Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

Lullig dat eigendoelpunt, voor de rest ziet het er goed uit.

• Antwoorden 178
  • Weergaven 574
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Volgend jaar Europees voetbal?

Geplaatst
  • Auteur

Dat is zeker een doelstelling ja! Anders duurt het wel erg lang :P

Geplaatst

Dat juist de bronzen speler van het jaar de penalty moest missen. Heb je behalve Nevland nog meer spelers op het oog?

Geplaatst

Jammer Jammer Jammer .. miss had je het 2e helft Iets verdedigende moete spelen in de FA cup?

Suc6 volgend jaar :)

Geplaatst
  • Auteur

Start Seizoen 2008/2009

Het nieuwe seizoen is weer begonnen! Deze transfers kwamen binnen:

transfersin08.JPG

Erik Nevland: Natuurlijk bij iedereen wel bekend. Deze inmiddels 30-jarige spits kon ik niet laten gaan.

Josemi: Een echt goede VR had ik nog niet, daarom trok ik Josemi aan. Speelt tot nu toe zeer verdienstelijk.

Leon Andreasen: Ook een VMC had ik nog niet echt (Heastad is MLC). Deze 24-jarige middenvelder heeft een prima afstandsschot (heeft daar inmiddels al 2x mee gescoord).

Javier Arizmendi: Ook op de AMR plek kon ik nog wel iemand gebruiken. Hij gaat de strijd aan met Doyle.

Deze spelers vertrokken:

transfersuit08.JPG

Ik had dringend geld nodig omdat het bestuur mij niet veel gaf en ik zeker een VMC en VR nodig had. Daarom Dagoberto verkocht, aangezien ik toch genoeg spitsen/AMC heb en hij had een slecht seizoen achter de rug. Ook Haestad was overbodig aangezien ik 3 spelers voor de linkerflank heb en hij op de VMC plek speelt terwijl hij dat niet echt is. Daarnaast zien jullie dat Lita niet vertrokken is! Uiteindelijk heeft hij toch een nieuw contract aanvaard. :)

Uiteindelijk kom ik tot deze selectie:

selectie08.JPG

Dit is mijn tactiek met favo opstelling:

tactiek08.JPG

Niets gewijzigd qua formatie met vorig seizoen dus.

Tot nu toe deze wedstrijden gespeeld:

wedstrijden108.JPG

Naast Reading is mij ook gevraagd of ik de Verenigde Staten wil leiden en dat heb ik aanvaard!

Ik ga hiervan niet veel posten maar hou jullie wel op de hoogte. Dit is in ieder geval de selectie van de VS:

vsselectie08.JPG

Deze wedstrijden zijn tot nu toe gespeeld:

vswedstr08.JPG

De wedstrijden worden in dezelfde tactiek gespeeld als met Reading.

Geplaatst

leuk verhaal vindt ik dit om te volgen! moest je freddy niet oproepen voor de VS?

Geplaatst
  • Auteur

Het zit zo dat ik zowel -23 als het eerste elftal moet coachen. Adu en Rossi zaten toen bij -23 en kon ik niet voor het eerste elftal oproepen. Nu is -23 uitgeschakeld (daar richt ik mijn pijlen ook niet op) en heb ik Rossi al wel opgeroepen, maar was Adu vergeten :) Maar idd, die moet ik nog oproepen :)

Geplaatst

Jammer van Hæstad, al pastte deze niet in de taktiek die je gebruikt. Vraag me alleen wel af of de spitsen die je nu hebt beter zijn dan Dagoberto maar wel zullen het wel zien!

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Dagoberto had maar 5 doelpunten gemaakt vorig seizoen en werd ook al bekritiseerd door zijn slechte spel. Hij speelde bij mij eigenlijk nooit in de spits, maar op de AMC plek. En Lita is onvervangbaar ;)

Jack Hobbs

hobbs.JPG

Geplaatst

Wat ik me afvraag, wat is er met Scott Golbourne gebeurd?

Geplaatst
  • Auteur

Scottie zit in de reserves, daar zat ie ook al in toen ik begon met het spel. Helemaal nu ik 3 goede VL's heb en hij niet klaagt mag ie er nog ff in blijven :P Opzich heeft ie wel redelijke stats voor in de basis, dus misschien in de toekomst :)

Geplaatst
  • Auteur

Hulp Nodig!

Ik heb elk seizoen steeds hetzelfde probleem. Ik begin goed maar na de winterstop verlies ik heel erg veel. Ook merk ik dat ik vooral tegendoelpunten krijg uit de lucht en door counters. Hebben jullie een idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik sta nu inmiddels weer 13e en wil Europees voetbal halen anders word het zo saai... :)

Geplaatst

De tegendoelpunten kunnen natuurlijk gewoon aan je verdedigers liggen, als die niet goed kunnen koppen of anticiperen...

Ook kan je proberen de passende spelers van de tegenpartij geen tijd te geven voor de pass en zodoende minder goede ballen naar hun spitsen te kunnen versturen.

En is je training niet te zwaar, zodat na een half seizoen je spelers er door heen zijn?

Zo maar wat ideeen en tips...

Geplaatst

Zet je links+rechtsback op aanvallende impulsen zelden, verdedigend, en op veel pressen dat helpt bij mij vrij goed, bij zwakkere clubs ;)

Geplaatst

Ik zou dus vooral verdedigers kopen die veel voor koppen hebben, en ook redelijk lang zijn.

Ik zou de verdedigers vooruit laten verdedigen, en ook op buitenspelval zetten, zodat ze bij de counter sneller buitenspel staan. Miss is het ff uitproberen, ik heb het zelf nog niet getest, maar zoiets heb ik ooit ergens gelezen.

En, als dat niet lukt kun je altijd nog wedstrijden overspelen :cab: :-D

Grapje

Suc6, en probeer maar Europees voetbal te halen! :thumb:

Geplaatst

Probeer emnsen zoals STam te halen in de winterstop. Met de nadruk op zoals dus neit dat je echt stam moet halen met al je geld!

Geplaatst

Ik zou dus vooral verdedigers kopen die veel voor koppen hebben, en ook redelijk lang zijn.

Ik zou de verdedigers vooruit laten verdedigen, en ook op buitenspelval zetten, zodat ze bij de counter sneller buitenspel staan. Miss is het ff uitproberen, ik heb het zelf nog niet getest, maar zoiets heb ik ooit ergens gelezen.

Grapje

Buitenspel val lijkt me niet echt slim, aangezien je veel specefieke eigenschappen nodig hebt voor je spelers.
Geplaatst
  • Auteur

Bedankt allemaal heren :) Ook zo snel gereageerd! :D :thumb:

Ik ga al jullie tips uitproberen en laat jullie weten hoe het ging :)

Lita komt eraan ;)

En idd, buitenspelval doe ik liever niet, heb ik ook nog nooit gedaan, heb er niet zoveel mee :D

Geplaatst

Speel je 4-4-2 of niet? Zoja dan is buitenspelval al helemaal niet handig!

Geplaatst

En idd, buitenspelval doe ik liever niet, heb ik ook nog nooit gedaan, heb er niet zoveel mee :D

Alleen buitenspelval doen als je verdedigers snel genoeg zijn!

Geplaatst

Grapje

Buitenspel val lijkt me niet echt slim, aangezien je veel specefieke eigenschappen nodig hebt voor je spelers.

Hoe bedoel je specefieke eigenschappen... bedoel je zoals invloed e.d.??

Geplaatst
  • Auteur

Leroy Lita:

lita.JPG

Slechte stats heeft ie he :D Maar toch elk jaar mijn topscorer...

Jongens, het wil nog steeds niet, pfff, word beetje moedeloos.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]