Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik weet dat dit topic er voorheen altijd was, die mis ik nu een beetje :P

Heb jij een speler die je kan laten vertrekken of heb je een speler die je kan aantrekken? Vraag de leden hier of het een verstandige keuze is!

Ik begin alvast:

Spoiler

afbeelding.thumb.png.ce1b6b545ef09d8e756729497f6dbb69.png

De mensen die de Belgische competitie volgen, weten hoe belangrijk het is om voetbalbelgen te hebben in je selectie, Deuro is er zo eentje. Eerstgenoemde is ook de reden waarom ik twijfel om hem voor 13 miljoen te laten gaan. Ik heb Champions League voetbal nadat ik tweede was geeindigd vorig seizoen en Anderlecht eindigde nog niet eens in de top 10 dus hebben Europees voetbal helemaal misgelopen, hierdoor ook geen druk om hem te verkopen. Ik heb in voorgaande edities echter nooit zo een hoog bedrag voor hem ontvangen waardoor ik twijfel om hem nu te verkopen. Ik denk dat ik geen inkomende transfers meer ga doen dus het geld heb ik niet perse nodig.

Ik begrijp het natuurlijk wel als moderators bepalen dat 1 transfer topic voldoende is, die andere leek me echter te gaan over afgeronde, inkomende transfers.

• Antwoorden 282
  • Weergaven 7,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @FlyD @Mordurette en @Urbeto ik heb besloten het te gaan doen. Ik probeerde nog minder te gaan betalen en nu heb ik toch maar zijn clausule te lichten.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Ik geef mijn keeper altijd oordopjes in grote wedstrijden met "you're simply the best" en dan keepen ze altijd de sterren van de hemel.  

• Bedankt voor de input jongens! In januari van het volgende seizoen van mijn Palermonovelle zullen jullie zien of hij erbij zit of niet 

Geplaatst

No go. Je hebt het geld niet nodig en goede voetbalbelgen zijn zeldzaam. Koesteren dus ;)

Zelf ben ik KAA Gent halverwege seizoen 2. Ik twijfel hard tussen enerzijds deze Moises Caicedo...

image.png.7a0c20c6f5b3fefe0b47a6c891fc43a5.png

... of anderzijds deze Edvard Tagseth...

image.png.df7b0e1a54683979905715afb20cae95.png

Beiden kosten me ongeveer hetzelfde transferbedrag, verschil is verwaarloosbaar, en ook qua salaris zijn hun eisen gelijkopgaand. Komt dus echt neer op het sportieve aspect maar ik geraak er maar niet aan uit. Beide fantastische spelers maar ik heb maar plaats voor één van hen...

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei Messidona:

No go. Je hebt het geld niet nodig en goede voetbalbelgen zijn zeldzaam. Koesteren dus ;)

Zelf ben ik KAA Gent halverwege seizoen 2. Ik twijfel hard tussen enerzijds deze Moises Caicedo...

image.png.7a0c20c6f5b3fefe0b47a6c891fc43a5.png

... of anderzijds deze Edvard Tagseth...

image.png.df7b0e1a54683979905715afb20cae95.png

Beiden kosten me ongeveer hetzelfde transferbedrag, verschil is verwaarloosbaar, en ook qua salaris zijn hun eisen gelijkopgaand. Komt dus echt neer op het sportieve aspect maar ik geraak er maar niet aan uit. Beide fantastische spelers maar ik heb maar plaats voor één van hen...

Qua realisme zie ik die Caicedo nog wel in een shirt van Gent, die Tagseth lijkt me dan weer eerder realistisch voor Genk zegt iets in me, misschien door de recente scandinaviërs daar :P

Geplaatst

Ik heb met Hanse-Olsen & Normann Williamsen (net als Tagseth ook Noren) ook al 2 Scandinaviërs in m'n kern, dus Tagseth hoeft zich zeker niet alleen te voelen ;)  

bewerkt door Messidona

Geplaatst

Bon, ben uiteindelijk voor Tagseth gegaan. Heb hun attributen naast elkaar gelegd en gekeken wie van de 2 de betere attributen had voor de rol waarin ik ze nodig heb. Daarin was Tagseth de betere, maar het was heel erg nipt. 

bewerkt door Messidona

Geplaatst

Heb even een klein dillematje:

Ik ben PSV en we gaan seizoen 2 in;

Nu moet ik mijn centrale middenveld versterken en heb de keuze tussen:

- Goudmijn (12,5 miljoen)

- Verschaeren (12,5 Miljoen)

Speel met een dynamische en spelmaker voor defensie.

Wie zouden jullie kiezen?

Geplaatst
  • Auteur
59 minuten geleden zei Arie Gold:

Heb even een klein dillematje:

Ik ben PSV en we gaan seizoen 2 in;

Nu moet ik mijn centrale middenveld versterken en heb de keuze tussen:

- Goudmijn (12,5 miljoen)

- Verschaeren (12,5 Miljoen)

Speel met een dynamische en spelmaker voor defensie.

Wie zouden jullie kiezen?

Goudmijn is realistischer maar Verschaeren is de leukere optie van de 2 denk ik. Hij is, voor wat het waard is, ook veelzijdiger.

Als je wilt kan ik je van beide een screenshot sturen van hoe ze er in 2024 uit zien.

bewerkt door quertius

Geplaatst
9 minuten geleden zei quertius:

Goudmijn is realistischer maar Verschaeren is de leukere optie van de 2 denk ik. Hij is, voor wat het waard is, ook veelzijdiger.

Als je wilt kan ik je van beide een screenshot sturen van hoe ze er in 2024 uit zien.

Graag! Dat zou wel perfect wezen

Geplaatst
  • Auteur

Laat je niet misleiden met het feit dat Goudmijn ´slechts´ voor Gent speelt, komt omdat ik daar actief ben en de league heb geladen dat ook de (semi)grote namen daarheen gaan.

goudmijn2024.png

verschaeren2024.png

bewerkt door quertius

Geplaatst
4 minuten geleden zei quertius:

Laat je niet misleiden met het feit dat Goudmijn ´slechts´ voor Gent speelt, komt omdat ik daar actief ben en de league heb geladen dat ook de (semi)grote namen daarheen gaan.

EDIT: Screenshots zijn niet super, wist niet dat het zo eruit zou zien als ik via paint iets bijsnijdt en dan opsla.. Knipprogramma wou niet openen :P

goudmijn2024.png

verschaeren2024.png

Thanks! Denk dat Verschaeren zn potentieel iets hoger ligt inderdaad

Geplaatst

d56f3cb24afd5036f0422cf1a1079e5d.png

Kan deze jongen gratis overnemen van het Noord-Ierse Dungannon Swifts. Heb geen tijd om hem te scouten, want mijn scout heeft nog héél wat taken te gaan... Ben zelf Wrexham (5e niveau Engeland), ik focus me op Welshe spelers dus andere Engelstaligen moeten echt buitenkansjes zijn. Twijfel vooral door z'n fysiek.

Go or no go? 

bewerkt door Bingbangboem

Geplaatst

Ik zou dat zeker doen. Zoals @MetalMichaelal aangeeft kan hij zich op fysiek vlak nog zeker ontwikkelen en de overige attributen maken veel goed.

Geplaatst

Ik zeg ook go, zijn fysieke stats zijn niet echt goed maar hij is ook maar 16 dus dat gaat zeker nog verbeteren. Als hij transfervrij is kan je er denk ik niet echt je broek aan scheuren.

Geplaatst

Toen ik zag dat Mo weg mocht bij PSV als een echte Ajacied even gaan stoken in dat huwelijk en zien wat er mogelijk was. Vind dit enerzijds veel geld, maar blijft een toptalent die we prima kunnen gebruiken. Wat zouden jullie doen?

Schermafbeelding 2020-12-05 om 16.00.56.png

Geplaatst
  • Auteur
10 uur geleden zei Regis:

Toen ik zag dat Mo weg mocht bij PSV als een echte Ajacied even gaan stoken in dat huwelijk en zien wat er mogelijk was. Vind dit enerzijds veel geld, maar blijft een toptalent die we prima kunnen gebruiken. Wat zouden jullie doen?

Schermafbeelding 2020-12-05 om 16.00.56.png

Als ik je transferbudget zie zeg ik: DOEN!