Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

Ik zou Sidwell proberen te verkopen in de Winterstop, Fulham wil meestal wel 2,5 of 3 miljoen voor hem betalen. En met die tactieken ... tja ik ben er ook niet meester in. Probeer anders eens een verdedigende tacktiek met 1 spits en snelle countermogelijkheden.

• Antwoorden 178
  • Weergaven 574
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuk dat je er weer bent Ingrid :)

Jammer van de terugslag die je nu ff hebt,maar dat komt welweer goed joh ;)

Geplaatst

De eerste wedstrijden gingen goed, jammer dat je nu een dipje hebt en veel plekken bent gedaalt.

Succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

Even weer een update.

Winterstop Transfers

transfersin062.JPG

Kristoffer Haestad: heeft tot nu toe prima gepresteerd in mijn team en ben erg blij met hem. Prima transfer!

Peter Enckelman: weer een keeper, maar wel eentje die prima in mijn team past. 29 jaar en wordt eerste keeper. Vermeer is nog niet genoeg ontwikkeld.

Chris Barker: opzich een transfer die niet nodig meer was, maar ik niet meer kon cancellen. 26-jarige VL die nu reserve is.

Glen Little vertrok:

transfersuit062.JPG

In de League Cup was ik uitgeschakeld door de Spurs, hieronder de FA Cup:

FA Cup

facup0106.JPG

facup0206.JPG

Beetje het beeld van na mijn schitterende start. Wisselvallig presteren en helaas uitgeschakeld...

Topwedstrijden

topwedstrijd506.JPG

topwedstrijd606.JPG

topwedstrijd706.JPG

Opzich best tevreden over de wedstrijd tegen Arsenal en Man Utd, we presteerden goed. Liverpool maar snel vergeten :D

Competitiewedstrijden

wedstrijden306.JPG

Stand

stand306.JPG

Bij mijn volgende update de eindstand en kijken of ik mezelf weet te houden in de Premiership!

Geplaatst

Vindt het opzich nog erg goed gedaan. Ik zou met Reading zonder twijfel degraderen!. Goede gepresenteerd ook.

Keep it comming! :).

Geplaatst
  • Auteur

Thanks Leandro :)

Nou het einde van het seizoen is er. Hieronder de wedstrijden + eindstand:

wedstrijden406.JPG

eindstand06.JPG

Gelukkig niet gedregadeerd!

Op de derde plek van Engels voetballer van het jaar is mijn oostblok man geeindigd:

prijs106.JPG

En Lita was MOTS (Man Of The Season ;) ):

prijs206.JPG

De statistieken nog ff op een rijtje:

statistieken06.JPG

En mijn financien op het moment:

financien2.JPG

Op naar het volgende seizoen!!

Geplaatst

Netjes hoor Ingrid, en nu portsmouth leeg kopen, ze hebben toch goede speler?

Geplaatst
  • Auteur

Ze hebben wel een paar goede spelers (zoals Manuel Fernandes en Sychev) maar die "houden van de club". Dus wordt moeilijk om daar spelers van te kopen... maar doe mn best! :D

Geplaatst

Oei dat was een vrij behoorlijke einde-van-het-seizoens-dip! Hoe kwam dat? Mooi dat je lijfsbehoud hebt.

Geplaatst
  • Auteur

Ja verschrikkelijk he? Schaam me diep :P

Ik zou niet weten waar het aan ligt... Heb toch niet veel lopen schommelen met tactieken en mn tactiek gewoon aangepast op bepaalde punten maarja.. Probeer nu in ieder geval voor het volgende seizoen goede koppers aan te trekken want daar mankeert het grotendeels aan in mn team.

Geplaatst
  • Auteur

Start Seizoen 2007/2008

Na een, vind ik, dramatisch eerste seizoen ga ik kijken of het tweede seizoen beter gaat. Bij een nieuw seizoen horen nieuwe spelers en die kwamen ook:

Transfers

transfersin07.JPG

Sebastian Larsson:

Lasse Qvist: In een ander topic zag ik dat deze jonge spits behoorlijk presteerde, vandaar dat ik hem naar Reading haalde. Mijn enige aanvallende versterking dit seizoen.

Jonathan Fortune: mijn verdediging moest nodig op poten gezet worden, helemaal na het vertrek van diverse spelers uit mijn achterhoede (zie uitgaande spelers). Dit is VC nummer 1.

Jack Hobbs: VC nummer 2 is een zeer talentvolle 18-jarige speler gehaald van Liverpool. Heeft al prima verdedigende stats, al zijn deze inmiddels wat gezakt maar dat komt wel goed.

Kevin Larsen: mijn beste aankoop, een multifunctional op de linkerkant (net zoals Pocognoli) die op de ML plek gaat spelen aangezien Convey geen contractverlenging wil.

Sidnei: VC nummer 3, tevens 18 jaar en een grote toekomst voor zich.

Mark Delaney: vlak voor de transferdeadline had ik nog snel een speler op de VR positie nodig en alleen Delaney kon ik nog zo snel halen voor het transfergeld wat ik nog had.

Helaas verdiende ik geen geld met mijn uitgaande spelers, maar het ruimde wel mooi op:

transfersuit07.JPG

Selectie:

selectie07.JPG

Enckelman paste er niet meer op...

Ik speel nu in deze tactiek:

Tactiek:

tactiek07.JPG

De start van het seizoen is gemaakt en al vrij snel ben ik 2 toppers tegengekomen:

Topwedstrijden:

topwedstrijd107.JPG

topwedstrijd207.JPG

Helaas wil het nog steeds niet helemaal lukken tegen de toppers, maar daar focus ik me ook niet meer op.

Overige Competitiewedstrijden:

wedstrijden107.JPG

Tussenstand:

stand107.JPG

Opzich best redelijk, ben wel tevreden. Nog wel treurig nieuws, naast Convey wil ook Lita geen contractverlenging. Een grote kans dat ik ze gratis moet laten vertrekken. Als jullie nog een tip hebben om toch nog wat geld voor hun te vangen hoor ik het graag.

Geplaatst

Goede novelle! Als ze goed presteren wil een club ze misschien in de winterstop halen, maar dit is puur geluk. Ik zou echt niet weten wat je er anders aan kan doen!

Ga zo door, dan komen die resultaten vanzelf!

Geplaatst

gewoon offer to clubs proberen.... je hebt toch geen andere keus... lita is wel 1 van de leuke spitsen bij jou...

en sidwell was toch de meest creatieve speler in je begin selectie (seol is minder compleet).

Heb je Golbourne nog? Die wordt erg goed. Hij is lekker snel en kan aardig meevoetballen voor een back (zeg maar a la alonzo mourning :P).

Kitson is trouwens een redelijke post player hoor... Ik zie dat hij de enige lange spits is in je selectie.. als je tegenstanders echt te sterk zijn, moet je zo'n kitson op veld hebben... werkt vast ook goed als pinch hitter

Ik wist niet dat ik nog NBA fans hier zal tegenkomen.... hmmm.. jij bent zeker geen fan van de Capitals? :P

Geplaatst

Je doet het goed :) Ik zou het wel slechter doen dan jou denk ik :)

Ik denk dat ik dit maar een keer ga proberen... (ben momenteel netwerkgame aan het doen met mijn broer dus als k vrije tijd heb start ik deze, Miss maak ik er een Novelle van)

Geplaatst
  • Auteur

Februari 2008: Vlak na de winterstop

Ik ben inmiddels aanbeland in februari 2008. De transfermarkt bracht niks op voor mij; ik kocht niks en er vertrok niks. Wel komt Erik Nevland mij in het volgende seizoen versterken, ik kon hem gratis overnemen van Groningen waar hij op het moment flink in vorm is. Hopelijk ook bij mij straks!

Ik begin nu eerst met de cups:

League Cup:

leaguecup207.JPG

Onnodig uitgeschakeld, maarja, jammer dan! In de FA Cup gaat het iets beter:

FA Cup:

facup107.JPG

facup207.JPG

De volgende ronde moet ik tegen Leicester.

Ook heb ik weer tegen de beste PL ploegen gespeeld, hieronder de uitslagen:

Topwedstrijden:

topwedstrijd307.JPG

topwedstrijd407.JPG

topwedstrijd507.JPG

topwedstrijd607.JPG

Opzich ben ik best tevreden over de resultaten. Geen grote verliezen en we hebben goed partij gegeven.

Overige Competitiewedstrijden:

wedstrijden207.JPG

Tussenstand:

stand207.JPG

Geplaatst

netjes, een 9e positie :)

Geplaatst

Lasse Qvist? Een voor mij bekende, maar zeker ook opvallende naam. Screentje zou tof zijn! Leuke club, leuke resultaten, leuke presentatie: leuk! :thumb:

Geplaatst

zeker goede resultaten voor een club als Reading... Tegen liverpool bijna gewonnen, en ook tegen de andere topclubs doe je het goed. Veel geluk in het eind, en probeer maar UefaCup te halen... dat moet mogelijk zijn met een beetje geluk :checkit: :thumb:

Geplaatst

Nevland!!!

Hopelijk blijf je lekker in de top 10

Geplaatst

Maar 3 punten verschil met de nr 5. Chelsea...

Ga zo door :) ik kan niet w8ten tot de eindstand :) en het laatste stuk van het FA cup avontuur :) :checkit:

Geplaatst

Jack Hobbs is een uitstekende aankoop!

succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

Sorry, het duurde even. Vanmiddag ook nog update!

Lasse Qvist:

qvist.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Seizoenseinde 2007/2008

Het seizoen is afgelopen! Hieronder eerst de uitslag van de FA Cup:

FA Cup

facup307.JPG

facup407.JPG

facup507.JPG

Echt niet te geloven die wedstrijd tegen West Ham! Ben er niet over te spreken :nono:

Overige Competitiewedstrijden

wedstrijden307.JPG

Eindstand

eindstand07.JPG

Ben toch een beetje teleurgesteld over mijn eindplek. De wedstrijd tegen West Ham is eigenlijk 1 van de vele.

Veel wedstrijden verlies ik op het laatste moment en de tegenstander is vooral in de lucht te sterk voor mij.

We zullen zien wat het volgende seizoen brengt! Hieronder nog ff de statistieken:

prijs107.JPG

statistieken07.JPG

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]