Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

Ik neem aan dat dat een compliment is dylan? ;)

Ik doe hard mn best :D

Neem dat maar aan, ja. :D

• Antwoorden 178
  • Weergaven 579
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Einde Seizoen 2010/2011

Het seizoen is weer ten einde en hieronder het resultaat.

wedstrijden310.JPG

Eindstand:

eindstand10.JPG

3e plek voor Andreasen:

prijs110.JPG

Statistieken:

statistieken10.JPG

Conclusie: weer geen Europees voetbal :D Te weinig gescoord en teveel tegendoelpunten...

Geplaatst

Toch jammer, al ziet het er nog steeds goed uit.

Geplaatst

Misschien eens proberen een Cupje te winnen ;) Wel zonde dat je het weer niet gehaald hebt

Succes maar weer volgend seizoen!

Geplaatst

de resultaten worden in ieder geval steeds beter!! slechts een paar punten verwijderd van europees voetbal.

ff offtopic: omdat ik nergens een groot logo van reading fc kon vinden voor mijn archief ben ik zelf maar eventjes paint en words in gedoken om er eentje na te maken. de vraag is aan jullie of het ergens op lijkt!! misschien heb Ingrid er nog wat aan. rechts het logo van de grootste die ik op internet kon vinden. links de mijne, maar dat spreekt voor zich. vindt zelf alleen het kroontje niet erg goed gelukt, misschien denken jullie er anders over!

readingho6.png

Geplaatst

mogelijk zit de individuele instellingen van de centrale verdedigers en je centrale middenvelders niet helemaal goed.

Je hebt echt een mooie ploeg. Alleen scoor je nog te weinig, en laat je echt heel veel door. Door steeds niet Europees voetbal te halen blijft er ook niemand in de ploeg, de betere spelers willen toch naar Europa in.. voor zover het mogelijk is.

Geplaatst

Heel intressant om dit verhaal te lezen, zeker met zulke commentaren erbij.

Ik hoop dat het je met deze betere selectie ook beter af gaat. BTW je Groningen (Ingrid at Grun) vond ik ook leuk om te volgen.

Ik denk dat Ingrid at Grun'n en die NBA logo mij heeft overgehaald om dit te blijven volgen :P.

Geplaatst

Je bent een stabiele middenmoter geworden Ingrid. Jammer dat je net niet die stap naar de subtop kan nemen. :(

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb het een beetje druk vandaar dat ik nog geen update heb gepost, maar dat komt snel! :)

Over die individuele instellingen.. ik heb al verschillende instellingen geprobeerd maar niks helpt echt. Ik wil nu echt Europees in hoor! grrr

Geplaatst
  • Auteur

Start Seizoen 2011/2012

Alweer een tijdje geleden dat mijn laatste update was gepost, maar ik ben er weer :) Naja, voor even dan :P

Weer een nieuw seizoen en weer hopen op Europees voetbal...

Transfers In:

Geen screen van de transfers in aangezien ik maar 1 speler kocht en 1 speler leende:

Jan Kristiansen: aangezien Liverpool er niet in is geslaagd zich te promoveren (LOL) heb ik Kristiansen van hun overgenomen voor 4 miljoen. Veelzijdige flankspeler: AMRLC.

Mario Suarez: geleend van Atletico Madrid, gaat spelen op de VM positie als Andreasen niet speelt. Is erg goed in de opbouw.

Transfers Uit:

Ook hier geen screen van aangezien er niet veel relevante spelers vertrokken, op 3 na: Varela en Sodje vertrokken gratis en Michel Schmoller vertrok voor 10 miljoen. Kon het geld goed gebruiken.. als het bestuur het geld niet introk... grrrr

Dit leidt tot deze selectie (Didulica valt buiten beeld:)

selectie11.JPG

Ik ga in deze tactiek spelen:

tactiek11.JPG

Hij is nog veranderbaar ;)

Tot nu toe deze wedstrijden gespeeld:

wedstrijden111.JPG

Gaat nog steeds niet lekker zoals jullie zien. Ik begin nu toch wel een beetje zat te worden van de game, aangezien het steeds niet wil lukken en ik helemaal leeg ben qua tactieken en ik het vertik om met een door iemand anders gemaakte tactiek te spelen ;)

Waarschijnlijk stop ik met de game en begin ik een nieuwe, maar goed... We'll see!

Geplaatst

Spannende taktiek :P Gaat nog niet zo goed in premier division hopelijk komt daar verandering in :P

Geplaatst

Ingewikkelde tactiek. Hoop voor je dat het eens gaat werken :)

Veel succes ermee!

Geplaatst

Veel succes in de competitie, en hopen dat je nu wel goed en hoog eindigt.

Geplaatst
  • Auteur

Over al die seizoenen heb ik al van alles geprobeerd, van simpele 4-4-2 naar wat ingewikkelde tactieken en niets werkt duzz... ;)

Geplaatst

Ingewikkelde taktiek.... misschien iets té? Hoop dat je niet gaat stoppen.

Geplaatst

Ja kan natuurlijk in noodgeval ook nog een tactiek downloaden :)

Met deze selectie moet dat toch willen een goed resultaat al is een 12e plek met Reading nog niet eens zo Onrealistisch :P

Geplaatst

probeer is 4 - 3 -3 met bellamy als targetman en hem dan in de diepte aanspelen

Geplaatst

Erg toffe topic Ingrid. Kristiansen, held in FM05 _O_ Doorzettingsvermogen: 20

Gaat zo door! ;)

Geplaatst

ik zou met 4 ultra verdedigende verdedigers spelen, 2 aanvallende flanken normaal centraal mid en twee spitsen op hoge pressing en allebei veel creatieve vrijheid...

Gaat je veel kleine overwinningen opleveren en weinig/minder tegendoelpunten opleveren :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga jullie adviezen opvolgen en een 4-3-3 of 4-4-2 maken... Of het gaat werken merken jullie in mijn volgende update :D

Bedankt iig ;)

Geplaatst

Ingrid gebruik geen pijlen.. dat vermakkelijkert jou spel :]

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]