Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
7 minutes ago, Michaelinho* said:

Ja dit is echt verschrikkelijk.. Die designer bij Puma heeft echt een één of andere toeval gehad toen dit ontworpen werd. Groot deel van PUMA clubs hebben zo'n foeilelijk shirt als dit (PSV bijv. ook). Echt niet om aan te gluren. 

Wel op 0-2 voor gelukkig, dus de 1e drie punten zijn normaal gesproken in de tas. 

vind de kleur opzich wel mooi, alleen dat domme gedoe zonder logo vind ik niks en die naam in het midden in die balk ;e

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 72,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik weet wel dat de VAR er last van had bij Feyenoord - PSV rond de 95e minuut

• Ga eens voetbal kijken man.

• Wat een avond. Midden in een Parijse sportbar, PSG-Leipzig kijken natuurlijk. Doen ze blijkbaar een winactie om een shirt van Leipzig of PSG te winnen als je de uitslag en meeste doelpuntenmakers goed

Geplaatst
23 uur geleden zei Arezo:

Pijnlijk dat Wijnaldum in de rust wordt gewisseld.

En ik kan die citeer ding niet verwijderen dus ik citeer je gewoon.

Geplaatst

hoi! Eens, Wijnaldum zou nooit  gewisseld moeten worden (ik kijk geen voetbal vanavond).

Geplaatst
3 minuten geleden zei Arezo:

hoi! Eens, Wijnaldum zou nooit  gewisseld moeten worden (ik kijk geen voetbal vanavond).

O, Blind speelt geweldig.

Maar ik bedoelde meer om aan te geven hoe slecht onze Gini speelde.

Geplaatst

City - Leipzig trouwens ook. Denk je dat er een leuke score is, staat het ergens anders 5-3 en ook nog eentje 3-2 ;c

Geplaatst
Zojuist zei Rogier.:

City - Leipzig trouwens ook. Denk je dat er een leuke score is, staat het ergens anders 5-3 en ook nog eentje 3-2 ;c

En Brugge - PSG 1-1 ook ;c 

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

En Brugge - PSG 1-1 ook ;c 

Als ik 1 club niets meer gun dan is het PSG wel, al gun ik Messi nog wel alles.

Geplaatst

Ajax (y) Zeer knap gedaan. Brugge ook goed gedaan vanavond zeg.

De afgekeurde goal van Porto, dat kan toch niet. Geen hands, overtreding leek het mij ook niet.

Geplaatst
3 hours ago, oblomov said:

Club Brugge gaat stunten vanavond. Ik denk dat PSG super overrated is. 

:mmm: 

Geplaatst

Op basis van de samenvatting: Noa Lang leek het leuk te doen, maar die De Ketelaere leek heerlijk bezig te zijn. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Chiemel:

Op basis van de samenvatting: Noa Lang leek het leuk te doen, maar die De Ketelaere leek heerlijk bezig te zijn. 

Was volgens mij de MOTM, Lang. Ook belangrijk bij die treffer.

Geplaatst

Blijf het idioot vinden dat die bondscoaches hun werk nooit doen. Als Klaassen (redelijk) goed speelt bij Werder Bremen in de Bundesliga: boeiend. Groeneveld de smaakmaker van de Championship: boeiend. Lang de Neymar van België: boeiend. Schouten loopt op het middenveld te bazen in Italië: nou en.

Maar schiet je er een paar in bij Feyenoord (Til) of ben je bankzitter of speel je heel gemiddeld bij Ajax (Rensch & Klaassen)? Dan zien we je; in het Nederlands elftal!

Kijk, ik snap dat wij op dit forum sommige niet volgen en/of goed kennen. Maar kom op, als bondscoach met je staff, wat doe je dan? Studio Sport om 19u-scouting, hoor. 

Geplaatst

De spijker op zijn kop. Klaassen speelt bij Ajax nu echt een stuk minder dan hij bij Werder deed, maar toen werd zijn naam niet eens een keer genoemd. Hetzelfde met bijvoorbeeld St. Juste. Speelt prima in Duitsland, maar iedereen doet lacherig dat hij bij de selectie zat. Vervolgens hoor je datzelfde geluid niet over bankzitter Rensch. Een schromelijke overschatting van de Eredivisie denk ik.

Geplaatst
21 uur geleden zei Chiemel:

Correct. Ik heb de hele wedstrijd gezien en Lang deed het zeker goed en De Ketelaere nog beter. Zou die 2 graag bij Ajax zien :)

Mata (behalve bij de goal van PSG) en Sobol speelden ook prima.

PSG had het enorm lastig met de hoge druk die Club Brugge zette. Achterin en op het middenveld ontbreekt het daar toch aan voetballend vermogen.

Geplaatst
23 uur geleden zei La Pulga:

O, Blind speelt geweldig.

Maar ik bedoelde meer om aan te geven hoe slecht onze Gini speelde.

Sinds wanneer heet Blind, Mazraoui? 

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Sinds wanneer heet Blind, Mazraoui? 

Was meer omdat hij Blind niet zo een leuke voetballer en Arezo keek de wedstrijd zelf ook niet dus dan was het grapje makkelijk gemaakt.

Blind was uiteraard 1 van de mindere veldspelers.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Jotew:

Goeie genade wat een overtuiging achter dat schot bij PSG - City

Ja heerlijke goal. Niet zo mooi als Gueye zijn andere goal tegen Brest uit. 

@Nom de Guerre jij hebt lintjes met Pep... Al zoveelste keer dat ie strikerless speelt ?