Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Alles met links is een goal met Fekir. Vond Pogba toch niet zo fijn samen met Frenkie dus verkocht, Rash ook verkocht.

Coman - Morenties* - Dembele

Fekir - Llorente - Frenkie

Mendy - Kimpembe - Ramos OTW - Hakimi

Donnarumma

*moet ik nog kopen

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 150,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik richt me voorlopig op Engelse en Amerikaanse competitie. Morgan met Kirby in de rug. Leuk om mee te spelen  

• Untradable gepackt, best tof.     

• Stuk moeilijker Karel. Vrouwen begrijpen buitenspel niet. Kom niet tot fatsoenlijke aanvallen toe. 

Geplaatst
Op 19-10-2021 om 19:43 zei La Pulga:

Same.

Ik vind het allemaal wat lomp en traag maar ben zelf ook de enige die er over klaagt. Dus dan moet ik maar bij mezelf zijn.

Heeft denk ik ook te maken dat ik het nu gewoon op de tv aansluit i.p.v. aan me computer monitor. Iets met hz dingen ofzo?

Je moet ff kijken of de Afbeelding-modus (zo heet dit bij mij iig) op Game of Spel staat, dit scheelt al heel veel qua verversrate.

Geplaatst

Leuk dat er veel mensen spelen. Ik speel ook weer, ben alleen nog niet heel erg goed. Haal vaak rank 3 in WL nu, wil graag naar rank 2. Merk dat ik veel beter speel als ik minder sprint, maar is soms wel lastig volhouden als je achter staat of een kut goal tegenkrijgt. Gisteren 2-0 en toen 4 achter elkaar verloren door een beetje tilt. Sta nu 7-4, dus hopelijk kan ik bij de 12 komen.

Mijn team is een mix tussen FO (7) en gekochte (4) spelers. Ik wil op termijn naar FO toe, want anders heb je heel snel een super goed team en duurt het daarna ontzettend lang voor je maar één plek kan upgraden.

Benzema (SBC/FO)

IF Vinicius - Fekir (SBC/FO) - Dembele

Camavinga (OTW/FO) - Barella (FO)

Theo Hernandez - de Ligt (SBC/FO) - Koulibaly (SBC/FO) - Dumfries (OTW/FO)

Szczesny (FO)

Heb nu 1.2M coins liquid en nog aardig wat spelers in mijn club die ik voor weinig-niks heb gekocht en het wachten is op een SBC. High rated fodder en wat IF/RTTK/OTW.

Doe redelijk wat chemstyle-trading, pak je vaak wel 50-100k per uur mee.

bewerkt door Srangaman

Geplaatst
17 uur geleden zei Srangaman:

Gameplay voelt nu echt heel ruk.

De gehele zondag was het ruk, helaas.

Gister weer net niet de 16 gehaald, zo onnodig. 15-5 uiteindelijk. Gelukkig was het TOTW toch drama...

Geplaatst

Ja het voelde hier dit weekend ook ruk. Al moet ik zeggen dat een kater ook niet helpt.

Geplaatst

Hier speel ik lekker voor de 12 wins. Die zweetfeestjes zijn m niet voor mij, komt ook nog is bij dat ik te weinig tijd heb om er echt voor te zitten. Speelde dit weekend met 88 Seedorf en 90 Best. Aardige kaartjes zeg :< Seedorf weer met winst verkocht dus dat was een goeie deal. Heb nu bijna 8 mil aan TP dus we gaan lekker. :D Maat van mij zit al aan de 20 maar die is gestoord.

Geplaatst
15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hier speel ik lekker voor de 12 wins. Die zweetfeestjes zijn m niet voor mij, komt ook nog is bij dat ik te weinig tijd heb om er echt voor te zitten. Speelde dit weekend met 88 Seedorf en 90 Best. Aardige kaartjes zeg :< Seedorf weer met winst verkocht dus dat was een goeie deal. Heb nu bijna 8 mil aan TP dus we gaan lekker. :D Maat van mij zit al aan de 20 maar die is gestoord.

Doe je icon flips of?

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Yes oa. Ook veel non rares en fodders.

Zag via Twitter redelijk wat coinwipes voorbij komen door solution trading. Doe voorzichtig met dat vage systeem.

Geplaatst
8 uur geleden zei Srangaman:

Zag via Twitter redelijk wat coinwipes voorbij komen door solution trading. Doe voorzichtig met dat vage systeem.

Bedoel je hiermee dat mensen hun coins kwijt raken omdat ze investeren/traden in kaarten die benodigd zijn voor SBCs?

Geplaatst
14 minuten geleden zei joostmakaay:

Bedoel je hiermee dat mensen hun coins kwijt raken omdat ze investeren/traden in kaarten die benodigd zijn voor SBCs?

Ja, omdat EA een bepaalde formule heeft om het kopen van coins tegen te gaan en die schijnt vele raakvlakken te hebben door met non-rare gold kaartjes te handelen. Je verkoopt ze dan vaak voor 8k of meer per kaartje en dan wordt je door hun bot gebanned. Beetje mee oppassen dus.

bewerkt door Srangaman

Geplaatst

Ik ben een keer gebanned omdat ik van een vriend 20K kreeg (kocht twee bronzen spelers). Kreeg ik daarna een mailtje:

Citaat

Hallo. We hebben gemerkt dat jouw FIFA account de spelregels van EA heeft overtreden. We moeten echt even praten… We hebben waargenomen dat jouw account onlangs betrokken was bij de distributie van FUT Coins (als ontvanger). Coindistributie is tegen onze regels. Daarom hebben we jouw FIFA-account gemarkeerd en al je FUT Coins verwijderd.

WE MOETEN ECHT EVEN PRATEN... Volgens mij hebben ze toen direct mijn packluck aangepast. ;c 

Geplaatst

NOU KOM HIER DAN IK LEG DE SLEUTEL WEL ONDER DE MAT DAN HOEF JE NIET AAN TE BELLEN

Wat een kut bedrijf

Geplaatst

Heb bijna al m'n spelers verkocht. Vertrek volgende week op vakantie voor een weekje dus speel dit weekend wel met untradable team (wat overigens geen misselijk team is). Steek aankomende tijd even 4,5 miljoen in fodders, rise baby rise.

Geplaatst
7 uur geleden zei Thierryvane:

Ik ben een keer gebanned omdat ik van een vriend 20K kreeg (kocht twee bronzen spelers). Kreeg ik daarna een mailtje:

WE MOETEN ECHT EVEN PRATEN... Volgens mij hebben ze toen direct mijn packluck aangepast. ;c 

Tja Blizzard bant toh ook mensen met Wow. Ik kan ook niet ineens iemand met OSM 2.000 Boss Coins geven of wel?

Terecht besluit van ze.

Geplaatst

Mwah, 20K is niet echt boeiend. Je hebt soms ook dat per ongeluk iemand op buy now klikt i.p.v. bieden. Dan koop je ook gewoon een bronzen speler voor 10K.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Thierryvane:

Mwah, 20K is niet echt boeiend. Je hebt soms ook dat per ongeluk iemand op buy now klikt i.p.v. bieden. Dan koop je ook gewoon een bronzen speler voor 10K.

Wellicht dat EA kon zien dat je bevriend bent met die gast op Playstation?

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Wellicht dat EA kon zien dat je bevriend bent met die gast op Playstation?

Dat kunnen ze volgens mij sowieso, want met R2 in het FUT-menu kun je ook zien wie er online zijn.

Geplaatst

Leuk team. Ik heb vrijdag al 12 wins behaald, 3 wins uiteindelijk weggegeven en toen alles verkocht en heb nu zo'n 2,5 miljoen in fodders gestoken. Heb nog 4 miljoen te gaan, maar man wat is dat veel werk. ;c;c;c 

Geplaatst
Op 29-10-2021 om 13:08 zei Srangaman:

image.thumb.png.a02380449b43b5d226fdb58c96cb88a4.png

Eens kijken of we dit weekend hoge ogen kunnen gooien.

Ik speel zelf (net als de helft vd community) met die Fekir in de spits en kan het echt aanbevelen. Haast zonde om hem helemaal linkshalf te hebben staan, aangezien elk schot op doel erin gaat.

Geplaatst
2 uur geleden zei NicoHaak:

Ik speel zelf (net als de helft vd community) met die Fekir in de spits en kan het echt aanbevelen. Haast zonde om hem helemaal linkshalf te hebben staan, aangezien elk schot op doel erin gaat.

Hij staat bij mij op 10 in een 4231..

Stond 11-5 in WL. Nog 1x winnen voor rank 2. 4x achter elkaar verloren. :D

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei joostmakaay:

Mensen die leaven bij 0-0 omdat jij een pingel krijgt ;e

De community is zo toxic. Men pakt liever rood dan een tegengoal. Die Antonio objective, lees dat mensen leaven bij 1-0 terwijl je moet winnen met 2 goals verschil.

Iemand die de hero sbc gaat doen? M’n ingekochte Di Maria’s gaan extinct. Ingekocht voor 7,5k, nu weg voor 17,5k. Wel bizar dat de price ranges zo laag zijn. 86ers voor Max. 11k :-D