Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Kunnen we voortaan die vrouw aan tafel houden en die Witte Chinees laten oprotten?

Geplaatst
Kunnen we voortaan die vrouw aan tafel houden en die Witte Chinees laten oprotten?

Ik dacht meteen hetzelfde :-D

Geplaatst

Normaal meteen mijn oren dicht als ik een vrouw over tactiek hoor praten, maar zij heeft er écht verstand van. Ze bestaan dus toch.

Geplaatst
Normaal meteen mijn oren dicht als ik een vrouw over tactiek hoor praten, maar zij heeft er écht verstand van. Ze bestaan dus toch.

En ze heeft geen haren op haar tanden :mrgy:.

Geplaatst

Sjoerd Mossou? Neemt iemand die vent nog serieus dan?

Echt he. Die vent nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen. Beetje de Valentijn Driessen van Feyenoord.

Geplaatst
Hoofd vrouwenvoetbal van FC Twente. Heb wel het idee dat Tom en Sjoerd, bewust of onbewust, gelijk haar mening niet serieus nemen ondanks wat ze zegt.

Zij heeft zich anders wel beter voorbereid dan bovengenoemde heren.

Geplaatst

Die andere gasten is kwantiteit, zij was kwaliteit. Dan hoef je naar mijn idee niet continu je bek open te trekken.

Geplaatst
  • Auteur

Sjoerd kwam heel denigrerend over ja, sloeg nergens op. Als hij dat eens richting Muldertje zou doen, prima.

Geplaatst

René heeft weer een nieuw stopwoordje volgens mij, waanzinnig zeg.

Haha dat fragment van Jan-Dirk :D

Geplaatst

Echt he. Die vent nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen. Beetje de Valentijn Driessen van Feyenoord.

Zeg dat maar niet tegen onze fanatieke NAC'er Mossou. :P

Geplaatst
Aan de tijdstippen te zien was je je weer aan het bezatten op je kamer?

Jammer dat ik dit jaar nog geen VI heb kunnen zien :( Volgens mij wel weer een lekker niveautje?

Bij die tweede was ik idd niet meer nuchter :huhu: Maar wees gerust, de staf zit er bovenop. Voortaan dien ik de volledige clubnaam te gebruiken ("Amsterdamsche Football Club Ajax").

Geplaatst
  • Auteur

Zaten vandaag wel mooie stukjes in ja. Wel jammer dat ze Foppe zo belachelijk maakte maar dat was te verwachten.

Geplaatst

Mwah, belachelijk maken.. Ze namen het wel voor hem op (in tegenstelling tot Van Marwijk en Mulder eerder). Dat ze er om moeten lachen is iets anders. Ik kon er ook wel om lachen, en zo snel lach ik doorgaans niet.