Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Rasicha van Chelsea, hmm oke.. Verder wel eens met hun kritiek. Zie ook liever eigen jeugd ipv deze 4 nietsnutten (Baker uitgezonden).

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Net even terug gekeken, maar het begin gaat toch over PSV? Dat het daarna heel lang over Ajax gaat is jammer en dat laatste item is vast en zeker gedaan omdat Ajax 'normaal' kampioen was geworden.

Geplaatst

Je kan dat programma beter Studio Ajax noemen hoor, want dit is gewoon lachwekkend natuurlijk.

Geplaatst

Heb het niet bekeken. Maar iedereen noemt het studio Ajax. En dan ging het veel over Ajax en dan is het raar?

Geplaatst

Ik vind Studio Voetbal het minste van de kwaden en omdat het zo laat begint, ga ik er ook vaak niet naar kijken ook. Dan hangt het er vervolgens nog van af of ik Yoeri Mulder, Ronald Waterreus, Pierre van Hooijdonk of Sjoerd Mossoe zie zitten en dan zap ik al door naar een ander kanaal. Afschuwelijke lui zijn dat. Die krielkip met dat brilletje vind ik dan wel weer een goeie. Weet zijn naam niet.

Geplaatst

Ik had het her en der al gelezen, maar Ajax is toch ook de grootste en mooiste club van Nederland dus dan is het toch logisch dat ze daar het meest aandacht aan besteden?

Tevens kan ik mij voorstellen dat het vragen opwekt als een ploeg zo op de laatste speeldag een titel verspeeld.

Geplaatst

Mooiste club ja? Vere van zelfs. Studio voetbal behoort een objectief programma te zijn, net zoals VI. Wel heerlijk dat die Mulder zo zuur was, extra genieten.

Geplaatst

Dat zie je toch echt verkeerd, Ajax is by far de mooiste club van Nederland. Maar bon, laten we daar niet verder op ingaan. Moet het een objectief programma zijn, goh ... misschien wel. Trouwens grappig dat je dan VI noemt, als er een voetbalprogramma niet serieus is te nemen is het VI wel. Dat is gewoon kantinepraat, niets mis mee hoor overigens.

Geplaatst

Nee hoor, ik zie dat meer dan prima en er op ingaan hoeft ook niet want zal het ongetwijfeld niet met je eens zijn. Tuurlijk is VI niet serieus te nemen maar dat snijdt wel alle clubs in de eredivisie aan. Kantinepraat daar is heerlijk maar dat is ook hun programma-format. Anyway, ik ga de zon in :)

Geplaatst

Is die derde helft ook nog ergens terug te zien? Op die site van Voetbal Inside kon ik hem niet vinden

Geplaatst

Ik vond er niets tot weinig aan. Gelukkig schakelde ik een half uur later in, waardoor ik saaie stukken (en reclame's) door kon spoelen.

Wel goed natuurlijk dat ze geld inzamelen voor het goede doel, heb ook zelf een bijdrage gegeven, maar had met verheugd om anderhalf uur flink te lachen.

Geplaatst
Wat een geleuter van Derksen richting Kuijt, laat hem lekker. Hij is positief, ja so what?!

Ik ben het wel met Johan eens en gelukkig is Johan niet zo schijnheilig dat ie zijn mond houdt als Kuyt er bij zit.