Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 72,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik weet wel dat de VAR er last van had bij Feyenoord - PSV rond de 95e minuut

• Ga eens voetbal kijken man.

• Wat een avond. Midden in een Parijse sportbar, PSG-Leipzig kijken natuurlijk. Doen ze blijkbaar een winactie om een shirt van Leipzig of PSG te winnen als je de uitslag en meeste doelpuntenmakers goed

Geplaatst
2 minuten geleden zei Satyr:

Was hands buiten de 16, dus maar goed dat hij scoort, hahaha

Had het idee dat Havertz die bal veel te hard om hem heen speelde. Ederson vertraagde die bal als het ware, dus hij had er alleen maar voordeel van.

Geplaatst
Zojuist zei Michaelinho*:

Aii.. wat sneu deze wissel van De Bruyne :classic_sad:. Aderlating voor City ook..

Ik zou het met je eens zijn maar hij is de hele wedstrijd al onzichtbaar... wel heel erg jammer voor Kevin zelf

Geplaatst
Zojuist zei MNie:

Ik zou het met je eens zijn maar hij is de hele wedstrijd al onzichtbaar... wel heel erg jammer voor Kevin zelf

Heel City is vrij matig overigens. Bedoelde het vooral vanuit de gedachte dat De Bruyne dan nog wel eens verschil zou kunnen maken. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Heel City is vrij matig overigens. Bedoelde het vooral vanuit de gedachte dat De Bruyne dan nog wel eens verschil zou kunnen maken. 

Helemaal mee eens! Chelsea is ook wel scherp hoor. Zit overal goed tussen.

Geplaatst
1 uur geleden zei MNie:

Die Werner is echt niet best he

Zijn afronding is niet goed, maar zijn movement was cruciaal voor de goal van Havertz. Hij trekt die ene verdediger weg waardoor die ruimte er komt. Gewoon echt een goede speler, maar moet alleen beter leren afronden. 

1 uur geleden zei Socrates:

Toch mis ik Ziyech als ik naar dit Chelsea kijk.

Terecht dat ie er niet in stond. Veel te riskant tegen City. 

Chelsea terecht gewonnen, Pep tactisch overklast, had gewoon met Fernandinho moet beginnen. En die Kante is echt een fenomeen. 

Geplaatst

Ik vond het nog echt best een leuke finale. 2e helft werd er even te veel gejankt en wel echt kut hoe De Bruyne de wedstrijd uit werd geslagen. 

Geplaatst

City was gisteren net als Arsenal heel vaak dit seizoen, futloos, inspiratieloos en geen urgentie in hun spel....

Geplaatst

Wat een ploeg heeft Tuchel ervan gemaakt. Zijn zo moeilijk te bespelen, ben zelf alles behalve fan van Werner maar zo cruciaal met zijn diepgang en snelheid voor deze ploeg.

Geplaatst

Vooral in de verlenging vond ik het altijd heel onterecht. De aanpassing 'uitdoelpuntregel telt niet meer voor de verlenging' was voor mij ook prima geweest, dan was het grootste probleem getackeld.

Geplaatst

Waarom verlenging eigenlijk? Waarom niet meteen penalties? Geeft ook iets meer motivatie om het binnen de 90 minuten af te maken en zorgt voor minder overbelasting. 

Geplaatst

Het EK is nog in volle gang, maar de eerste wedstrijden om kwalificatie voor de CL zijn al weer achter de rug.  De eerste vier ploegen mochten strijden om het laatste ticket van de voorrondes van de CL en Prishtina uit Kosovo is de gelukkige. 

1.thumb.png.e61f29e953f1a3a6f9e7ff50c78f70df.png

Op 6/7 juli begint dus de eerste kwalificatieronde. Er wordt weer gespeeld over twee wedstrijden. Returns zijn op 13/14 juli.  Eens zien hoe dit te werk gaat met eventuele corona-perikelen. Daardoor waren er vorig jaar een paar verassende stunts/winnaars. 

2.thumb.png.aa1602f2e7d6c82d0215ca8d08411c6b.png

3.thumb.png.a0349327cfee4ea7ced1913e5cf35b99.png

Geplaatst

Ai, te laat in Razgrad om die wedstrijd mee te pakken. Pittige loting. Hopen dat ze de volgende ronde halen, kan ik Padt nog eens aanschouwen.