mee wilde en nu stoer liep te doen, en toen kneep Youri hem ineens ofzo?

Geplaatst

Ik moet nog steeds schaterlachen als ik die Bert in dat filmpje bijna zie wegspringen voor zo'n vuurpijl in dat stadion. :-D

'Er waren er minstens 7 die ik niet met Oudjaar heb' :-D

Geplaatst
Wat was dat nou voor ongemakkelijk moment van Youri met Bert :cab: Ik kon dat niet helemaal goed verstaan doordat ik wat vragen kreeg op dat moment, maar Bert zei dat Youri met m mee wilde en nu stoer liep te doen, en toen kneep Youri hem ineens ofzo?

Mwa Youri heeft dus gezegd dat hij zei tegen Bert ''je laat ons wel in de steek bij de NOS'' en voor de grap gewoon ''ach dan ga ik toch met je mee'' Bert gaf ook ''toe'' dat het eigenlijk een grap was. Eerder een goedkope actie van Bertje.

Geplaatst
Mwa Youri heeft dus gezegd dat hij zei tegen Bert ''je laat ons wel in de steek bij de NOS'' en voor de grap gewoon ''ach dan ga ik toch met je mee'' Bert gaf ook ''toe'' dat het eigenlijk een grap was. Eerder een goedkope actie van Bertje.

Oh maar dat viel mee dus. Ik hoorde alleen zijn laatste woorden daar nog over. Iets van "Maar dat wil ik bij dezen wel even rechtgezet hebben", super pissig. Gekke vent, maar ik mag hem wel.

Geplaatst

Goh, beetje sneu inderdaad dan van Bert. Goedkoop scoren omdat ie er niet uit kan.

Nou ben ik ook niet echt objectief omdat ik Bert een gigantische lul vind :D.

Geplaatst

Was daarna ook de hele uitzending chagrijnig. :D Ging ook lopen zeuren op Van Gaal zijn maniertjes.

Geplaatst

Die kop van hem :D

Wel nog redelijk snel een goed antwoord paraat.

Geplaatst

Nieuwe presentator he, zei al dat ie bepaalde dingen zou veranderen. Geen Jan Mulder meer zou al een goed begin zijn.

Geplaatst
Nieuwe presentator he, zei al dat ie bepaalde dingen zou veranderen. Geen Jan Mulder meer zou al een goed begin zijn.

Ik zou zelfs zeggen, het best denkbare!

Geplaatst
Heb dat programma 'Derksen & ...' opgenomen en na het eerste reclameblok zenden ze het programma weer van het begin af aan uit (?)

Is online ook zo, heel raar dat zoiets door de montage komt.