Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hadouir is altijd wel een goede speler geweest. Natuurlijk niet de kwaliteiten van Ziyech. Eens met Gijp, due gebaartjes heeft hij totaal niet nodig.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst

Toch is die Hyballa een sympathieke vent. Vaak wat gek langs het veld maar gewoon wel altijd goede teksten. Hij is met z'n fanatisme wel uniek in Nederland.

Geplaatst

Ik vind hem ook idd een zeer sympathieke man en ook een heel sympathieke uitstraling hebben, zeer vriendelijk en ook heel kundig.

Geplaatst

Wel echt bizar dat Rene en Derksen trainers zo onderschatten. Derksen zei dat hij ook wel zo kon presteren met NEC :r

Rene heeft gisteren ook wel het record ''vroegah was alles betah'' gehaald. Tig keer de vergelijkingen met Hiddink, Gullit, Koeman. Word je ook moe van :D Die Hyballa dacht echt, die gasten hebben er dus geen pepernoot van begrepen..

Geplaatst

Bassie krijgt wel een harde plassert van die tv-aandacht denk..

Geplaatst

Zou het? Bassie is nogal media geil, zie je ook aan z'n fluiten het moet vooral om Nijhuis draaien. Het is natuurlijk moeilijk etc. maar zijn onkunde in combinatie met het enge houdingtje van hem zorgt bij mij nogal voor weerstand tegen hem.

Geplaatst

Iedereen vindt ook dat van Sanchez een penalty, zelfs Nijhuis maar Johan niet :-D ''Sanchez is opzoek naar een penalty'' haha.

Zegt ook dat hij al 3 jaar zo fluit, wat een onzin.

Geplaatst

Goh je hebt het er wel heel lastig mee he. Laat nu maar gaan hoor, wordt een beetje moe van het gezeik op de fouten van dit weekend.

Overigens wat mij betreft goed dat hij er was, legt de situaties uit zoals hij het zag en verschuilt zich niet zoals onze vriend bij Utrecht - ADO wel doet.

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst

Heel grappig heren.

Nou ben ik niet de aangewezen persoon die moet beginnen over het niveau van humor ;c

Iemand die hier naar dat item De Wandelgang kijkt? Dat vind ik negen van de tien keer echt matig, terwijl ik normaal elk materiaal met Johan en/of Genee niet vaak genoeg kan bekijken.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Kijk je ook Doordekken Soof? Dat is toch zo geniaal :-D Johan gaat daar ook altijd helemaal los.

Geplaatst
Kijk je ook Doordekken Soof? Dat is toch zo geniaal :-D Johan gaat daar ook altijd helemaal los.

Tuurlijk. Was vroeger nog leuker. Heb die ouwe echt tientallen keren gezien op youtube :D

Geplaatst

Was weer gieren inderdaad zeg. Die Johan wel scherp nog man met zijn vieze opmerkingen met zijn 70 jaar:D.

Geplaatst

Derksen: 'AZ stunt meestal alleen in thuiswedstrijden en in uitwedstrijden houd het niet over'. Nou komt de factcheck eraan:

Thuis: 14 gespeeld, 20 punten

Uit: 14 gespeeld, 22 punten.

Geplaatst

Ja dat was wel mooi over onze Yannis. Ik vind het tegenwoordig weer prettig om te kijken. Vooral als Boskamp er zit.