Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nou dit ging niet heel erg de diepte in, maar toch was het wel interessant. Die gozer weet wel waar hij over praat en kan het ook wel goed verwoorden.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst
Ik had dat boekje in twee dagen uit. Heb bijna alles gezien en gelezen wat er op internet staat over Verheijen. Echt een heerlijke visionair. Ben het nu aan het terugkijken.

:< Ik vreet het ook allemaal op. Ga het morgen (vandaag) terugkijken. Heb je 'm nog gezien bij FC Rijnmond vorige week? ;c

bewerkt door Bruins

Geplaatst

Vanavond is de allereerste aflevering (uit 2001) van Voetbal Inside te zien op de website. Nog zonder Wilfred Genee en met Leo Beenhakker.

Geplaatst
Vanavond is de allereerste aflevering (uit 2001) van Voetbal Inside te zien op de website. Nog zonder Wilfred Genee en met Leo Beenhakker.

Hoelaat dan?

Geplaatst

Hehe toen ik er was stond ik met haar achter de bar ongeveer, we waren er heel laat en toen moesten we daar gaan staan. Was wel gezellig, leuk vrouwtje.

Geplaatst

Mooi zin van Verbeek; Eredivisie is een verkapte A-junioren divisie aan het worden. En dan kan je nooit meeboksen met de grote competities.

Geplaatst
Mooi zin van Verbeek; Eredivisie is een verkapte A-junioren divisie aan het worden. En dan kan je nooit meeboksen met de grote competities.

Dat wist ik 5 jaar geleden ook al, so what? Ipv Verbeek zegt hoe we dat kunnen veranderen....

Geplaatst

Dat gaat alleen veranderen als er vanuit de Uefa / Fifa regels worden opgelegd als 6+5, of minstens de helft van de selectie als eigen jeugd etc.

Een strenge variant van FFP zou ook niet verkeerd zijn, of de licentieregels van de KNVB geldend maken voor heel Europa.

Maar goed, daar zitten een heleboel haken en ogen aan met het oog op het Europees recht.

Geplaatst

Kan ook wel veranderen door een ander transferbeleid, wat Feyenoord en met name PSV duidelijk proberen.

Geplaatst
Sorry

Lol voor wat? Ben niet boos op jou, eerder op Verbeek ;)

Was alleen benieuwd of Gertjan er nog een oplossing bij aandroeg, thats all vriend.

Geplaatst

Wat een verschrikkelijk programma is dat Studio Ajax toch :r

Het gaat over Feyenoord en Jan Mulder begint over Gustafson, dat hij daar geweldige dingen van zag. Egbers meteen: Gister zagen we ook geweldige dingen in Almelo bij Heracles - Ajax, vooral van de kant van Ajax. Ongelofelijk zeg :cab:

Sowieso NOS ook trouwens. Duw in het gezicht van Kramer naar van de Pavert wordt breed uitgemeten, 36x herhaald en geanalyseerd etc. en de klap van Bazoer hoor ik helemaal niks over tijdens de samenvatting en dit programma vanavond. Nee ik zet het weer uit hoor :-D

Geplaatst

Ze hebben toch een vast schema voor de uitzending. Blijkbaar was afgesproken om Heracles-Ajax te behandelen.

Dat van Kramer is wel echt belachelijk ja. Al geldt dat vooral voor FOX. Als je ziet hoe Locadia die van Excelsior bij de keel grijpt met de haat in z'n ogen...

Geplaatst

Was gewoon een makkelijk bruggetje om te praten over het bestuurlijk gedoe. Dat is namelijk niet zo positief en dus leuker om naar te luisteren. Net zoals ze zometeen PSV waarschijnlijk wel even kritisch gaan benaderen. En Snoeks deed nog wel zijn best in de samenvatting hoor. Ook totaal niet vergelijkbaar met Kramer, maar bon.

Geplaatst
Weet je voor welke club Tom Egbers is? ;sm; Niet googlen.

Zal wel Feyenoord zijn, anders vraag je het waarschijnlijk niet. Gehersenspoeld door de NOS dan ;c

Geplaatst

Haha, gaat uitgerekend Co Adriaanse beginnen over mentaliteit en de kleding van Memphis. Niet meezingen van het volkslied :r Doe dan een tactische uiteenzetting, daar zit ie voor. Natascha Froger had dit ook wel kunnen zeggen.

Geplaatst

Haha, volkslied analyseren, man man. En dan Co. 'Dit is een randzaak.' Heeft ie net wel 10 minuten aan besteed toen hem gevraagd werd waar het mis ging....