Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Reading

Ik weet niet of die "jonge" Ingrid nog wel aan het gamen is met Reading ?

• Antwoorden 178
  • Weergaven 574
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja ze moeten een keer op de datum letten! inplaats dat ze elke keer van die onnodige berichtjes gaan sturen!

Zoals is dit ook weer zo'n onnodig berichtje!

Geplaatst
  • Auteur

Op het moment niet ;) Ben een nieuwe game gestart! Had het een beetje gehad met die lage klassering :P

Maar in de toekomst sluit ik een update niet uit hoor ;)

Geplaatst

Weet je wat ik heb gemerkt? Ik speel nu met een 442 systeem zonder een verdedigende middenvelder.

Vet raar. Het ging eigenlijk per ongeluk. Ik wilde aanvallend spelen tegen zo'n slecht cluppie, en na die wedstrijd was ik vergeten om m'n tactiek te veranderen. Met dezelfde tactiek won in van Chelsea ed. Dus toen dacht ik: laat ik deze tactiek maar houden. Nu speel ik een jaar lang met die tactiek en 't werkt uitstekend. In mijn derde seizoen bij Reading ben ik dan eindelijk kampioen geworden. Ook heb ik de wereldbeker en twee keer de CL gewonnen.

Het gekke is, mét een verdedigende middenvelder kreeg ik meer goals tegen dan zónder een verdedigende middenvelder. Daar bedoel ik een MC met een verdedigende mentaliteit mee. Beetje de omgekeerde wereld.

Ik weet niet hoe vaak jij switcht van tactiek, maar ik heb nu geleerd dat je niet te vaak moet switchen. Dat deed ik vroeger vet vaak.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb ook wel met 442 gespeeld maar dat ging ook niet goed. Heb de hoop maar opgegeven en ben nu een nieuwe game gestart waar het wel prima loop ;)

Maar toch bedankt! :D

Geplaatst

Weet je wat ik heb gemerkt? Ik speel nu met een 442 systeem zonder een verdedigende middenvelder.

Vet raar. Het ging eigenlijk per ongeluk. Ik wilde aanvallend spelen tegen zo'n slecht cluppie, en na die wedstrijd was ik vergeten om m'n tactiek te veranderen. Met dezelfde tactiek won in van Chelsea ed. Dus toen dacht ik: laat ik deze tactiek maar houden. Nu speel ik een jaar lang met die tactiek en 't werkt uitstekend. In mijn derde seizoen bij Reading ben ik dan eindelijk kampioen geworden. Ook heb ik de wereldbeker en twee keer de CL gewonnen.

Het gekke is, mét een verdedigende middenvelder kreeg ik meer goals tegen dan zónder een verdedigende middenvelder. Daar bedoel ik een MC met een verdedigende mentaliteit mee. Beetje de omgekeerde wereld.

Ik weet niet hoe vaak jij switcht van tactiek, maar ik heb nu geleerd dat je niet te vaak moet switchen. Dat deed ik vroeger vet vaak.

ik begon ook tege barca zo'n met een verdedigende middenvelder. maar verloor te veel op het middenveld. zo werd het ook 1-0 maar toen schoof ik hem naar het middenveld en werdt het nog 1-1 :P dus het werkt zekr

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]