Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[quote name='Sophomore']Heb dat stukje zonder geluid gekeken @Thijsje. Evenals het stukje over vrouwenvoetbal en elke keer als Juffrouw Koster aan het woord was. Ohjah ook toen Jans finaal afging over Mahi en Idrissi, zo pijnlijk slecht.[/QUOTE] Zo, jij durft
  • Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 115,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers.   Keek het jaren terug allemaal

• Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het ve

• joostmakaay
    joostmakaay

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er

Geplaatst
[quote name='Sophomore']Heb dat stukje zonder geluid gekeken @Thijsje. Evenals het stukje over vrouwenvoetbal en elke keer als Juffrouw Koster aan het woord was. Ohjah ook toen Jans finaal afging over Mahi en Idrissi, zo pijnlijk slecht.[/QUOTE] Haha, ja. Was een awkward stukje met Jans. Hij was het zo duidelijk niet eens met de beslissingen :D En vind die Koster ook helemaal niets, moeilijk om naar te luisteren.
Geplaatst

Gijp noemde staand alle prestaties van Advocaat op en toen ging iedereen klappen voor Dickie.

Geplaatst

Oh haha dat, ik was meer verbaasd dat Gijp hem een geweldenaar vond terwijl bij de helft van dat lijstje niet gepresteerd is (Servie, Sunderland, PSV, Fenerbahce)

Geplaatst

Als penningmeester bij madurodam heeft hij ook nooit het potentieel uit zijn beschikbaar materiaal kunnen halen

Geplaatst
Oh haha dat, ik was meer verbaasd dat Gijp hem een geweldenaar vond terwijl bij de helft van dat lijstje niet gepresteerd is (Servie, Sunderland, PSV, Fenerbahce)

Onbegrijpelijk dat hij met Sunderland geen prijzen heeft gewonnen ja.

Geplaatst
Als penningmeester bij madurodam heeft hij ook nooit het potentieel uit zijn beschikbaar materiaal kunnen halen

Gelukkig compenseert hij dit met een gefinishte avondvierdaagse

Geplaatst

Onbegrijpelijk dat hij met Sunderland geen prijzen heeft gewonnen ja.

Prijzen? Ik heb het over presteren. Als je een beetje presteert bij Sunderland word je bijvoorbeeld niet ontslagen.

Geplaatst

Prijzen? Ik heb het over presteren. Als je een beetje presteert bij Sunderland word je bijvoorbeeld niet ontslagen.

Hij behoedde ze anders wel van degradatie. Doel nummer één van een team als Sunderland.

Geplaatst

Dacht naar het darts te kunnen kijken, maar VI dus. Naast Gijp ook Kraay Jr. homofoob. Wat een overtrokken reactie op een opmerking. Dacht eerst dat het ging om het zijn van een vriendje van Makkelie, maar het ging hem echt om die homograp. :cab:

Geplaatst

-laat maar misverstand

bewerkt door Regis

Geplaatst
Dacht naar het darts te kunnen kijken, maar VI dus. Naast Gijp ook Kraay Jr. homofoob. Wat een overtrokken reactie op een opmerking. Dacht eerst dat het ging om het zijn van een vriendje van Makkelie, maar het ging hem echt om die homograp. :cab:

Nee

1.32 ofzo. 'Alsof ik een connectie heb met hem ofzo'. Er is er 1 die er een 'punt' van maakt en dat is Rene weer die er als een labiel pubertje de hele tijd 'billen' doorheen loopt te roepen waardoor mensen hun verhaal niet af kunnen maken. Dan wordt er een vraag aan hem gesteld waarop het antwoord 'nee' is, maar is dat al homofoob? Moeten we tegenwoordig maar van de mannenliefde zijn puur om niet homofoob te zijn?

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

Nee

1.32 ofzo. 'Alsof ik een connectie heb met hem ofzo'. Er is er 1 die er een 'punt' van maakt en dat is Rene weer die er als een labiel pubertje de hele tijd 'billen' doorheen loopt te roepen waardoor mensen hun verhaal niet af kunnen maken. Dan wordt er een vraag aan hem gesteld waarop het antwoord 'nee' is, maar is dat al homofoob? Moeten we tegenwoordig maar van de mannenliefde zijn puur om niet homofoob te zijn?

Rene probeerde met een grap de ruzie weg te halen.

Geplaatst

Rene was vanaf de eerste seconde dat Johan 'billenmaatjes' zei al bezig met 'huhuhuhuuhhu billenmaatjes billen huhuhuhuhuhuhu billenman huuhhuuuuuuuuuuuuuuuuu'. Was de enige die daar over door ging, Hans probeerde z'n integriteit en neutrale positie als journalist nog enigszins te waarborgen.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst
Hahahaahaahaha die Sylvana Simons. Wat een piet is dat zeg.

Lekker slim bij de slimste mens gisteren ook.

Geplaatst
Wat vonden jullie eigenlijk van Renate? Vond het echt genant om naar te kijken :cab:

Ja vreselijk.

Geplaatst

Ik vind het geweldig als ze over het randje of zelfs ver over het randje gaan, maar dit was simpelweg te geforceerd en gewoon niet grappig mijn inziens.

Geplaatst

Flauw grapje maar tekenend dat er weer veel mensen in NL zijn die zo er over janken. Je weet wat voor een programma VI is, als het niet bevalt dan kijk je niet. Wel typisch want we moeten allemaal lachen om bv. de tv kantine. Dit is gewoon een grapje dat precies in het straatje van VI past. Satire en met een korreltje zout te nemen. In Nederland kan tegenwoordig niks meer, alles gaat te ver bla bla.

Geplaatst

Ik vind dat zoiets moet kunnen. In België zijn er genoeg programma's waar er gelachen wordt met mensen, transgenders vallen daar ook onder. Zoiets moet je gewoon met een korreltje zout nemen en dat er nu transgender organisaties eisen dat het programma niet meer gesponsord mag worden, zure mensen hoor.