Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nog iemand die zegt dat Porto de beste Portugese club allertijden is ? Ik denk dat deze ranking genoeg zegt nee ...

Klassement :

1. Real Madrid, 563,50 pontos

2. Juventus, 466,00

3. FC Barcelona, 458,00

4. AC Milan, 399,75

5. Bayern Munique, 399,00

6. Inter de Milão, 362,00

7. Ajax, 332,75

8. Liverpool, 300,25

9. Benfica, 299,00

10. Anderlecht, 231,00

Andere Portugese clubs :

29. FC Porto, 115,00

47. Sporting, 68,00

110. V. Setúbal, 21,00

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik zeg ook zeker niet dat Porto de allerbeste Portugese club aller tijden is :cab:

Ik vind ze nu wel de beste van Portugal.

Geplaatst

Leixões ( competitie thuis )

Chelsea ( CL uit )

Sporting Braga ( competitie uit )

Atletico Madrid ( CL thuis )

Sporting ( competitie thuis )

Hier gaan ze puntenverlies lijden, wat het moraal ook naar onder trekt. Dus als Benfica al die 87 kansen per wedstrijden af maakt zouden we gewoon kampioen moeten worden :)

Geplaatst

Van Atletico gaan ze gewoon winnen, die zijn zwaar uit vorm. Sporting thuis kunnen ze ook wel winnen.

Geplaatst

Deze week wordt het tof : Porto gaat naar Chelsea en mag dan op bezoek bij Braga

Wij krijgen BATE Borisov op bezoek en dan gaan we naar Leiria

Sporting komt aan de bak tegen Heerenveen ( in Nederland ) in de Europa League om dan Olhanense te ontvangen

Geplaatst

Sporting Braga - FC Porto : gelijkspel is het beste voor Benfica

União Leiria - SL Benfica : gaat uitzege worden en mits gelijkspel in braga - porto komen we samen op eerste plaats en komt Porto op twee punten

Sporting - Olhanense ( filiaal van Porto ) : gaat moeilijke wedstrijd worden voor Sporting. Dek Liedson goed en je doodt hun aanval volledig

Geplaatst

Sporting zal wel weer scoren in de laatste minuut ;)

Porto zie ik dit weekend niet verliezen, deden tegen Chelsea erg leuk mee. Braga is geen slechte ploeg natuurlijk, maar zal nipt tekort komen.

Geplaatst

Benfica zal wel winnen, dus dan ben ik al gelukkig :)

Bij Sporting heb je ook nog een Moutinho (vrije trappen) en een Djalo die kunnen scoren he. Ik zie hun gewoon winnen. Braga-Porto zie ik in een 0-0 eindigen.

Geplaatst
Benfica zal wel winnen, dus dan ben ik al gelukkig :)

Bij Sporting heb je ook nog een Moutinho (vrije trappen) en een Djalo die kunnen scoren he. Ik zie hun gewoon winnen. Braga-Porto zie ik in een 0-0 eindigen.

Haal Liedson weg bij Sporting er scoort niemand meer ... Heeft Heerenveen gisteren ondervonden.

Braga is goed aan het seizoen begonnen, maar ik vrees ervoor dat Porto te sterk is : Hulk - Falcao - Mariano - Beluschi - Cristian Rodriguez - Varela - ... keuze genoeg op aanvallend vlak.

Misschien dat ze iets kunnen forceren in het hart van de verdediging want Bruno Alves zit duidelijk in mindere periode

Geplaatst
Porto verloren van Braga :(

En Braga heeft getoond waarom het eerste staat : Porto heeft slecht gespeeld en met het oog op de komende weken kan dit een goed voorteken zijn :)

Benfica gisteren gewonnen op Leiria en we staan dus tweede alleen :D

Geplaatst

Ja jongens, eindelijk is het zover. Heel MU zat met spanning af te wachten wanneer die eindelijk zou komen: Het "Deens Voetbal" topic!

Nou hier is die dan, maak kennis met één van de mooiste competities in Europa, de SAS Ligaen. Hoe staat het daarmee, wie staat er eerste, wie gaat er degraderen, en nog veel belangrijker, hoe speelt AGF?

Ik zal jullie eerst even de stand laten zien:

xfdpbp.png

Na twee nederlagen op rij, staat AGF dan op een teleurstellende 5e plaats. Een lichtpuntje in de competitie is dat Randers FC, een grote rivaal van AGF, met 1 punt de hekkensluiter van de competitie is:*)

Vandaag heeft AGF trouwens nog gespeeld, namelijk tegen FC Midtjylland. Ondanks een vroeg doelpunt van Nando Rafael, wist Midtjylland daarna er 3 doelpunten in te jassen. Peter Graulund maakte het nog even spannend door de 3-2 er in te schieten, maar dat werd helaas gelijk afgestraft met een 4-2. Jammer:(

Geplaatst

Ja jongens, eindelijk is het zover. Heel MU zat met spanning af te wachten wanneer die eindelijk zou komen: Het "Deens Voetbal" topic!

Nou hier is die dan, maak kennis met één van de mooiste competities in Europa, de SAS Ligaen. Hoe staat het daarmee, wie staat er eerste, wie gaat er degraderen, en nog veel belangrijker, hoe speelt AGF?

Ik zal jullie eerst even de stand laten zien:

xfdpbp.png

Na twee nederlagen op rij, staat AGF dan op een teleurstellende 5e plaats. Een lichtpuntje in de competitie is dat Randers FC, een grote rivaal van AGF, met 1 punt de hekkensluiter van de competitie is:*)

Vandaag heeft AGF trouwens nog gespeeld, namelijk tegen FC Midtjylland. Ondanks een vroeg doelpunt van Nando Rafael, wist Midtjylland daarna er 3 doelpunten in te jassen. Peter Graulund maakte het nog even spannend door de 3-2 er in te schieten, maar dat werd helaas gelijk afgestraft met een 4-2. Jammer:(

Geplaatst

Waarom komt dit topic er eigenlijk? Wel verrassend dat Randers laatste staat..

Geplaatst

Midtjylland staat er ook niet echt best voor, maar er zijn nog maar 8 wedstrijden gespeelt. Aalborg lijkt weer op de weg terug na een dramatisch vorig seizoen...

Geplaatst

Porto heeft gister verdiend met 1-0 van Sporting Lissabon gewonnen, goal was alweer van Falcao. Wat een held is hij, niemand die het meer over L.Lopez heeft.

In de CL is Atletico ook wel te doen, die verkeren in een hele slechte vorm

Geplaatst
Porto heeft gister verdiend met 1-0 van Sporting Lissabon gewonnen, goal was alweer van Falcao. Wat een held is hij, niemand die het meer over L.Lopez heeft.

In de CL is Atletico ook wel te doen, die verkeren in een hele slechte vorm

Porto verdiend gewonnen ? Het was een zwakke wedstrijd van beide ploegen waarin er veel te veel rode kaarten op zak zijn gehouden ! Het eindigde met 11 tegen 9, maar het had eerlijker geweest moest het geëindigd zijn met 9 tegen 9 want Hans, misschien dat je bepaalde fouten van Porto niet gezien hebt ... maar hier is het weer volop een schandaal omtrent de scheidsrechter en zijn benoeming voor deze wedstrijd en deze keer kan ik het Sporting niet verwijten :)

Maar dat is wel goed nieuws het verlies want zo staan ze al op zes punten van ons : want iemand Benfica gezien ? Weer even Leixões platgewalst met 5-0 :) We kunnen met vertrouwen toeleven naar donderdag voor de wedstrijd in en tegen AEK :D

Geplaatst

Ja, Leixões kreeg ook gewoon 2 keer rood :cab:

Geplaatst
Porto verdiend gewonnen ? Het was een zwakke wedstrijd van beide ploegen waarin er veel te veel rode kaarten op zak zijn gehouden ! Het eindigde met 11 tegen 9, maar het had eerlijker geweest moest het geëindigd zijn met 9 tegen 9 want Hans, misschien dat je bepaalde fouten van Porto niet gezien hebt ... maar hier is het weer volop een schandaal omtrent de scheidsrechter en zijn benoeming voor deze wedstrijd en deze keer kan ik het Sporting niet verwijten :)

Maar dat is wel goed nieuws het verlies want zo staan ze al op zes punten van ons : want iemand Benfica gezien ? Weer even Leixões platgewalst met 5-0 :) We kunnen met vertrouwen toeleven naar donderdag voor de wedstrijd in en tegen AEK :D

Ik heb de wedstrijd tot de rode kaart van Polga gezien, ik vond het ook een zwakke wedstrijd, maar Porto was licht beter. En vertel is wat meer over dat schandaal?

Geplaatst
Ja, Leixões kreeg ook gewoon 2 keer rood :cab:

Verdiende rode kaarten want als je alleen op keeper afgaat in de grote rechthoek en je speelt de bal niet : strafschop + rode kaart en Douga : twee fouten waarin hij meer Di Maria raakt ipv lucht rond de bal. Ok, eerste gele kaart van Douga was licht gefloten, maar dit doet niets af van het feit dat Benfica stukken beter was