Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heb het bod geaccepteerd, zie wel wat er gebeurd. Heb Sepp van den Berg binnengehaald als vervanger en mocht die blijven komt Sepp gewoon achter Lutsha.

• Antwoorden 282
  • Weergaven 7,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @FlyD @Mordurette en @Urbeto ik heb besloten het te gaan doen. Ik probeerde nog minder te gaan betalen en nu heb ik toch maar zijn clausule te lichten.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Ik geef mijn keeper altijd oordopjes in grote wedstrijden met "you're simply the best" en dan keepen ze altijd de sterren van de hemel.  

• Bedankt voor de input jongens! In januari van het volgende seizoen van mijn Palermonovelle zullen jullie zien of hij erbij zit of niet 

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Ik kan dit geweldige talent halen voor 84 miljoen. Graag hoor ik jullie meningen.

6158277051778-parreno.png

Ligt er beetje aan hoe hard je hem nodig hebt imo. Ik vind het een megatalent. Maar mentaal en fysiek moet hij nog groeien. is pas 18.. Dus moet kunnen met een beetje een goede mentor o.i.d. Hoeveel potentieel heeft ie nog? 

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Ik kan dit geweldige talent halen voor 84 miljoen. Graag hoor ik jullie meningen.

6158277051778-parreno.png

Natuurlijk een enorm talent, maar zijn PPM 'houdt spel op' ben ik niet zo dol op. Die zou er wat mij betreft wel uit moeten. Desalniettemin zou hij de 84 miljoen waard zijn, al zou ik dat er niet voor neerleggen.

Geplaatst

Kan deze CV halen voor 37 miljoen. Geld is het probleem niet, maar is deze speler het waard? Met de huidige eigenschappen op zijn leeftijd is dit over 5-10 jaar toch gewoon een topper? 

kjk.png

Geplaatst
22 uur geleden zei Bazoer:

Kan deze CV halen voor 37 miljoen. Geld is het probleem niet, maar is deze speler het waard? Met de huidige eigenschappen op zijn leeftijd is dit over 5-10 jaar toch gewoon een topper? 

kjk.png

Jammer dat z'n felheid en lef laag zijn, maar verder natuurlijk een topper in wording. Zou er zelf geen 37 miljoen voor neerleggen.