Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die quote van Rene dat Ancelotti heeft gezegd over Di Maria dat hij blij is dat die weg is vind ik vervelend worden zeg :D Wat een onzin.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Goh die Rene :D ''Van Gaal haalt Schweinsteiger voor een wedstrijd of 10/12'' ok ok.

Geplaatst

Voor het eerst dat sinds lange tijd dat ik afgelopen maandag weer oprecht helemaal in een deuk lach om die Fifa man die om aandacht gevraagd werd door LvG. Zelfde geldt voor Gijpie die toen volgens mij weer echt oprecht moest lachen ipv dat gemaakte wat ie meestal heeft.

Geplaatst
Vanwege zijn fysiek toch? Kan geen heel seizoen spelen.

Ja maar als je Schweinsteiger haalt op die leeftijd voor een miljoen of 20 haal je hem niet voor 10 wedstrijden. Verder roept Rene ''je hebt Daley Blind in het centrum en kijkt naar je concurrenten en die zijn allemaal beter'' nou het is toch echt Van Gaal die Blind veel in het centrum liet spelen. Niet dat de Amerikaanse eigenaar riep dat hij daar moest staan. Kwam dus een beetje neer op het feit dat eigenlijk Van Gaal niks te verwijten valt ''het is toch logisch dat ze achter Arsenal en City staan'' ja maar niet achter Leicester en daarbij gaat het om het voetbal niet om de resultaten (de kritiek).

Geplaatst

Dat is volgens mij exclusief premies, wel raar dat alle Nederlandse sites het niet goed opschrijven dan.

Geplaatst

Hij had ze wel gezien... en toen kende hij geen speler van ze. Maar hij heeft ze gezien en heeft daarover een mening gevormd.

Geplaatst

Enig idee waar die lof voor Zivkovic vandaan komt gister? Mist gewoon 3/4 100% kansen, staat bij Willem 2 op rechtsbuiten omdat die niet kan meevoetballen en zit ook vaak genoeg op de bank.

En dan Locadia afkraken :cab:

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Zivkovic staat ongetwijfeld ook rechtsbuiten, omdat de rest van de fitte aanvallers of als spits spelende aanvallende middenvelders helemaal 0 snelheid heeft. Ja, De Sa, maar die kan er helemaal geen hol van.

Geplaatst
  • Auteur

Santos misstaat niet bij Ajax hoor ik? :mrg: Heerlijk die media. Derksen noemde de aanval van NEC ook beter dan die van Ajax. Oi oi oi.

Geplaatst

Die Derksen kan er beter maar mee stoppen. Word met de week gekker wat 'ie zegt

Geplaatst

Waarom gaat het zo veel en overal over de spits van de nummer drie van de Eredivisie (Kramer) of hun de reserve spits (Kazim) of de eventuele nieuwe reserve spits van Ajax. Nou heel interessant hoor.

Zegt Co nou dat Botteghin een potentiële Nederlands Elftal speler is? Naturalisatie procedure gestart ofso dan?

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Colum van Frank Heinen blijft toch wel een geweldige afsluiter van een matig programma. Vandaag Kalusha, prachtig!

Geplaatst

Zit je vi te kijken zie je [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; opeens vol in beeld :r

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst
Zit je vi te kijken zie je [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; opeens vol in beeld :r

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hahaah ja klopt. Was wel leuk om een keertje mee te maken, je ziet in de studio pas hoe ziek hard het eigenlijk gespeeld is.