Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Klopt, nog geen dak te zien momenteel. Het is in en om het stadion een grote bouwput. De hoofdtribune staat vol met stijgers, de andere tribunes zijn niet begaanbaar omdat de achterrand weggehaald is en je zo 30 meter naar beneden kan vallen. De wind gaat inderdaad een grote rol spelen, aangezien het nu nog meer open is dan normaal.. 

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 72,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik weet wel dat de VAR er last van had bij Feyenoord - PSV rond de 95e minuut

• Ga eens voetbal kijken man.

• Wat een avond. Midden in een Parijse sportbar, PSG-Leipzig kijken natuurlijk. Doen ze blijkbaar een winactie om een shirt van Leipzig of PSG te winnen als je de uitslag en meeste doelpuntenmakers goed

Geplaatst

Pfoe AZ. Heb aardig stuk gekeken, maar het veldspel zag er niet heel erg best uit. Bizot had die bal ook mogen hebben. Gaat uitdraaien op niet-Europees voetbal zo.

Geplaatst

Op deze manier ga je in de EL ook de groep ook niet halen inderdaad. Totaal niet verrassend ook als je enigzins hebt gekeken naar de oefenwedstrijden. Alles wees hierop.

Geplaatst

:-D Wat een fout van de keeper zeg, ongekend.

Lekker Koopmeiners. AZ had wel de betere kansen imo overigens @007mark, dus het is nog niet voorbij.

Geplaatst

Vond dit ook een twijfelachtige pingel.

Anyway, alleen maar mooi natuurlijk he. Hopelijk zorgt dit voor een klein beetje momentum dan. 

Geplaatst

Had de TV al uitgezet enkele momenten voordat AZ de penalty toegewezen kreeg xD

Krijg ik ineens berichtje op telefoon of ik naar de verlenging zit te kijken... ja dan ben ik (positief) verrast :-o

Geplaatst

Overigens zijn de mogelijkheden nu Benfica, Dinamo Kiev en AA Gent. Hoop toch wel echt op Gent, ondanks dat zij al begonnen zijn met de competitie. Zeker Benfica zou een ontzettend vervelende loting zijn. Laat PAOK lekker Benfica loten en uitschakelen in Griekenland :< 

Geplaatst

Die voorrondes zijn wel een pak interessanter geworden nu ze over één wedstrijd gaan (behalve de play-offs). Normaal blijf ik er niet voor thuis, maar nu is elk duel interessant.

Geplaatst

Wanneer is de loting?

Zo en Celtic, hopelijk maken ze nog 2-2.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Ervan uitstaande dat Kiev en Porto doorgaan kun je ze misschien maar beter nu hebben over één wedstrijd, dat is makkelijker dan over twee en dan loot je in de laatste ronde Gent /Krasnodar over twee wedstrijden. En El poules hebben ze al. Maar 007mark voor de grote expertise over de Coefficientenpolonaise. :-D

Beste is natuurlijk nu Gent en daarna hopen dat Rapid lame Benfica verslaat en dat dan over twee wedstrijden tegen moeten, maar dat zie ik toch niet zo gebeuren. 

Geplaatst

Kiev en Benfica stromen pas komende ronde in. Hoeven dus niet eerst nog een potje te winnen ;)

Punten met betrekking tot de lijst zijn nu met slechts 1 wedstrijd wel wat anders geloof ik, maar moet dat ook even checken. Zag wel al wat verrassingen gister. Ludogorets, Legia Warschau en Celtic eruit tegen respectievelijke Midtjylland, Omonia Nicosia en Ferencvaros. Dinamo Zagreb pas na pingels voorbij Cluj.

Grootste concurrent (Oostenrijk) had gister Rapid Wien spelen. Die wisten door te gaan tegen NK Lokomotiva. Zitten nu in zelfde schuitje als AZ (EL poule nu zeker). 

Geplaatst

Poeh, dit was niet bijster goed nee.

Zat niet tegen, ik zag er zelf niet echt een penalty in ofzo, maar goed die tellen ook.

Ze zullen wel gauw uit een ander vaatje moeten gaan tappen, anders word het helemaal geen europees en loop je in de eredivisie ook snel achter de feiten aan.

Geplaatst
  • Auteur
Citaat

Punten 25-26 augustus:

AZ (0,300)
Rapid Wien (0,300)
Besiktas (0,100)

8.België 31,300 (+0,200) 5/5 1,0
9.Nederland 31,100 (0,000) 5/5
10.Oostenrijk 29,425 (-1,675) 5/5 8,5
11.Turkije 27,900 (-3,200) 5/5 16,0
12.Oekraïne 27,100 (-4,000) 5/5 20,0

aantal clubs nog actief/totaal aantal clubs
aantal punten dat Nederland op de landen moet inhalen

aantal punten dat de landen op Nederland moeten inhalen

Gezien op een ander forum

Geplaatst
2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Poeh, dit was niet bijster goed nee.

Zat niet tegen, ik zag er zelf niet echt een penalty in ofzo, maar goed die tellen ook.

Ze zullen wel gauw uit een ander vaatje moeten gaan tappen, anders word het helemaal geen europees en loop je in de eredivisie ook snel achter de feiten aan.

Ze zijn met de overwinning op Plzen al verzekerd van deelname aan de groepsfase Europa League. 

Geplaatst
42 minuten geleden zei ROEMM:

Ze zijn met de overwinning op Plzen al verzekerd van deelname aan de groepsfase Europa League. 

Ah dat had ik gemist, excuses.

Geplaatst

Datums voor de Nederlandse clubs in Europees voetbal:

31 augustus: 2e voorronde EL loting (Willem II) en 3e voorronde CL loting (AZ)
1 september: 3e voorronde EL loting (PSV, Willem II*) en play-offs CL loting (AZ*)
15-16 september: 3e voorronde CL (AZ)
17 september: 2e voorronde EL (Willem II)

18 september: play-offs EL loting (PSV*, Willem II*)
22-23 september: 1e wedstrijd play-offs CL (AZ*)
24 september: 3e voorronde EL (PSV, Willem II*)
29-30 september: 2e wedstrijd play-offs CL (AZ*)
1 oktober: play-offs EL (PSV*, Willem II*) en groepsloting CL (Ajax, AZ*)

2 oktober: groepsloting EL (Feyenoord, PSV*, Willem II*, AZ*)

* = de club is nog niet verzekerd van dit pad.

Mogelijke tegenstanders voor de Nederlandse clubs in de voorronden:

AZ voor de 3e voorrondes EN de play-offs van de Champions League:

- SL Benfica

- Dynamo Kiev

- AA Gent

Willem II voor de 2e voorrondes van de Europa League:

Erg veel mogelijke tegenstanders. Clubs zoals:

- NK Osijek

- Dinamo Minsk

- Lech Poznan

- Aberdeen

- Zrinjski Mostar

Willem II voor de 3e voorrondes EN de play-offs van de Europa League:

De sterkst mogelijke tegenstanders zijn onder andere:

- Tottenham Hotspur

- Besiktas

- Sporting Lissabon

- VFL Wolfsburg

- AC Milan

:cab:

PSV voor de 3e voorrondes EN de play-offs van de Europa League:

De sterkst mogelijke tegenstanders zijn onder andere:

- Alanyaspor

- Jablonec

- TSV Hartberg

- NK Osijek

- Hajduk Split

De mogelijke tegenstanders zijn afhankelijk van de doorgestroomde teams en hun coëfficiënten puntenaantal.

bewerkt door Skkky50

Geplaatst

Celtic wel heel teleurstellend deze ronde. Verder op het oog geen hele grote verrassingen volgens mij (alleen Legia wellicht).