Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
57 minuten geleden zei Christian.:

Is dat wat? Had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot ik de aankondiging van EA zag. Wel grappig dat ze zoiets in de game hebben verwerkt. 

Ik heb zelf heel erg genoten van de eerste twee seizoenen ja. Komt nog een derde en laatste seizoen. Hoe jammer ook, maar als het seizoen net zo sterk is als de eerste twee seizoenen heb ik er vrede mee.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 150,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik richt me voorlopig op Engelse en Amerikaanse competitie. Morgan met Kirby in de rug. Leuk om mee te spelen  

• Untradable gepackt, best tof.     

• Stuk moeilijker Karel. Vrouwen begrijpen buitenspel niet. Kom niet tot fatsoenlijke aanvallen toe. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Vlonkie:

Wie kan mij uitleggen waarin het verschil in de prijs zit?

Naamloos.png

Ik denk dat de rechter alleen maar te registeren is in Engeland. Moet je maar even op klikken dan zie je het vanzelf 

Geplaatst

ook de rechter is activeerbaar in Nederland...

dan mooi de rechter halen, al gaan er verhalen dat je deze game beter kan overslaan. 

Geplaatst
46 minuten geleden zei La Pulga:

dan mooi de rechter halen, al gaan er verhalen dat je deze game beter kan overslaan. 

mwah ik ga het sws halen. De kritiek op de vorige edities (en de huidige) boeien mij niet zo

Geplaatst
Zojuist zei Vlonkie:

mwah ik ga het sws halen. De kritiek op de vorige edities (en de huidige) boeien mij niet zo

Verschil vandaag is trouwens dat bij de één de pre-order is verdwenen.

image.png.d9a70aaec2c30a6c79feb4d8d38b9d09.png

Geplaatst

Ik vind hem nog wel wat aan de dure kant voor mijn Xbox Series X om eerlijk te zijn. Denk dat ik het nog even een paar maandjes uitzing en dan lekker met AFC Richmond aan de slag ga :P

Geplaatst

Hoe zien jullie teams eruit? Ik ga voor een Braziliaans team en een LLM Engeland team. Dat tweede moet ik nog bouwen en het eerste team heb ik nu 10 potjes rivals mee gespeeld. 

fifa.thumb.png.44c4aa9483bbe3acab669a235dbbfa1e.png

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.97f5f252633e29177a0200c3d4206eed.png

Op dit moment zo, volledig untradable maar ga langzaam de Serie A speler weg werken voor Prem spelers.

Hoe speelt Firmino? 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Gert:

Hoe speelt Firmino? 

Geniaal haha. Had ik niet verwacht maar zijn schot is echt dodelijk. Zelfde heb ik met Griezmann, die zet ik er meestal in de tweede helft in maar zijn schot is ook echt bizar. :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Geniaal haha. Had ik niet verwacht maar zijn schot is echt dodelijk. Zelfde heb ik met Griezmann, die zet ik er meestal in de tweede helft in maar zijn schot is ook echt bizar.  

Top, dan haal ik hem voor op 10. 

Geplaatst

727D77D3-4671-42A0-8B8D-23B12189FBF8.png.a00375b67723505764c3d5a6d6566e89.png

Paqueta wordt de eerste die eruit gaat. God, was is die vent nutteloos. Heb alleen nog geen idee wie ik daarvoor in de plaats wilt. Ook Fofana gaat nog vervangen worden door Gomez of Konate. Ook moet ik nog een aantal “supersubs” hebben. Momenteel heb ik alleen Koke en IF Kamada als nuttige wissels op de bank. Paqueta word

TAA is untradeable. 

bewerkt door PatjePauw

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Is het wat, deze FIFA? Lees alleen maar dat het een copy van 22 is maar dan nog slechter. ;c 

De day one patch was nooit eerder zo hard nodig als nu. Zonder Philips Stadion had ik het spel niet eens gehaald en ben van mening dat ik het ook beter niet had kunnen doen. Nu ik hem toch heb, ga ik er het beste van maken. Ik voorspel dat ik vanaf februari het spel niet eens meer aanraak. 

Geplaatst
Citaat

Het is in FIFA 23 mogelijk om commentaar dat kritiek heeft op jouw spel uit te zetten. Je hoeft dan niet meer aan te horen dat het even slecht gaat.

Volgens Eurogamer is de feature nu live. Je kunt deze aanzetten door naar je instellingen te gaan en de optie "Disable Critical Commentary" aan te vinken. Als het goed is krijg je dan geen kritiek meer op jouw spel en hoor je alleen opbeurend commentaar.

:-D

Geplaatst

Dat zijn wel de echte eye catchers van zo'n spel man. Is er ook een functie dat je extra commentaar kunt krijgen of een oorverdovend fluitconcert? 

Geplaatst
  • Auteur

Gepackt:

Vini, IF Delefeu (ofzo) untradable, Frenkie (verkocht voor 80k), Pedri 2x (1x verkocht voor 22k, de andere gebruik ik, Frimpong (25k). 

A6FE9E3F-BAC7-4590-8E2E-75329D95E1AB.jpeg

Dit team blijf ik het hele jaar upgraden met andere NL’ers.

8BAF397E-CAB6-4076-ACC4-C25A4E87E00D.jpeg

Genoeg verbeterpunten nog, vooral achterin maar wellicht morgenavond. Heb de Advanced sbc’s zo goed als klaar staan voor de otw promo. 

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst

Ik krijg iedere keer deze melding van Anticheat. Hoe start ik FIFA 23 normaal op? Ik heb mijn laptop al twee keer opnieuw opgestart en het lijkt niet te werken.

Naamloos.png

Geplaatst

Ik krijg iedere keer deze melding van Anticheat. Hoe start ik FIFA 23 normaal op? Ik heb mijn laptop al twee keer opnieuw opgestart en het lijkt niet te werken.

Naamloos.png

Waarschijnlijk even de anti cheat opnieuw installeren. Misschien dat @joostmakaayof @Stefan.je hiermee kan helpen.

Hier op het matje gekomen al en nu bezig met de installatie. 

Geplaatst
23 uur geleden zei Thierryvane:

Is het wat, deze FIFA? Lees alleen maar dat het een copy van 22 is maar dan nog slechter.  

Geen idee, wat jij gelezen hebt, maar het is onvergelijkbaar qua gameplay met 22. Dribbeling is ruk en daarom voelt de game traag aan, maar er is meer manual defending dan de afgelopen jaren. Dat geeft het spel al een hele andere wending. Het schijnt dat minder snelle middenvelders nog ook bruikbaar zijn, maar daar heb ik mij nog niet in verdiept. Ja, er zijn weer OP dingen, zoals in de Power Shot en de vroege voorzet, maar het spel is beter dan de afgelopen fifa's. Daarmee wil ik je verder niets aanraden, want het is en blijft FIFA. 

Naamloos.png

Je moet idd je PC opstarten en Origin als administrator runnen en je hebt nergens last van, als het goed is.

Geplaatst

Heerlijk spel hoor tot nu toe, beetje door de menu's heen gescrollt en de selectie van Barcelona bekeken.(haha Depay 87 :-D) Daarna weer uitgezet!