Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

@Harmpje: Anticipatie, snelheid, eerste meters enz

• Antwoorden 178
  • Weergaven 574
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vind Lita maar van 1e Divisie (Jupiler League) niveau. Jan Bruin is nog beter in het spel..

Geplaatst

Ik ben net klaar met het 1e seizoen met Reading. Ik ben 3e geworden, CL gehaald, League Cup gewonnen, FA Cup gewonnen.

Ik zeg je: die Trident Novus van Guido werkt rete goed. Ik dacht echt 343 kan nimmer werken, maar ik won zelfs van Chelsea. :D

Het is eigenlijk een valse 343, want het is eigenlijk ook een beetje een 523 :p Of een 3223.

Ook heb ik een paar eigen tactics ontwikkeld en die werken ook best aardig I must say.

Ik post ze wel ooit als ik ze heb verbeterd. Ze werken nog niet helemaal goed.

Lita heb ik weggedonderd, want die man presteerde niks. :D

Dagoberto had ik ook gehaald voor 2 miljoen, scoorde maar liefst 10 doelpunten in 32 wedstrijden. :'( KEVIN DOYLE! De meester! :D Hij scoorde 21 in 31 wedstrijden. Henry had er 23, wel minder. :( Anders had ik er nog een trofee bij. :D Ik heb ook Eduardo gehaald. Vrij belangrijk met assists, maar scoort vrij weinig (9 in 30). Ik had meer van hem verwacht. Sivok is ook een beest. Gehaald voor 3,3. Haestad kwam kratizz en hij is nu 6,25 waard. ^_^ Ik had nog een extra spits nodig omdat Dagoberto om de haverklap geblesseerd is. Matias Vuoso is het geworden omdat ik al goede ervaringen met hem had met FM2006. Ik dacht dat ie hier ook wel goed zou zijn. De welbekende Vincent Enyeama gehaald, maar die man is een clown! Hij gaat gewoon mee naar voren in de 30e minuut om te helpen bij een corner. Als je een beetje goeie trap hebt, dan kun je wel gemakkelijk scoren. Open doel. Dan moet je em gwoon hard aanpakken zogenaamd. 'Angry' moeje zeggen ofzo in de rust. Dan kapt ie er mee. Tenminste, bij mij. Het werkte wel. :D

Voor het nieuwe seizoen heb ik Gabri(1,5), Roger(0,7) en Celsinho (4,3) kunnen halen. Mijn verdediging is echt uberbagger, behalve Ibrahima Sonko. Daarom had ik ook Riggott gekocht van M'boro voor 750k. Vet cheap. :D

Ok succes :p

Geplaatst
  • Auteur

Wil je me jaloers maken ofzo :P

Ik vind het saai om met andermans tactieken te spelen...

Jij ook succes ;)

Misschien dat ik mn Everton game maar weer oppak ;)

Geplaatst

Vind Lita maar van 1e Divisie (Jupiler League) niveau. Jan Bruin is nog beter in het spel..

Stats zeggen niet altijd alles hè. Het gaat mij om prestaties. Ik had bijvoorbeeld een middenvelder Harper bij Reading en die gast z'n stats waren dramatisch. Bijna alles onder de 9. Toch speelde hij best redelijk en M'Boro bood zelfs 3 miljoen voor hem. That's an offer I can't refuse! :)

Misschien heb ik Lita geen kans gegeven om zich te bewijzen, want nu ik Ingrid's verhaal hoor, denk ik nu: shit, misschien had ik em wel een kans moeten geven. Ik keek ook idd naar z'n stats.

Geplaatst

Wil je me jaloers maken ofzo :P

Ik vind het saai om met andermans tactieken te spelen...

Jij ook succes ;)

Misschien dat ik mn Everton game maar weer oppak ;)

Ik ging Guido's tactiek alleen uitproberen, maar het werkt wel goed. Zelf gebruik ik gewoon mijn eigen tactieken. Meestal 433 tegen wat zwakkere clubs, lekker grote uitslag krijgen. Anders 442 tegen normale clubs. De boel insluiten met 4221 (2 DM's). Het kan nog erger met Catenaccio, een sweeper erbij.

Met Reading is het leuk, want de media predict dat je 20e wordt. Dan word je uiteindelijk 3e en dan zeggen al die club favorites dat je een wonder maker bent. Cool hoor. :P Het is al een wonder dat ik in de finale kwam van de FA cup. ^_^

Ik moest trouwens de laatste 2 wedstrijden knokken om 3e te worden. 1 punt verschil met Chelsea en 3 met Tottenham (1 na laatste wedstrijd gewonnen tegen ze :D). Wel spannend hoor!

Geplaatst

Je moet Doyle in de spits doen! Wat een held. :D Ik had em als Targetman. Naast hem als 2e spits dan meestal Eduardo/Dagoberto/Vuoso. Het gaat als een trein. Op rechtshalf is ie een pannenkoek, omdat ie bij mij maar 9 voor voorzetten heeft en sowieso heeft ie betere kwaliteiten als spits. Hij krijgt bij mij ook alleen maar 6jes op rechtshalf.

Sidwell is ook een held, alleen wil ie in 't begin niet bijtekenen.

Geplaatst
  • Auteur

Sidwell ben ik al kwijt ;)

Ik heb al teveel spitsen dus daarom staat Doyle op MR.

Fijn dat het bij jou zo goed gaat maar mij motiveert het niet echt na 3 seizoen hoor ;)

Geplaatst

Tjinnoes je kan je posts ook editten he, door op de modify button te drukken, dan heb je geen dubbel (of zelfs 3 dubbel) posts ;)

Geplaatst

Als ik jou was, zou ik een nieuwe rechtshalf kopen, want Doyle is poo-poo op rechtshalf. :P Tenminste, bij mij.

Doyle kan als FS(fast) en TS(target). Geweldenaar joh. Die man heeft maar CA 141, maar toch is ie rete goed. :D

Ik ga toch maar Lita proberen. :D Als jij 't zegt...

Geplaatst
  • Auteur

Ja Lita zeker houden hoor, is gewoon een Engelse Premiership spits...

Doyle wil geen contract tekenen en had al een nieuwe gehaald voor het seizoen begon en nu in de winterstop nog eentje gehaald :)

Geplaatst

En idd, buitenspelval doe ik liever niet, heb ik ook nog nooit gedaan, heb er niet zoveel mee :D

Alleen buitenspelval doen als je verdedigers snel genoeg zijn!

Onzin. Als je snelle verdedigers hebt hoef je helemaal niet op buitenspel te spelen. Juist als je langzame verdedigers hebt moet je op buitenspel spelen. Hierdoor hoeven je verdedigers helemaal niet eens te lopen.

@ Ingrid: als ik die Lita zie denk ik dat het probleem van het slecht presteren opgelost moet worden door andere spelers op te stellen want als dit een van je beste spelers is wil ik de rest niet zien. Met de voetballers die je hebt is Europees voetbal denk ik redelijk uitgesloten. Bij FM2006 kom je met middelmatige voetballers al goed presteren maar met FM2007 is dit een stuk lastiger geworden.

Geplaatst
  • Auteur

Qua stats is Lita zeker niet de beste hoor! Absoluut niet, maar qua prestaties wel, of althans qua scoren.

Je moet niet naar de stats kijken die zijn idd niet goed :)

Geplaatst
  • Auteur

Seizoenseinde 2008/2009

Het duurde even maar nu toch weer een update. Het seizoen is inmiddels ten einde en bevat geen vooruitgang op de vorige seizoenen, maar goed. In de transferstop haalde ik overigens nog wel AMR Gustavo Varela en VC/VM Trond Andersen. Ook kreeg ik dit bericht:

uitbreiding.JPG

Altijd prettig :)

Hieronder alle wedstrijden van het seizoen + eindstand.

Wedstrijden

wedstrijden208.JPG

wedstrijden308.JPG

De laatste competitiewedstrijden gingen zo goed omdat ik wat aanpassingen deed in mijn (nieuwe) tactiek, waar ik sinds winterstop mee speelde. Had ik dat maar eerder gedaan....

Eindstand

eindstand08.JPG

Topscorers:

topscorers08.JPG

Sebastien Pocognoli won een prijsje:

prijs108.JPG

Volgend seizoen hoop ik meer verbetering ;) Ik ben niet zo'n opgever :D

Over de VS: ik ben nu nog bezig met kwalificatie voor CONCACAF :cab: dus een update over VS zien jullie later :)

Geplaatst

zoals we van je gewend zijn! topnovelle :thumb: alleen de resultaten mogen wel iets beter hoor ingrid ;)

Geplaatst

jammer dat je wederom niet zo hoog eindigt, maar goed...

Suc6 en ga zo door met je novelle, ik blijf het volgen :thumb:

Geplaatst

eej gekke barcelona gast praat normaal man lijkt wel alsof je toetsebord naar de klote is "Kratizz" lijkt wel alsof je een achterstand hebt.

maar veel suc6 met je clubbie en ik denk dat reading egt wel een lastige club is om met te spele als mag het na 3 jaar wel beter.

ik ben benieuwd naar je komende resultaten ;) KUTGW

Geplaatst

eej gekke barcelona gast praat normaal man lijkt wel alsof je toetsebord naar de klote is "Kratizz" lijkt wel alsof je een achterstand hebt.

maar veel suc6 met je clubbie en ik denk dat reading egt wel een lastige club is om met te spele als mag het na 3 jaar wel beter.

ik ben benieuwd naar je komende resultaten ;) KUTGW

Ach, als je je stoort aan mijn reacties, dan lees je ze toch lekker niet? Het lijkt eerder dat jij een achter stand hebt, aangezien je het aannemelijk acht dat het mogelijk is om 'Kratizz' te kunnen typen als je toetsenbord 'naar de klote is'. What about "egt", "spele", "toetsebord" etc.? Kijk eerst naar jezelf voordat je iemand anders lastig valt.

Ingrid, wat is je transfer budget? En wat heb je betaald voor Varela?

Houd je je trouwens aan één vaste tactiek of switch je van tactiek als je tegen een grote tegenstander speelt?

Ik zie bijvoorbeeld 3-0 tegen Middlesbrough en 0-0 tegen Arsenal in je lijst staan. Ik verlies eeuwig tegen die twee.

Trouwens, gek genoeg is mijn cluppie Reading Chelsea's angstgegner. Nou, oké geen angstgegner, maar ik behaal wel mooie resultaten. 3-2, 3-3, 1-0.

Wel met een lame-ass countertactiekje, maar ik kan niet anders. Twee spelers van Chelsea (Sheva en Adriano: 83 miljoen) zijn meer waard dan mijn hele club (57miljoen).

Manchester Utd heeft net 12,95 mil geboden voor Eduardo. Ik heb hem gekocht voor 2,6 dus dat's een mooie winst. Nu zoek ik een vervanger.

Geplaatst

Een heel seizoen in 1 post is mss teveel van het goed.

Toch redelijke resultaten, met de trainingsbug is het ook lastig om dan ook hogerop te komen met enkele talenten.

Blijf je voorlopig bij Reading of zoek je al naar een nieuwe uitdaging?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb Varela voor 1 miljoen gekocht :)

Ik weet niet of ik nog lang blijf bij Reading gezien onderstaande resultaten, maar misschien krijg ik nog goede tips :)

Seizoensstart 2009/2010

Transfers In:

transfersin09.JPG

Aangezien ik de VS nog steeds coach (heb besloten jullie de resultaten daarvan niet te laten zien aangezien ik niet zoveel tijd heb) viel Eddie Johnson mij op. Scoort aan de lopende band en een stuk of 20 clubs wilde hem hebben, hij koos uiteindelijk voor mij :D

Transfers Out:

transfersuit09.JPG

Helaas wilde Kevin Doyle geen contractverlenging tekenen... Door de komst van Johnson en door de slechte resultaten van Nevland mocht hij vertrekken. Kitson is naar de reserves gegaan, wat uiteindelijk resulteerde in deze selectie:

Selectie:

selectie09.JPG

Tactiek:

tactiek09.JPG

League Cup:

leaguecup109.JPG

Met mazzel door :S

Overige Competitiewedstrijden:

wedstrijden109.JPG

Tussenstand:

tussenstand109.JPG

Tegen zowel Man Utd, Liverpool en Birmingham werd er in de laatste minuut tegengescoord waardoor ik verloor/gelijk speelde. Zoals jullie zien verlies ik ook niet dik ofzo en ik weet niet wat ik er nog aan kan doen. Ik gebruik overigens bovenstaande tactiek sinds ongeveer 10 wedstrijden voor het einde vorig seizoen. Ik gebruik hem zowel thuis als uit, vorig seizoen ook paar wedstrijden met andere uittactiek gespeeld maar dat hielp niet.

Geplaatst

tof topic hoor. :) Helaas zijn de prestaties nog niet zoals je wilt, maar het is tof dat je blijft volhouden. Ik wil Eddie wel zien dan. ;)

Geplaatst

Zeker een mooie novelle, jammer van de wat mindere prestaties.

Geplaatst
  • Auteur

Die screen van Eddie komt precies op tijd :D Check onderstaande:

Eddie Johnson:

eddie.JPG

Geschiedenis Eddie Johnson:

gescheddie.JPG

Zijn stats zijn net zoals Lita helemaal niet goed, maarja, het gaat om zn prestaties!

2e Ronde League Cup:

leaguecup209.JPG

:D Kijk hier worden we vrolijk van. Mijn eerste overwinning op een topclub! Word bijna emotioneel :-D

Ik speelde em in onderstaande formatie/tactiek:

formatiearsenal.JPG

Zegt natuurlijk niks, maar geeft me wel hoop :P

Stay Tuned... ;)

Geplaatst

Het begin is er. Je basis is heel goed, maar je bank lijkt me niet zo bijster sterk. Overigens is spelen op de counter tegen de grote club helemaal geen schande. Met de juiste instellingen speel je de meeste clubs zo zelfs weg.

Iig, ik blijf zeker 'tuned'.

Geplaatst
  • Auteur

Daar heb je idd wel gelijk in, maar doordat ik steeds zo laag eindig krijg ik heel weinig transfergeld (max 3 miljoen) en daar kan je weinig van kopen. En de meesten willen ook geen contractverlenging tekenen... Dat probleem krijg ik nu ook met Ljubilankic (ofzoiets), die wil ook niet bijtekenen...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]