Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 282
  • Weergaven 7,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @FlyD @Mordurette en @Urbeto ik heb besloten het te gaan doen. Ik probeerde nog minder te gaan betalen en nu heb ik toch maar zijn clausule te lichten.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Ik geef mijn keeper altijd oordopjes in grote wedstrijden met "you're simply the best" en dan keepen ze altijd de sterren van de hemel.  

• Bedankt voor de input jongens! In januari van het volgende seizoen van mijn Palermonovelle zullen jullie zien of hij erbij zit of niet 

Geplaatst

Hele fijne speler, inzicht kan wel beter. Vind 70 miljoen altijd wel veel, maar deze speler is het potentieel gezien zeker wel waard. 

Geplaatst

bedankt mannen! 

heb hem idd gekocht, geld stroomt opzich wel aardig binnen, zeker na de CL winst van vorig seizoen, heb verder ook geen extra versterkingen nodig.

Geplaatst

Huur contract van Pratto opzeggen half seizoen 1? Is de best verdienende speler in de selectie met 164K p/m. Heb Ganvoula in de zomer al aangetrokken voor 750K en in de winter is daar Boniface bijgekomen voor 5 miljoen.  Pratto is mijn topschutter en ook van de eredivisie. Ganvoula heeft vooral de wedstrijden tegen de goede clubs gespeeld. Ajax, PSV en Europees. Omdat we dan verder van tegenstander goal af spelen en zo zijn snelheid kunnen benutten. 

Plan is zo ie zo om na dit seizoen afscheid te nemen van Pratto omdat hij te oud word en te veel kost. 

BTW heb Jorgensen ook nog die krijg ik niet verkocht.  

image.thumb.png.d59c0cf27f8946a7e8c6ff86a1db9b34.png

Spoiler

Pratto:

image.png.a50196bed86c39a71b3795410ebcafdd.png

Ganvoula:

image.png.81b22a7228dfa953408b1f1a982bd0d3.png

Boniface:

image.png.d991a59815d36b6fe3842c2c216f4364.png

Geplaatst
10 uur geleden zei cairo:

Huur contract van Pratto opzeggen half seizoen 1? Is de best verdienende speler in de selectie met 164K p/m. Heb Ganvoula in de zomer al aangetrokken voor 750K en in de winter is daar Boniface bijgekomen voor 5 miljoen.  Pratto is mijn topschutter en ook van de eredivisie. Ganvoula heeft vooral de wedstrijden tegen de goede clubs gespeeld. Ajax, PSV en Europees. Omdat we dan verder van tegenstander goal af spelen en zo zijn snelheid kunnen benutten. 

Plan is zo ie zo om na dit seizoen afscheid te nemen van Pratto omdat hij te oud word en te veel kost. 

BTW heb Jorgensen ook nog die krijg ik niet verkocht.  

image.thumb.png.d59c0cf27f8946a7e8c6ff86a1db9b34.png

Toon verborgen inhoud

Pratto:

image.png.a50196bed86c39a71b3795410ebcafdd.png

Ganvoula:

image.png.81b22a7228dfa953408b1f1a982bd0d3.png

Boniface:

image.png.d991a59815d36b6fe3842c2c216f4364.png

Ik zou het niet doen: "Never change a winning team". Nog een half jaar doorspelen met Pratto en langzaamaan Boniface erin brengen en kijken wat je moet aanpassen. 

Geplaatst

Lautaro Martinez €140 miljoen -> PSG.

2 zeer sterke seizoenen gespeeld. CL gewonnen.

Evt bij Go, iemand goede vervanger? Omgetraind en gebruik Martinez nu als AMC

FM.png

bewerkt door Fresso

Geplaatst
24 minuten geleden zei Fresso:

FM.png

wel een heel lekker bedrag, maar Martinez is wel een absolute topspeler en eentje die gezien zijn leeftijd nog lang mee kan... ik zou het persoonlijk niet doen denk ik.

Geplaatst
3 uur geleden zei Fresso:

FM.png

No go is gewoon wereldtop en gaat nog lang mee.

Geplaatst

@Fresso Je doel zou moeten zijn om een hele selectie te krijgen van zijn kwaliteit. Houden dus. Tenzij als je van dat geld bijv. Pedri én Fati kan halen, dan zou ik het wel doen :D

Geplaatst
12 uur geleden zei Abe:

Ik zou het niet doen: "Never change a winning team". Nog een half jaar doorspelen met Pratto en langzaamaan Boniface erin brengen en kijken wat je moet aanpassen. 

Besloten om Pratto te houden. Hij staat ondertussen op 15 goals in 18 wedstrijden.

Geplaatst

Een aanbod dat ik niet kan weigeren vrees ik.. Volgens mij één van de beste middenvelders van het spel + Belg, maarja..

1359009686_FranoisBroutin_Attributen-2.thumb.png.1d8ad8348bdc45f2a8d2852cb24ae485.png903953980_MichielVanWezenbeeck_Inbox-2.thumb.png.3f88c81b27008cd2b5f17d0185cd78bc.png

Geplaatst

Wanneer je het geld niet echt nodig is zou ik hem 100% zeker behouden. Deze jongen kan nog zeker 10 jaar mee en uitgroeien tot clubicoon. Die zou ik zelf voor geen enkel bedrag laten gaan, vooral ook gezien zijn nationaliteit. 

Geld is belangrijk, maar spelplezier is belangrijker. 

Geplaatst

Persoonlijk zou ik zo'n topspeler ook liever behouden, maar gezien zijn interesse in Real vrees ik ervoor...

Geplaatst

Jetro Willems doet het overigens uitstekend.

Seizoen 2 moet nog beginnen en voel me best in de zeik genomen door Ferdi Kadioglu. Heb hem de kans gegeven terwijl hij in principe nummer 3 was op de positie en wilt na 1 seizoen al naar Watford voor 14 mil. Kan hem ook niet tegenhouden (wel maar dan is hij ontevreden).

Wegdoen? Heb al Reyner 18j als vervanger..

Geplaatst

Prima bedrag voor hem, maar kan in de toekomst zeker meer worden. Ik zou hem behouden wanneer zijn contract nog een tijdje doorloopt. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Ibinho:

Jetro Willems doet het overigens uitstekend.

Seizoen 2 moet nog beginnen en voel me best in de zeik genomen door Ferdi Kadioglu. Heb hem de kans gegeven terwijl hij in principe nummer 3 was op de positie en wilt na 1 seizoen al naar Watford voor 14 mil. Kan hem ook niet tegenhouden (wel maar dan is hij ontevreden).

Wegdoen? Heb al Reyner 18j als vervanger..

Als hij nog een lang contract heeft gewoon lekker houden, als Watford geen interesse meer heeft zal hij wel weer bijtrekken.

Geplaatst
Op 23-1-2021 om 15:04 zei Michiel RAFC:

Een aanbod dat ik niet kan weigeren vrees ik.. Volgens mij één van de beste middenvelders van het spel + Belg, maarja..

1359009686_FranoisBroutin_Attributen-2.thumb.png.1d8ad8348bdc45f2a8d2852cb24ae485.png903953980_MichielVanWezenbeeck_Inbox-2.thumb.png.3f88c81b27008cd2b5f17d0185cd78bc.png

Gewoon houden, wat een held

Geplaatst
Op 24-1-2021 om 15:34 zei Mordurette:

Als hij nog een lang contract heeft gewoon lekker houden, als Watford geen interesse meer heeft zal hij wel weer bijtrekken.

Afgewezen! Hij zal hopelijk bijtrekken haha!

Geplaatst
Op 21-1-2021 om 10:56 zei Abe:

Goed advies kampioenschap is binnen. 

image.thumb.png.b9270834184a87d2976324c778af2251.png

Geplaatst

Altay Bayindir voor 27.000.000 naar Atalanta met 40% winst percentage. Heb wel een jonger talent erachter zitten en ga 2e seizoen in (champions league).. lastig!

bewerkt door Ibinho

Geplaatst
3 uur geleden zei Ibinho:

Altay Bayindir voor 27.000.000 naar Atalanta met 40% winst percentage. Heb wel een jonger talent erachter zitten en ga 2e seizoen in (champions league).. lastig!

Wat is het niveau van dat talent? Is hij klaar om het over te nemen? Want 27 miljoen is wel een heel mooi bedrag lijkt me!

Geplaatst
11 uur geleden zei Tim':

Wat is het niveau van dat talent? Is hij klaar om het over te nemen? Want 27 miljoen is wel een heel mooi bedrag lijkt me!

Zijn stats zijn gemiddeld wel iets lager maar naar mijn weten kan hij aanzienlijk beter worden dan de huidige, terwijl dat al een topkeeper is.

Ik zit alleen met het feit dat ik met Fener eindelijk Champions League ga spelen hehe. Go dus?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Ibinho:

Zijn stats zijn gemiddeld wel iets lager maar naar mijn weten kan hij aanzienlijk beter worden dan de huidige, terwijl dat al een topkeeper is.

Ik zit alleen met het feit dat ik met Fener eindelijk Champions League ga spelen hehe. Go dus?

Ik zou het doen. Dat talent kan dan mooi ervaring opdoen en voor 27 miljoen kun je wel leuke versterkingen halen ergens lijkt me.