Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

• Na een lange tijd van afwezigheid heb ik meer weer eens gewaagd aan een FM spel, met de nieuwe 2007 versie begin ik met Reading (na ook al een game met de Spurs te hebben gespeeld). Een grote uitdaging, aangezien Reading degradatiekandidaat nummer 1 is. Veel sterspelers heeft Reading niet, maar toch een paar:

Sterspelers:

Marcus Hahnemann: deze 34-jarige keeper heeft prima stats voor een basisplaats in de Premiership. Hij moet de ballen uit het doel houden.
    Kevin Doyle: deze 23-jarige multifunctional kan zowel als AMR als SC spelen. Met goede stats voor zowel afwerken (17) als koppen (16) gaat hij voor veel gevaar zorgen. Hij krijgt bij mij een plekje op de MR.
    Bobby Convey: deze tevens 23-jarige AML vormt samen met Doyle een prima flankbezet. Door deze twee spelers worden mijn spitsen in ieder geval goed bedient.
    Leroy Lita: 21-jarige spits met een grote toekomst. Speelt nu al in het -21 Engelse elftal. Moet met zijn snelheid de verdediging van de tegenstander gaan irriteren en af en toe een afstandsschotje mag ook wel (stat = 16). Wordt hopelijk mijn topscorer!

Naast deze spelers is het gat met de rest behoorlijk groot, ik kreeg 7.25 miljoen om dit gat te dichten en hiermee kocht ik de volgende spelers:

transfersin06.JPG

Kenneth Vermeer: bij iedereen wel bekend denk ik. Jonge keeper die tweede keeper wordt achter Hahnemann. Ik hoop dat hij voldoende groeit om straks de plek van Hahnemann in te nemen.
    Dagoberto: aangezien naast Lita de spitsen niet erg goed zijn en mijn transferbudget niet bijster groot is, kan Dagoberto niet ontbreken. Staat samen met Lita in de basis.
    Zlatan Ljubijankic: tjeez wat een naam :cab: maar goed, jonge spits die voor dat geld niet kan ontbreken.
    Sebastien Pocognoli: met de Spurs presteerde deze Belg behoorlijk voor zijn leeftijd en daarom mag hij ook niet in mijn Reading selectie ontbreken. Heeft een grote toekomst voor zich en heeft met zn stats op dit moment al voldoende kwaliteit om het tot een basisplek te schoppen in mijn achterhoede.
    Philippe Christanval: deze verdediger heeft al bij verschillende (top)clubs gespeeld en moet daardoor wat ervaring in mijn spel brengen. Ook van een basisplek gegarandeerd.

Naast deze aankopen leende ik 1 speler van Chelsea. Diarra moet mijn middenveld versterken en de achterhoede wat helpen:
    transfersleen06.JPG

Er vertrok 1 speler die al op de transferlijst stond:
    transfersuit06.JPG

De financien zijn er niet beter op geworden na deze aankoop en de uitstaande lening is ook behoorlijk, maar ik hoop dit na 1 seizoen weer recht te kunnen trekken (mijn negatieve saldo dan):
    financien.JPG

Uiteindelijk krijg ik deze selectie, Hahnemann paste er niet meer op :P :
    selectie06.JPG

Mijn basis 11 spelen in een 4-4-2 die ik zelf gemaakt heb (de instellingen dan :P):
    favotct06.JPG

Doelstellingen:

• In de top 10 eindigen
    • 2 wedstrijden tegen topclubs winnen (lees Arsenal, Man Utd, Chelsea, Liverpool)

Mijn doelstellingen stellen niet zoveel voor, mijn dit jaar is voor mij vooral bedoeld om geld te verdienen (einde van het seizoen, valt altijd veel geld te halen in Engeland :P) en verder een mooi team bouwen.

De eerste vriendschappelijke wedstrijden zijn gespeeld en gingen prima:

vrschweds06.JPG

Volgende keer...

• Mijn twee eerste competitiewedstrijden zijn meteen tegen toppers: uit tegen Arsenal en thuis tegen Man Utd, zou ik nu al 1 van mijn doelstellingen kunnen halen?
  • Ook de eerste ronde in de League Cup wordt gespeelde tegen Sheffield United, ga ik winnen?

Tips zijn welkom :)

• Antwoorden 178
  • Weergaven 574
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

• Na een lange tijd van afwezigheid heb ik meer weer eens gewaagd aan een FM spel, met de nieuwe 2007 versie begin ik met Reading (na ook al een game met de Spurs te hebben gespeeld). Een grote uitdaging, aangezien Reading degradatiekandidaat nummer 1 is. Veel sterspelers heeft Reading niet, maar toch een paar:

Sterspelers:

Marcus Hahnemann: deze 34-jarige keeper heeft prima stats voor een basisplaats in de Premiership. Hij moet de ballen uit het doel houden.
    Kevin Doyle: deze 23-jarige multifunctional kan zowel als AMR als SC spelen. Met goede stats voor zowel afwerken (17) als koppen (16) gaat hij voor veel gevaar zorgen. Hij krijgt bij mij een plekje op de MR.
    Bobby Convey: deze tevens 23-jarige AML vormt samen met Doyle een prima flankbezet. Door deze twee spelers worden mijn spitsen in ieder geval goed bedient.
    Leroy Lita: 21-jarige spits met een grote toekomst. Speelt nu al in het -21 Engelse elftal. Moet met zijn snelheid de verdediging van de tegenstander gaan irriteren en af en toe een afstandsschotje mag ook wel (stat = 16). Wordt hopelijk mijn topscorer!

Naast deze spelers is het gat met de rest behoorlijk groot, ik kreeg 7.25 miljoen om dit gat te dichten en hiermee kocht ik de volgende spelers:

transfersin06.JPG

Kenneth Vermeer: bij iedereen wel bekend denk ik. Jonge keeper die tweede keeper wordt achter Hahnemann. Ik hoop dat hij voldoende groeit om straks de plek van Hahnemann in te nemen.
    Dagoberto: aangezien naast Lita de spitsen niet erg goed zijn en mijn transferbudget niet bijster groot is, kan Dagoberto niet ontbreken. Staat samen met Lita in de basis.
    Zlatan Ljubijankic: tjeez wat een naam :cab: maar goed, jonge spits die voor dat geld niet kan ontbreken.
    Sebastien Pocognoli: met de Spurs presteerde deze Belg behoorlijk voor zijn leeftijd en daarom mag hij ook niet in mijn Reading selectie ontbreken. Heeft een grote toekomst voor zich en heeft met zn stats op dit moment al voldoende kwaliteit om het tot een basisplek te schoppen in mijn achterhoede.
    Philippe Christanval: deze verdediger heeft al bij verschillende (top)clubs gespeeld en moet daardoor wat ervaring in mijn spel brengen. Ook van een basisplek gegarandeerd.

Naast deze aankopen leende ik 1 speler van Chelsea. Diarra moet mijn middenveld versterken en de achterhoede wat helpen:
    transfersleen06.JPG

Er vertrok 1 speler die al op de transferlijst stond:
    transfersuit06.JPG

De financien zijn er niet beter op geworden na deze aankoop en de uitstaande lening is ook behoorlijk, maar ik hoop dit na 1 seizoen weer recht te kunnen trekken (mijn negatieve saldo dan):
    financien.JPG

Uiteindelijk krijg ik deze selectie, Hahnemann paste er niet meer op :P :
    selectie06.JPG

Mijn basis 11 spelen in een 4-4-2 die ik zelf gemaakt heb (de instellingen dan :P):
    favotct06.JPG

Doelstellingen:

• In de top 10 eindigen
    • 2 wedstrijden tegen topclubs winnen (lees Arsenal, Man Utd, Chelsea, Liverpool)

Mijn doelstellingen stellen niet zoveel voor, mijn dit jaar is voor mij vooral bedoeld om geld te verdienen (einde van het seizoen, valt altijd veel geld te halen in Engeland :P) en verder een mooi team bouwen.

De eerste vriendschappelijke wedstrijden zijn gespeeld en gingen prima:

vrschweds06.JPG

Volgende keer...

• Mijn twee eerste competitiewedstrijden zijn meteen tegen toppers: uit tegen Arsenal en thuis tegen Man Utd, zou ik nu al 1 van mijn doelstellingen kunnen halen?
  • Ook de eerste ronde in de League Cup wordt gespeelde tegen Sheffield United, ga ik winnen?

Tips zijn welkom :)

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

Back in Bussines? Het lijkt erop dat de plaatjes geupload zijn naar een beveiligde server ofzo.. moet me aanmelden als ik ze wil zien.. dus dat zou ik even aanpassen, kan er zo nog weinig van zeggen!

Nu ja, wel wat eigenlijk, Pocognioli is een fantastische aankoop ! Goed op de hele linkerflank enzo

Geplaatst
  • Auteur

Ow :S Irritant, zie het inderdaad. Ik heb ze ge-upload op onze @Home account. Hoe passen we dit aan :P

Geplaatst
  • Auteur

Ja die modify button ben ik nog niet verleerd hoor ;)

Imageshack vond ik echt mega irritant, kwam daar niet helemaal uit...

Ik probeer het nog ff en anders moet ik het morgen ff editten wanneer mn pa terug is.

EDIT: is het goed of moeten jullie nu nog steeds inloggen?

Geplaatst
  • Auteur

Oke dan, dan is het probleem opgelost :) Weet nu ook waar het probleem lag dus kunnen we ons nu weer concentreren op mn prestaties :P

Geplaatst

ziet er al goed uit, ga zo door!

ben benieuwd naar de wedstrijden tegen arsenal en man utd

Geplaatst

Ingrid, ex-mod op sjemp toch? Of heb ik nu heel iemand anders voor me?:cab:

Leuke ploeg gekozen, leuke aankopen en mooi weer gegeven. Je zegt dat je tegen één van de twee topclubs al een doelstelling kan behalen, ik zie alleen je doelstellingen nergens staan :cab:. Screentje Dagoberto, ik heb hem in FM07 nog niet gehad en wil wel eens kijken of hij nog steeds zo goed is. Veel succes :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Je hebt helemaal gelijk. Heb mijn doelstellingen er nog even tussen geplaatst :)

Screentje komt morgen, moet zo weg. En was idd mod op champman :P

Geplaatst

Leuke club keuze. Ben benieuwd hoever je hier mee kan komen Ingrid. :checkit:

Geplaatst

ik ken nog niet iedereen, maar jouw doelstellingen lijken me een beetje hoog, of heb ik het fout :cab:

Misschien ben jij wel net zo als Obodai, die wint op z'n gemak de titel met Ado, maar dat kan ik niet nadoen...

Veel suc6 iig tegen de topploegen!! :checkit:

Geplaatst

Good Old Ingrid, nog altijd in-to-Bbal zo te zien

Begin is in ieder geval veelbelovend. Benieuw of je je Everton game (dat was het toch..) kunt evenaren :)

Geplaatst

Stevige doelstellingen die je er op na houdt. Vind het persoonlijk wel een beetje een vreemdelingenlegioen, dat Reading. Het PSV van Engeland zullen we maar zeggen. Ben je van plan er een meer Engels team van te maken of maakt dat je niets uit zolang de prestaties maar goed zijn?

Iig succes :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

@harmpje: in de top 10 eindigen is toch niet zo hoog? Das nog niet eens Europees voetbal :P

@Kavinos: klopt inderdaad met Everton :D Vind Everton alleen niet zo'n leuke ploeg hebben (op de aanval na) dus nu maar Reading. En bbal nog steeds ja... al 7 jaar ;)

@dylan: zolang ik FM/CM speel heb ik altijd al een vreemdelingenlegioen gehad met elke club. Mooi meegenomen is nu wel dat er veel goede Engelse spelers rondlopen. Dus er zal vast wel weer wat Engels in komen.

Geplaatst
  • Auteur

Dagoberto:

dagoberto06.JPG

Inmiddels ben ik al iets verder dan dat ik bij "volgende keer" aankondigde, ik heb nu al 3 wedstrijden tegen topclubs gespeeld, hieronder de uitslagen:

Topwedstrijden:

topwedstrijd106.JPG

Over de wedstrijd tegen Arsenal ben ik zeker te spreken. We hebben goed gespeeld en veel kansen gecreeerd. Eigenlijk hadden we moeten winnen, maar Man van de Wedstrijd, Jens Lehmann, zorgde ervoor dat we niet wonnen.

topwedstrijd206.JPG

Eigenlijk kansloos tegen Man Utd. Gelukkig is de uitslag binnen de perken gebleven.

topwedstrijd306.JPG

Tegen Liverpool super gespeeld wat uiteindelijk resulteerde in een overwinning!

Hieronder uitslagen uit de League Cup:

League Cup

leaguecup0106.JPG

leaguecup0206.JPG

De Spurs zijn de volgende tegenstander in de League Cup.

Competitiewedstrijden

wedstrijden106.JPG

Stand

stand106.JPG

Geplaatst

goede resultaten, al 1x gewonnen tegen Liverpool... :thumb:

Ik vind de ploegen Watford, Sheffield, Portsmouth en Wigan de lastigste ploegen uit Engeland. Ik weet niet waarom, maar ik win niet vaak tegen ze. Ze zetten vaak alles op verdedigen. Dat vind ik lastig om tegen te spelen, maar jij blijkbaar niet :-D

Ga zo door! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Sheffield en Portsmouth vind ik ook lastig hoor! Die weten altijd in de laatste minuten te scoren :P

Geplaatst

Good bezig zeg! Het kan nog alle kanten op, maar tot nu toe sta je er heerlijk voor!

Ow, en Everton is echt wel tof, super middelveld :)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb in 1x een gigantische dip te pakken, snap niet waar het aan ligt. Verlies alleen maar en ben giga gezakt in de stand. Check hieronder...

League Cup

leaguecup0306.JPG

Hierbij dus de uitschakeling, al lag dat niet aan mijn tactiek.

Topwedstrijd

topwedstrijd406.JPG

Opzich goed gespeeld maar helaas niet goed genoeg.

Competitiewedstrijden

wedstrijden206.JPG

Stand

stand206.JPG

Zoals je ziet gaat het behoorlijk slecht. Merk dat ik vooral uit voorzetten/vrije trappen/corners tegendoelpunten krijg dus als iemand tips heeft... Verder schreeuwen de fans om een nieuwe tactiek en daar ben ik nu mee bezig. Overigens heb ik 1 december ook Kristoffer Haestad aangetrokken.

Geplaatst

In het vorige deel nog een keer met Reading gespeeld (data update)

Was toen wel een leuk elftal, was er 13e en 14e mee geworden. Waarom verkies je Harper boven Sidwell, de laatste lijkt me beter.

Kitsen was bij mij altijd wel goed voor een aantal goals per seizoen en Sam Sodje basisspeler, is die zo goed dan?

Probeer iig zo door te gaan en in het premiership te blijven, dat moet toch kunnen. Langzaam het team verbeteren :thumb:

Nog een vraag, ik ben net met Portsmouth begonnen. Nog enkele spelers bij Reading die ik mss kan gebruiken? Sonko en Harper zaten in de reserves bijvoorbeeld. Doyle lijkt me ook wel redelijk.

Goed verhaal en ga zo door :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Ik roteer heel veel in mijn team. Harper zit al niet meer in de basis, Sidwell is inderdaad beter (al vertrekt die wel aan het einde van het seizoen omdat hij geen nieuw contract wil tekenen). Sodje speelde super in FM 2006 dus vandaar dat ie nog basis is, maar ook dat wisselt veel. In de aanval heb ik Dagoberto en die oostblok kerel :-P die meer scoren, Kitson is wel reserve en speelt wel.

Over goede spelers: Doyle is zeker een aanrader! Is levensgevaarlijk. Over Sonko ben ik niet zo te spreken omdat hij veel cruciale fouten maakt. Ook Harper speelt niet zoveel bij mij. Hahnemann is echt een masterkeeper die nog wel 2 jaartjes mee kan, maar volgens mij heeft Portsmouth wel een redelijke keeper. Verder natuurlijk Lita, maar die is wel prijzig... Convey is ook wel aardig, maar er lopen betere rond en is vaak geblesseerd bij mij tot nu toe. Voor de rest vind ik het een matig team, vandaar mijn aankopen. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel :-)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]