Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 minuten geleden zei D.J.:

Ik heb nog zo'n 200 punten nodig. Ik spaar mijn leen-icons voor de Weekend League zelf. :D

Heb je ook veel betere resultaten geboekt met die spelers? :)

Cascarino vind ik irl ook een erg leuke speelster. 

Zonder Henry had ik het niet gehaald, denk ik (vooral omdat de tegenstanders een team hebben die net zo goed is als de mijne, in 8 50/50 kan dat net de doorslag geven). Vond Carlos en Dinho best tegenvallen voor wat ik van hen verwacht had. Had echt meer verwacht van de passing en dribbeling van Dinho.

Was qua games aantal ideaal voor de qualifier. Speel de WL het liefst met dezelfde spelers. Maar ik snap wel als mensen ze gebruiken in de WL.

• Antwoorden 3,3k
  • Weergaven 150,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik richt me voorlopig op Engelse en Amerikaanse competitie. Morgan met Kirby in de rug. Leuk om mee te spelen  

• Untradable gepackt, best tof.     

• Stuk moeilijker Karel. Vrouwen begrijpen buitenspel niet. Kom niet tot fatsoenlijke aanvallen toe. 

Geplaatst
1 uur geleden zei D.J.:

Ja Ederson is untradeable. Hij zat in hetzelfde pack als Virgil van gisteren. :)

Ik heb er nog een middenvelder uit de Saudi-league in gedaan, en Werner eruit gehaald voor Nunez.

Alleen Grimaldo en Kimmich zitten op 'slechts' 2 chem, de rest op 3. Is wel prima zo denk ik.

Opzich is volledige chemistry niet super belangrijk, ik heb nu 29 chem; 4 spelers op 2 en de rest op 3. Werkt ook prima, zolang de spelers maar goed genoeg zijn :D

32 minuten geleden zei aron24:

Ik ben qualified voor de weekend league. Ik heb daarvoor wel wat leenicons moeten gebruiken ;e

Ik heb het idee dat vrouwen beter zijn op de flanken en mannen beter in het centrum. Cascarino is echt een pareltje, die heeft mij al veel goals bezorgd. En Son is oprecht ook insane.

Verdedigen is trouwen niet te doen en passing is inconsistent. Maar goed, doen we weinig aan.

Ik ga die qualifiers denk ik zo rond de woensdag spelen, en dan hopen dat het wat makkelijker is omdat meer mensen genoeg punten hebben verzameld ;c Ik vind vooral de spelers met playstyle+ gewoon heel goed. Vooral Rashford met powershot+, nu ik ook dat precision shooting heb aangezet. Net kanonskogels :D

Na de squad battles rewards ook Chloe Kelly van City gekocht, die heeft whipped pass+ en heb voorzetten nog nooit zo nauwkeurig gezien. Zelfde met Stanway van Bayern die dat met steekpassjes heeft. Van m'n Ajax team heeft alleen Frenkie een playstyle+, en ondanks dat ik het team niet nou niet gigantisch vind onderdoen voor m'n ander team, merk je wel dat je dat extra's van die playstyle+ mist.

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

Ik ben kennelijk echt al een oude man, maar ik speel altijd alleen carriere en sporadisch (meestal alleen in de kerstvakanties) nog de ouderwetse online seizoenen. Maar dat is vaak een ergernis omdat tegenstanders bij een 2-0 direct de verbinding verbreken/ stoppen. 

Maar als ik jullie zo lees: ik heb werkelijk met al dat jargon géén idee waarover jullie het hebben. Al die packs en evo's haha, serieus waar geen idee. Ik vul het maar in dat je kaartjes bijkoopt om spelers (onrealistisch) op te waarderen bijv qua snelheid, fysiek, etc? Zit ik dan goed?

En dat is dan toch niet realistisch, hoe vermaken jullie je daarmee dan? En dan geef je er geld aan uit om iets te kopen, klopt dat? Of verdien je dat door overwinningen en die bonuspunten door x aantal malen over te spelen, x aantal malen te scoren, etc? Let op, ik ben niet sarcastisch, ik vraag het me oprecht af.

Maar als je er geld aan uit geeft, dan betekent dat dus (als je op de playstation speelt) dat je geld uitgeeft aan ps-plus om online te spelen én om extra kaartjes/ items te kopen, zeg ik dat goed?

Geplaatst

O en niet onbelangrijk. Waar ik als student nog uuuuuren en uuuuren spendeerde aan of FM (voorheen nog Championship Manager) en Fifa, lukt het me de laatste jaren niet om er nog een serie van >5 wedstrijden aan te spenderen. Puur omdat het enthousiasme weggaat omdat ik het niet langer realistisch vind. Dus het kan mijn aandacht niet meer zo lang vasthouden als voorheen. Hoe houden jullie dit vast?

En is FC24 de moeite waard om te kopen voor alleen carrière en mogelijk seizoenen. Of nog beter: hoe zorg ik ervoor dat FUT dan wél leuk voor me gaat worden?

Geplaatst
13 uur geleden zei D.J.:

Mijn pack luck was goed dit weekend.

Zojuist een Donnaruma en Lautaro Martinez in één pack. Beiden 87 tradeable.

Ik hier een Beat Mead 87 tradeable en Leroy Sane in 1 pakje. Denk wel dat ik ze ga verkopen, al zou Mead wel goed in mijn PL team passen als ik overstap van tactiek. 

Oh en totw Whittaker, maar die is untradeable. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Etryn:

Ik ben kennelijk echt al een oude man, maar ik speel altijd alleen carriere en sporadisch (meestal alleen in de kerstvakanties) nog de ouderwetse online seizoenen. Maar dat is vaak een ergernis omdat tegenstanders bij een 2-0 direct de verbinding verbreken/ stoppen. 

Maar als ik jullie zo lees: ik heb werkelijk met al dat jargon géén idee waarover jullie het hebben. Al die packs en evo's haha, serieus waar geen idee. Ik vul het maar in dat je kaartjes bijkoopt om spelers (onrealistisch) op te waarderen bijv qua snelheid, fysiek, etc? Zit ik dan goed?

En dat is dan toch niet realistisch, hoe vermaken jullie je daarmee dan? En dan geef je er geld aan uit om iets te kopen, klopt dat? Of verdien je dat door overwinningen en die bonuspunten door x aantal malen over te spelen, x aantal malen te scoren, etc? Let op, ik ben niet sarcastisch, ik vraag het me oprecht af.

Maar als je er geld aan uit geeft, dan betekent dat dus (als je op de playstation speelt) dat je geld uitgeeft aan ps-plus om online te spelen én om extra kaartjes/ items te kopen, zeg ik dat goed?

We hebben het over Ultimate Team.

Je kunt in dat spel inderdaad kaartjes kopen, met munten die je verdient in het spel. Je kunt er ook echt geld aan uitgeven, maar dat hoeft niet. Je kunt inderdaad ook packs verdienen door x aantal overwinningen in verschillende spelvormen (kort gezegd: online of offline).

Geplaatst
28 minuten geleden zei Etryn:

O en niet onbelangrijk. Waar ik als student nog uuuuuren en uuuuren spendeerde aan of FM (voorheen nog Championship Manager) en Fifa, lukt het me de laatste jaren niet om er nog een serie van >5 wedstrijden aan te spenderen. Puur omdat het enthousiasme weggaat omdat ik het niet langer realistisch vind. Dus het kan mijn aandacht niet meer zo lang vasthouden als voorheen. Hoe houden jullie dit vast?

En is FC24 de moeite waard om te kopen voor alleen carrière en mogelijk seizoenen. Of nog beter: hoe zorg ik ervoor dat FUT dan wél leuk voor me gaat worden?

Mensen spelen zoals ze willen. TheRealOne heeft bijvoorbeeld een team van alleen Ajax-spelers past en present. 

Ik denk dat je best plezier kunt beleven aan 5 of minder wedstrijden per dag. Als je de lat niet te hoog legt qua verwachtingen w.b realisme.

Geplaatst

Ik had gisteren die 83x10 uit de season pass geunlocked, maar de enige nuttige speler die daar uit kwam was Diogo Jota. Wel uit de playerpick van level 17 Ederson gekregen. Dus van een Bayern/Atletico team overgestapt naar een Bayern/City team.

En voor m'n Ajax-team natuurlijk Kudus geunlocked :D Die speelt op 1 chem zelfs beter als Kluivert ;c

Geplaatst
1 uur geleden zei TheRealOne:

van een Bayern/Atletico team overgestapt naar een Bayern/City team.

herkenbaar ;e

Al heb ik meer Liverpool dan City-spelers.

Ik ben aan het sparen voor Alphonso Davies. Heb jij die (al)? Zijn prijs is helaas aan het stijgen..

Telkens als ik een paar duizend coins heb bijverdiend is zijn prijs ook met een paar duizend gestegen.. ;e

bewerkt door D.J.

Geplaatst
3 uur geleden zei D.J.:

herkenbaar ;e

Al heb ik meer Liverpool dan City-spelers.

Ik ben aan het sparen voor Alphonso Davies. Heb jij die (al)? Zijn prijs is helaas aan het stijgen..

Telkens als ik een paar duizend coins heb bijverdiend is zijn prijs ook met een paar duizend gestegen.. ;e

Ik vind Davies te duur, aangezien ik m'n coins probeer te besparen voor een icon/hero middenvelder voor m'n Ajax team. :D Koop eigenlijk geen spelers die meer dan +/- 20k kosten.

Dus ik heb nu dit staan; had eerst Gvardiol ipv Aké, maar Gvardiol z'n prijs was met 5k gestegen dus die heb ik weer doorverkocht :D Misschien dat ik de Real Madrid backs nog wissel voor Lynn Wilms en Dominique Janssen, omdat extra Nederlanders in het team altijd wel leuk zijn ;c

0424654587df5fb1c7235e1c3ccc82dd.png

Geplaatst
14 minuten geleden zei D.J.:

Ik heb al zo'n 100k coins uitgegeven. Aan Kane, Benzema en Kanté. Ik heb nu 61,7k.

Dit is mijn huidige team:

2okt.png

Hoe gaat het in rivals? :D Ik merk zelf dat als ik met m'n Ajax team speel, de games ondertussen wat lastiger worden. Met het team wat hierboven staat valt het nog wel mee. Zit op het randje van divisie 5, dat moet ik wel kunnen halen voor de rewards (en dan wil ik eigenlijk ook de qualifiers gedaan hebben).

Doordeweeks is m'n gameplay voornamelijk de webapp, op een aantal momenten na, dus in rivals klim ik meestal nooit zo snel. Maakt de objectives in friendlies wel wat makkelijker (daar is matchmaking gebaseerd op je rivals rank), omdat ik niet zo snel met de rest mee stijg.

Geplaatst
6 uur geleden zei Etryn:

Ik ben kennelijk echt al een oude man

Ik ben pas een oude man: mijn laatste FIFA was 2001 (?) Ofzo. Alles van FUT etc nooit mee gemaakt...

Geplaatst

Ik heb deze op de kop getikt voor 15,750 met schaduw chem style:

bsilva.png

Ik ben zeer benieuwd naar hoe snel of langzaam hij is. Hij heeft speelstijl+ technisch en dat staat voor hogere snelheid met gecontroleerde sprint, dus ik zal zien.

Geplaatst

Hier Tonali untradeable in een pack, die kan mooi in ons (zoon en mijn) PL team. 

Nu bezig met die kaart van Reyna vrij te spelen, nog 2 wedstrijdjes winnen en dan is dat ook weer binnen. Spelers kopen doe ik vrijwel nog niet, zijn allemaal nog zo rete duur. Of naja, de kleinere spelers die niks kostten. Een Ake voor 800 coins, Viacario voor 900. Dat soort spul. Alles om fatsoenlijk op een decent niveau die squad battles te kunnen spelen en ondertussen zoveel mogelijk doelstellingen/SBC's en rewards binnen te halen. Als ik dan straks een dik team kan samenstellen, dan de Rivals in. 

Maar dat gaat dus wel vrij lekker als je spelers als Tonali in je packs krijgt. Ook nog Lautaro Martinez untradeable en ToTW Neres en ToTW Whittaker. 

Geplaatst

Overigens, die Evolutions, is er maar 1 speler per positie die je kunt evolueren? Natuurlijk heeft zoonlief allemaal nietszeggende spelers in die Evo's gepleurd:classic_blush:

Geplaatst
36 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Overigens, die Evolutions, is er maar 1 speler per positie die je kunt evolueren? Natuurlijk heeft zoonlief allemaal nietszeggende spelers in die Evo's gepleurd:classic_blush:

Klopt, een speler per evolutie. Volgens mij komen er in dit eerste seizoen 12 in totaal, dus er zijn nog wat meer kansen om andere spelers te evolven ;c

Geplaatst

Welke centrale verdediger zouden jullie opstellen?

centraldefenders.png

Links is Stones, rechts is Akanji.

Dit is mijn team nu, met Bernardo Silva en Werner is terug in de basis voor Nunez:

3okt.png

Silva is wel een lekkere speler. Maar hunter chem style past denk ik beter bij hem dan shadow. Hij mist redelijk wat goede kansen nog.

Qua gameplay hoop ik verdedigend een stuk beter te worden. Ik verdedig bijna altijd op de bal en dan ligt het vaak open als ik bv wordt uitgekapt of mis zit met een tackle.

Ik heb Kanté nu op achter blijven tijdens de aanval staan. Hopelijk helpt dat wat, en ook een aankoop als Alphonso Davies i.p.v. Grimaldo kan misschien wel verschil maken met z'n snelheid en fysieke kracht. Verder probeer ik te oefenen om minder vaak 1 op 1 te verdedigen en minder te happen met tackles, maar in plaats daarvan met een aanvaller of middenvelder terug te lopen en dan de pass af te snijden. Alle tips zijn welkom! Ik ga er ook een paar videootjes over opzoeken. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei D.J.:

Welke centrale verdediger zouden jullie opstellen?

centraldefenders.png

Links is Stones, rechts is Akanji.

Dit is mijn team nu, met Bernardo Silva en Werner is terug in de basis voor Nunez:

3okt.png

Silva is wel een lekkere speler. Maar hunter chem style past denk ik beter bij hem dan shadow. Hij mist redelijk wat goede kansen nog.

Qua gameplay hoop ik verdedigend een stuk beter te worden. Ik verdedig bijna altijd op de bal en dan ligt het vaak open als ik bv wordt uitgekapt of mis zit met een tackle.

Ik heb Kanté nu op achter blijven tijdens de aanval staan. Hopelijk helpt dat wat, en ook een aankoop als Alphonso Davies i.p.v. Grimaldo kan misschien wel verschil maken met z'n snelheid en fysieke kracht. Verder probeer ik te oefenen om minder vaak 1 op 1 te verdedigen en minder te happen met tackles, maar in plaats daarvan met een aanvaller of middenvelder terug te lopen en dan de pass af te snijden. Alle tips zijn welkom! Ik ga er ook een paar videootjes over opzoeken. 

Dat uitkappen loop ik ook tegen aan ja. Maar dat is al jaren zo. Moet ik een keer mee kappen.

Hoe speelt deze tactiek? Ik merk dat ik weer een beetje zoekende ben deze Fifa. Ik mag zelf altijd graag met een CAM spelen, maar de versie waarin er dan ook 2 CVM's in staan, zodat ik wel buitenspelers heb, vind ik toch een beetje meh. 

Geplaatst

@D.J. Anders moet je eens in de settings advanced defending aanzetten, en dan ook bijvoorbeeld X inzetten om mee te verdedigen. Daar zijn wel wat video's van te vinden die het beter uitleggen, maar ik vind het wel fijn werken. Op de bal spelen en tackles etc. kan wel werken, maar dan is timing wel key :D

@Elsjorro1990 4321 zoals ik die speel, speelt tijdens het verdedigen meer als een 442. Aanvallend heb ik de drie spitsen in het midden, een linker middenvelder die opkomt en een rechtsback die opkomt waardoor je met 5 man aanvalt. De aanvallende CM speelt eigenlijk als een CAM en daar heb ik ook gewoon ingame een speler met die kwaliteiten staan. De andere drie verdedigers en de middelste CM blijven achter waardoor je er altijd 4 achterin hebt.

Geplaatst
2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hoe speelt deze tactiek?

Ik heb nog niet veel rivals matches gewonnen hiermee.

Maar het bevalt me wel, en past denk ik goed bij de spelers die ik heb. 

Drie middenvelders in het centrum die alle drie redelijk tot goed meeverdedigen, en dan één ervan die nog eens een leuke dribbel kan maken. 

Benzema en Werner komen zowel voor het doel, en ook vrijgespeeld op de flanken.

En je kunt met deze spitsen altijd een lange bal spelen, ook al doe ik dat niet vaak. 

Geplaatst
1 uur geleden zei TheRealOne:

@D.J. Anders moet je eens in de settings advanced defending aanzetten, en dan ook bijvoorbeeld X inzetten om mee te verdedigen. Daar zijn wel wat video's van te vinden die het beter uitleggen, maar ik vind het wel fijn werken. Op de bal spelen en tackles etc. kan wel werken, maar dan is timing wel key :D

Ik denk dat ik het al aan had staan. Ik heb passgevoeligheid op hoog gezet, en m'n passing lijkt nou wat nauwkeuriger. Hopelijk blijft dat zo. :)