Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Man man man, Jetro :r. Wat is dat een oliedomme jongen zeg. Bij dat soort jongens vraag ik mij toch altijd af wat er van zou komen als ze niet zo goed konden voetballen.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Nou PSV was duidelijk eens aan de beurt. Snap nu weer hoe oa die Eric hier zich voelt als ze feitelijke onjuistheden over Vitesse zeggen. Kan het wel snel weer opzij zetten en het puur zien als komedie.

Geplaatst
Man man man, Jetro :r. Wat is dat een oliedomme jongen zeg. Bij dat soort jongens vraag ik mij toch altijd af wat er van zou komen als ze niet zo goed konden voetballen.

Volgens mij zijn voetballers over het algemeen niet echt de aller snuggerste :-D

Geplaatst

Nee, maar dit spant de kroon hoor :r.

We hebben het wel over deze gozer he:

9e78d01f1d04f6ed5bcf2a6b8fc6f23d.jpg

Geplaatst

Haha ik vind Jetro zo'n baas he, die jongen zit volledig in z'n eigen wereld, maar niet op een storende manier.

Geplaatst

Vanavond een extra uitzending in teken van Johan Cruijff, waarschijnlijk zonder Rene van der Gijp. Want die heeft een schnabbel bij mijn cluppie ;)

Geplaatst
Vanavond een extra uitzending in teken van Johan Cruijff, waarschijnlijk zonder Rene van der Gijp. Want die heeft een schnabbel bij mijn cluppie ;)

Hoelaat is dit?

Geplaatst

Afgelopen inderdaad, kan ook niet op de site van VI komen om het terug te kijken.

Geplaatst

Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D

Geplaatst
Die René en Johan net weer over Cilissen. En het dan vreemd vinden dat ie niet zoveel behoefte heeft aan een interview voor dat blad van ze. :D

Ging toch ook van het veld alsof hij een oorlogswond had. Verder geheel met ze eens betreft oranje. En sowieso erg lachwekkend dat Daley aanvoerder is. Als er 1 geen leidinggevende capaciteiten heeft :r

Geplaatst

Dan neem ik aan dat je hun blad Voetbal Inside bedoeld?

Geplaatst
Ging toch ook van het veld alsof hij een oorlogswond had. Verder geheel met ze eens betreft oranje. En sowieso erg lachwekkend dat Daley aanvoerder is. Als er 1 geen leidinggevende capaciteiten heeft :r

Mwah, je bent aardig grogy dan hoor.

Dan neem ik aan dat je hun blad Voetbal Inside bedoeld?

Ja

Geplaatst

Haha ja ik zou in elk geval met 2 keepers starten; mooi man

Geplaatst

´´We zijn van het niveau Wales´´

´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje?

''Danny Blind kan je weinig verwijten''

Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land.

Geplaatst
´´We zijn van het niveau Wales´´

´´We kunnen niet tegen dit soort tegenstanders op´´ paar maanden terug nog gewonnen van Spanje?

''Danny Blind kan je weinig verwijten''

Nederlanders zijn daar heel rustig over he :D Ik vreet mij al op als ik zoveel onzin hoor over ''mijn'' land.

Deze selectie zit daar niet zo ver van af qua kwaliteit als Wales op z'n sterkst is (dus met Bale)

Laatste keer dat Nederland won van Spanje was niet een paar maanden terug, of ik moet wat gemist hebben. In de zomer van 2014 wel van gewonnen, maand of twintig terug.

Dat laatste vind ik ook wel meevallen jah. Tijdens de kwalificatie gefaald, dat zeker.

Geplaatst

Op die uitspraak van Danny Blind na ben ik het anders wel met ze eens (wat ook niet vaak het geval is). Gezien onze huidige vorm en de laatste/huidige selectie(s) acht ik ons niet beter dan Wales en kunnen we inderdaad niet op tegen landen als Frankrijk en Engeland. Leuk dat je een jaar geleden van Spanje wint, maar dat zegt me verder niet zoveel.

Geplaatst

Overschot aan gelijk hadden ze. En die Jasper moet eens niet zo janken. Gewoon interviewtje geven, niet zo kinderachtig doen. Pure aanstellerij gewoon, in alles.