Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

Dan lijkt me de posititie je nu steeds behaald, gezien je spelers, nog een zeer knappe. Je zal ontzettend creatief moeten zijn en daarom zou je misschien wat meer je aandacht richten op het scouten van hele jonge spelers. Je kunt wellicht één of meerdere scouts naar de -18 competities laten kijken. Het duurt dan nog wel een seizoen of 2/3 voor je hier echt de vruchten van plukt maar zo word je een beetje het RKC van de Premier League. Ik hoop wel dat je doorgaat want in mijn ogen zijn de novellen waarin het allemaal niet gemakkelijk gaat de leukste.

• Antwoorden 178
  • Weergaven 579
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Johnson's sprongkracht is zijn sterke punt.. hij kopt echt bijna altijd de ballen erin. Ook bij corners is hij super.

in mijn ogen zijn de novellen waarin het allemaal niet gemakkelijk gaat de leukste.

:thumb:

Helemaal mee eens. :-D

Zo is het leven ook... hoe grote de uitdaging, en hoe meer hobbels je tegenkomt... des te groter je overwinningsgevoel! :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Winterstop Seizoen 2009/2010

Zlatan Ljubijankic wilde geen nieuw contract tekenen en vertrok daarom naar Newcastle, voor 1.9 miljoen helaas...

Voor het nieuwe seizoen heb ik (gratis) Joey Didulica, Jonathan Blondel en Jean-Alain Boumsong vastgelegd. Het zijn niet echt meer de jongsten, op Blondel na (25 jaar), maar wel een versterking voor mijn elftal.

Derde Ronde League Cup:

leaguecup309.JPG

Ik was overduidelijk de betere ploeg en Chelsea heeft mazzel met deze winst...

Overige Competitiewedstrijden:

wedstrijden209.JPG

Tussenstand:

tussenstand209.JPG

Het gaat nog steeds dramatisch dus. Ik verlies ALLES door de lucht (corner, voorzet enz) en de tegenstander scoort nauwelijks over de grond... Ik weet niet meer wat ik hieraan kan doen. Maar goed... :)

Geplaatst

De zijkanten vastzetten? ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja dat begrijp ik ;) Maar niks pakt uit... Heb mn VL/VR al verscheidene instructies meegegeven maar niks helpt.

Geplaatst

ik zou ten eerste zoeken naar snelle, lange en kopsterke verdedigers...

ten tweede zou ik de backs naar voren laten pressen, en mogelijk de vleugel spitsen/middenvelders ook laten pressen

ten derde zou ik nooit stoppen met deze novelle omdat er zoveel mensen naar kijken :-D

Geplaatst
  • Auteur

Reading of Spurs?

Na een aanbieding van Aston Villa te hebben afgewezen krijg ik een van de Spurs:

spurs.JPG

Selectie Spurs:

selectiespurs.JPG

Nou de vraag aan jullie: vinden jullie het leuker om mijn Reading novelle te volgen of moet ik mijn carriere voortzetten bij de Spurs?

Voor/Nadelen vertrek richting Spurs op een rijtje:

Voordelen:

- Eindelijk Europees voetbal

- Lekker transferbudget

- Mooie selectie (al vind ik de beginselectie mooier ;) )

Nadelen:

- minder grote uitdaging, ik vind Spurs gewoon een topclub

- heb mijn eerste game van FM07 ook met de Spurs gespeeld, 3 seizoenen lang

- elke overwinning bij Reading is er 1 van vreugde

- op dit moment 4 wedstrijden ongeslagen: 2-0 winst Millwall, 2-0 winst Newcastle, 0-1 WINST :D Liverpool, 2-1 winst Everton (ik heb mijn beide VC's mandekking gegeven om te proberen en daarmee deze resultaten behaalt, maar dat zegt bij mij niks zoals jullie weten ;) )

Ik hoor het graag van jullie, wat jullie het leukste zouden vinden!

Geplaatst

kijk het is jou game, ik vind dat je gewoon een topnovelle weergeeft, dus imho maakt het niet uit of je met Spurs, Reading, of van mij part FC Akbar speelt

Geplaatst

Ik zou het seizoen afmaken met Reading en dan naar Spurs gaan, mits ze daarmee akkoord willen gaan

Geplaatst

Ik zou bij Reading blijven, helemaal omdat je al een game met The Spurs hebt gespeeld. Maja het blijft jou beslissing :) ik blijf je novelle toch wel lezen.

Geplaatst
  • Auteur

Wel super dat jullie em altijd blijven lezen :D

Heb voor Reading gekozen :)

Geplaatst

Goed zo, de betere keuze.

Geplaatst
  • Auteur

FF weer een update...

In de winterstop is er nog wat getransferd. Deze spelers vertrokken:

transfersuit209.JPG

Door het vertrek van 2 spitsen moesten er ook weer 2 bij komen :P

transfersin209.JPG

David Goodwillie: is nog maar 20 jaar en vooral een speler voor de toekomst (wanneer de nieuwe patch er is moet hij kunnen groeien). Heeft 18 voor afwerken, 20 voor koppen en 15 voor snelheid, voor de rest slechte stats :D wel groot talent! O.a. Newcastle en Charlton waren geinteresseerd.

James Beattie: inmiddels 31 jaar maar moet door zijn ervaring wel wat bijbrengen aan mijn spel. Was in mijn Everton game van CM4 de held voor degenen die het zich kunnen herinneren :D

Competitiewedstrijden:

wedstrijden309.JPG

Stond 3-0 voor tegen Man Utd en in de laatste minuut gelijkmaker grrr, zelfde geldt voor de heenronde tegen Scunthorpe en de wedstrijd tegen Birmingham, wat leidde tot een verlies...

Tussenstand:

tussenstand309.JPG

Ben opzich best tevreden nu :)

Geplaatst

Kijk, tof dat het eindelijk beter gaat. Hopelijk kun je je plaatsen voor europees voetbal, zo heel goed zijn. :thumb:

Geplaatst

Hulp Nodig!

Ik heb elk seizoen steeds hetzelfde probleem. Ik begin goed maar na de winterstop verlies ik heel erg veel. Ook merk ik dat ik vooral tegendoelpunten krijg uit de lucht en door counters. Hebben jullie een idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik sta nu inmiddels weer 13e en wil Europees voetbal halen anders word het zo saai...

Als ik jou was zou ik die pijltjes weg halen dat is makkelijker te spelen voor jou spelers.. En als ik jou was zou ik proberen om je speelstijl op Normaal te houden met een Degredatie kandidaat.

Geplaatst

persoonlijk vind ik het jammer dat je niet voor de Spurs hebt gekozen, maar dat is jouw zaak :P

nu wel goede resultaten

ga zodoor! :clap:

Geplaatst

Liverpool pas 17de :cab: Zeer mooie novelle. KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Seizoenseinde 2009/2010

Het seizoen zit er alweer op en kent helaas geen mooie resultaten...

wedstrijden409.JPG

eindstand09.JPG

Check ff Liverpool :D

Statistieken:

statistieken09.JPG

Het lukt nog steeds niet dus... In wat voor formatie zou ik spelen als jullie mij waren? Kerzhakov komt overigens ook :D

Geplaatst

OMG Liverpool :cab: :cab: :cab:. Ik zou nu ff letten op wie er daar allemaal weggaat, je zal nu waarschijnlijk hun meer dan bruikbare spelers voor een schijntje kunnen overnemen. Toff gedaan verder, toch (net) niet gedegradeerd! :checkit:.

Ik wil graag een screentje van de zoeklijst als dat mag :)?

Geplaatst

OMG Liverpool :cab: :cab: :cab:. Ik zou nu ff letten op wie er daar allemaal weggaat, je zal nu waarschijnlijk hun meer dan bruikbare spelers voor een schijntje kunnen overnemen. Toff gedaan verder, toch (net) niet gedegradeerd! :checkit:.

als er nog goede spelers lopen...het is al 2010 en met de spelers die je zou verwachten bij liverpool zouden ze niet degraderen.
Geplaatst

haha lol, liverpool wat slecht!!!! misschien eens een nieuwe taktiek welke wat meer verdedigend is, want op 2 clubs na krijg je gewoon erg veel goals tegen!!

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb sowieso Craig Bellamy gratis overgenomen :)

Voor de rest lopen er goede spelers nog tussen hoor: Carlos Tevez, Xabi Alonso, Mancini :)

@Leandro: Wat bedoel je met zoeklijst?

@Weertenaar: heb je misschien een voorbeeldformatie?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]