Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@UrbetoBuitink is niet per definitie de beste keuze.  Mits hij betaalbaar is, dan is het een optie als backup/ 2e spits. 

@Michiel RAFCIk heb Esposito al een tijdje op mijn scoutingslijst staan. Ik ga een poging bij hem wagen. 

@Nummerke10Boadu vraagt ruim 7.5 keer zoveel als bij AZ, ruim 335k per maand. Fors dus. Zirkzee daarentegen gaat slechts 20k meer verdienen dan hij nu bij Bayern doet. Wellicht is Zirkzee een optie op te huren. 

Normaliter ben ik geen manager die met miljoenen gooit, als ik geld het probleem niet.  Ik probeer spelers goedkoop op te halen en dan fors door te verpatsen. Daarnaast wil bestuur dat ik wat vaker in NL rond kijk. 

Ga ook nog een poging wagen bij Roger Martinez, spelende bij America in Mexico.

image.thumb.png.193f099813086cfa3f1ceabf4b5f653a.png

• Antwoorden 282
  • Weergaven 7,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @FlyD @Mordurette en @Urbeto ik heb besloten het te gaan doen. Ik probeerde nog minder te gaan betalen en nu heb ik toch maar zijn clausule te lichten.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Ik geef mijn keeper altijd oordopjes in grote wedstrijden met "you're simply the best" en dan keepen ze altijd de sterren van de hemel.  

• Bedankt voor de input jongens! In januari van het volgende seizoen van mijn Palermonovelle zullen jullie zien of hij erbij zit of niet 

Geplaatst

@SLeePo in dat geval kan je ook Kaio Jorge, Marcos Leonardo of Talles Magno proberen. Eindelijk weer Braziliaanse vibe in Eindhoven :D

Geplaatst
23 minuten geleden zei Nummerke10:

@SLeePo in dat geval kan je ook Kaio Jorge, Marcos Leonardo of Talles Magno proberen. Eindelijk weer Braziliaanse vibe in Eindhoven :D

@Nummerke10Kaio Jorge speelt al bij Sevilla, die andere 2 kan ik niet vinden. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Urbeto:

@SLeePoBrenner en Matias Arezo zijn ook een garantie voor doelpunten. 

@UrbetoBrenner kan ik niet vinden, en Arezo speelt al bij PSG. 

Geplaatst

Seizoen 1, transferperiode januari 2021.

Bij Fenerbahçe heb ik op dit moment als linksback Caner Erkin (32 jaar) en Filip Novak (30 jaar). Caner Erkin is op dit moment de man met een van de meeste assists en een van de betere spelers. Zodoende heb ik Filip Novak verhuurd met verplichte optie tot koop.

Nu wil ik een wat oudere ervaren linksback aanschaffen en kan Jetro Willems (26 jaar) voor €1.200.000 oppikken. In mijn game in grote lijnen dezelfde basis statistieken als Caner Erkin. Laatstgenoemde wil ik het liefst einde van het seizoen ook verslijten of als 3e linksback behouden i.v.m. lage salaris.

Go or no go?

Geplaatst

Het lijkt mij de vraag wat je langere termijn idee is, mocht je een jonge linksback klaar hebben staan die binnen 1-2 jaar de plek van Caner Erkin over kan nemen, dan zou ik Jetro niet halen. 

Je geeft daarnaast aan dat Caner Erkin dan derde linksback zou worden, je hebt dus nog een linksback tot je beschikking? 

Schiet mij ook nog te binnen dat de blessuregevoeligheid van Jetro natuurlijk ook niet ideaal is. 

Geplaatst
23 minuten geleden zei Ibinho:

Seizoen 1, transferperiode januari 2021.

Bij Fenerbahçe heb ik op dit moment als linksback Caner Erkin (32 jaar) en Filip Novak (30 jaar). Caner Erkin is op dit moment de man met een van de meeste assists en een van de betere spelers. Zodoende heb ik Filip Novak verhuurd met verplichte optie tot koop.

Nu wil ik een wat oudere ervaren linksback aanschaffen en kan Jetro Willems (26 jaar) voor €1.200.000 oppikken. In mijn game in grote lijnen dezelfde basis statistieken als Caner Erkin. Laatstgenoemde wil ik het liefst einde van het seizoen ook verslijten of als 3e linksback behouden i.v.m. lage salaris.

Go or no go?

Willems kan een optie zijn. Als je iets meer wil betalen is Botman ook een optie, kan zowel links als in het centrum

Geplaatst
3 minuten geleden zei SLeePo:

Willems kan een optie zijn. Als je iets meer wil betalen is Botman ook een optie, kan zowel links als in het centrum

Er zijn voor dat geld voor Fenerbahce toch wel betere backs te halen? Misschien zelfs ook wel Turks internationals als je dat een leuke tour vindt zoals Mert Müldür (Sassuolo) of Umut Meraş (Le Havre)? 

Geplaatst
12 minuten geleden zei van der Water:

image.thumb.png.170300ed421ccc003b08c93acccdef25.png

is normaal basisspeler, maar heb Araujo al klaar staan om hem op te volgen, ik neem aan dus gewoon verkopen?

Ja doen maar praat hem dan wel eerst om om die stap te maken, zelf heeft ie er geen trek in...

Geplaatst
32 minuten geleden zei van der Water:

image.thumb.png.170300ed421ccc003b08c93acccdef25.png

is normaal basisspeler, maar heb Araujo al klaar staan om hem op te volgen, ik neem aan dus gewoon verkopen?

Eerst even ompraten dan accepteren.

Geplaatst
4 uur geleden zei Abe:

Er zijn voor dat geld voor Fenerbahce toch wel betere backs te halen? Misschien zelfs ook wel Turks internationals als je dat een leuke tour vindt zoals Mert Müldür (Sassuolo) of Umut Meraş (Le Havre)? 

@Abe & @SLeePo Daar hebben jullie beiden wel gelijk in. Heb er nu 2.. 30 en 32 jaar! De bedoeling is om de oudjes toch uiteindelijk weg te doen en een jonge Turkse linksback aan te schaffen. Dan kan Jetro denk ik met zijn 26 jaartjes de ervaren spil zijn. Dit kon Caner Erkin ook maar bang dat hij dan te oud is, zonder enige restwaarde..

Blessuregevoeligheid heb ik totaal niet aan gedacht.. Dilemma!

Geplaatst
12 minuten geleden zei Ibinho:

@Abe & @SLeePo Daar hebben jullie beiden wel gelijk in. Heb er nu 2.. 30 en 32 jaar! De bedoeling is om de oudjes toch uiteindelijk weg te doen en een jonge Turkse linksback aan te schaffen. Dan kan Jetro denk ik met zijn 26 jaartjes de ervaren spil zijn. Dit kon Caner Erkin ook maar bang dat hij dan te oud is, zonder enige restwaarde..

Blessuregevoeligheid heb ik totaal niet aan gedacht.. Dilemma!

Klinkt wel als een mooi dilemma. Ik vind het zelf altijd het mooist om op de backposities een onbetwiste basisspeler te hebben (Jetro/Caner) en een jonge back die er naartoe kan groeien. Als dit talentje al goed genoeg is om minuten te maken dan is Jetro wellicht een mooie optie voor 2-3 seizoenen en dan weer verkopen. 

We hebben het nu trouwens wel over een hypothetische Turkse jonge talentvolle linksback, moet die er nog wel zijn natuurlijk ;c 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Abe:

Klinkt wel als een mooi dilemma. Ik vind het zelf altijd het mooist om op de backposities een onbetwiste basisspeler te hebben (Jetro/Caner) en een jonge back die er naartoe kan groeien. Als dit talentje al goed genoeg is om minuten te maken dan is Jetro wellicht een mooie optie voor 2-3 seizoenen en dan weer verkopen. 

We hebben het nu trouwens wel over een hypothetische Turkse jonge talentvolle linksback, moet die er nog wel zijn natuurlijk ;c 

Neem gewoon de risico! Op dit moment niet echt veel Turkse backs beschikbaar. Wou die jonge linksback van Besiktas maar die verkopen ze niet, ondanks dat ik ruim boven de marktprijs ben gaan zitten haha. Thanks budd!

Geplaatst
2 minuten geleden zei Ibinho:

Neem gewoon de risico! Op dit moment niet echt veel Turkse backs beschikbaar. Wou die jonge linksback van Besiktas maar die verkopen ze niet, ondanks dat ik ruim boven de marktprijs ben gaan zitten haha. Thanks budd!

Ik heb Jetro met Club Brugge gehaald en daar doet hij het in elk geval prima!

Geplaatst

Krijg zojuist een bod van 24 miljoen binnen op Lutsha Geertruida van Standard. Speler zelf is geïnteresseerd. Heb m het afgelopen 1,5 jaar uitgeleend aan Djurgarden en Gent. Bij beiden vaste basisspeler en heeft 'maar' een transferwaarde van 5,5 miljoen. Is ook niet mijn vaste rechtsback of CV maar wel eigen jeugd. Twijfels twijfels.

Geplaatst
20 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Krijg zojuist een bod van 24 miljoen binnen op Lutsha Geertruida van Standard. Speler zelf is geïnteresseerd. Heb m het afgelopen 1,5 jaar uitgeleend aan Djurgarden en Gent. Bij beiden vaste basisspeler en heeft 'maar' een transferwaarde van 5,5 miljoen. Is ook niet mijn vaste rechtsback of CV maar wel eigen jeugd. Twijfels twijfels.

Wanneer je hem kan missen lekker laten gaan. Zal geen wereldtopper worden en is leuk wisselgeld om mee te pakken. 

Geplaatst
24 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zou het doen. Wordt volgens mij zeker geen topper en uit de eigen jeugd krijg je snel genoeg een Regen die veel beter is (of je koopt een beter alternatief).

Geplaatst
5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik snap je twijfel wel, maar Geertruida zal nooit een topspeler worden, ook voor Feyenoord niet. Lekker accepteren en een betere speler ervoor terug halen indien noodzakelijk.

Geplaatst
7 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Altijd cashen. Wel gek dat Standard zo veel wil geven, die hebben geen geld

Geplaatst

geld.thumb.png.0668313ba7c01d7565fe1685159f33ef.png

Dit is zo'n beetje het grootste Nederlandse talent dat is doorgekomen alleen hij staat op de transfermarkt voor 48,5 miljoen. Ik heb het geld maar vind dit te gortig en was benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken.

Geplaatst

Z’n karakter werkt ook nog niet echt mee. €48,5 miljoen is wel aardig prijzig, ondanks dat het wel een zeer talentvolle jongen is. Misschien de prijs proberen te drukken tot rond de €30 miljoen en wat meer met clausules werken?

Geplaatst

Grillig vind ik zelf altijd een gevaarlijk karakter om veel geld in te steken. Wanneer er nu geen andere clubs meedingen voor deze jongen zou ik even wachten. Verwacht dat deze speler niet snel meer dan 48.5 miljoen zal hoeven kosten, dus je kan zijn ontwikkeling in dat geval even afwachten.