Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Nog 1 vraagje trouwens? Quaresma werd met BJK in verband gebracht en aangezien er vandaag een melding naar de beurs is gegaan zijn ze al rond. Benfica werd ook genoemd met hem, heeft Benfica interesse? En waarom is hij volgens jullie geflopt bij Inter, Chelsea, Barca, terwijl hij het zo goed deed bij Porto en Sporting?

Geplaatst
Nog 1 vraagje trouwens? Quaresma werd met BJK in verband gebracht en aangezien er vandaag een melding naar de beurs is gegaan zijn ze al rond. Benfica werd ook genoemd met hem, heeft Benfica interesse? En waarom is hij volgens jullie geflopt bij Inter, Chelsea, Barca, terwijl hij het zo goed deed bij Porto en Sporting?

Hij komt uit de jeugdscholen van Sporting en daar deed hij het ( net zoals heel veel anderen ) heel goed, maar hij vertrok te vroeg naar Barcelona. Bij Porto was hij de held en bij Inter, tja ... het is geen succes. Hij maakt het niet bij de echte top omdat hij er voor zijn plek moet werken en dat wil en doet hij niet ... Dus is de bank en de tribunes een logisch gevolg.

Benfica heeft geen interesse in hem want het is niet het soort speler dat we willen aantrekken, veroorzaakt conflicten en we hebben trouwens Ramires of Weldon of Saviola voor zijn plek ... Dus waarom geld uitgeven ? Sporting daarentegen toont wel interesse en Quaresma kan wel in een eventuele transfer van Veloso naar Inter betrokken worden, maar ik betwijfel het of hij teurgkomt naar Portugal want dat zou willen zeggen dat hij geflopt is in Italië en daar is hij veel te trots voor !

Geplaatst
Peter wat vind jij van Makakula? Die is nu op uitleenbasis bij Kayserispor en maakt een geweldig seizoen mee, hij is op dit moment de topschutter van de competitie.

Makukula is gewoon een voddeman die waarschijnlijk per ongeluk topschutter is geworden ;e;e

Is Gaitan trouwens wel echt goed? Had nog nooit van hem gehoord :cab:

Geplaatst

Gaitan, ook zo'n toptalent in FM, zal IRL wel ok zijn..

Verder jammer dat ze geen kampioen zijn geworden tegen Porto, onze kok in ons hotel in Luxemburg was meteen chaggie :mrgy:

Geplaatst

Is Gaitan trouwens wel echt goed? Had nog nooit van hem gehoord :cab:

Ja hoor, speler met heel veel potentie. Heeft niet voor niks Riquelme uit het elftal gespeeld bij Boca.

Geplaatst
Hoe is het hem gelukt om met een vuurwapen naar binnen te komen? Hebben ze daar minder strenge controles?

Hoe denk je dat we dit hebben kunnen doen?

gsEMeKvVR0I

Dit kunnen alleen Joegoslaven, ik zweer het. Echt typisch iets voor ons:m:

Geplaatst

Ja maar degene boven mij had het over goedkoop spelers binnen halen, 8.4 miljoen vind ik nou niet een koopje :p

Geplaatst
Ja maar degene boven mij had het over goedkoop spelers binnen halen, 8.4 miljoen vind ik nou niet een koopje :p

Cardozo werd gehaald voor 11.6 miljoen en Simão indertijd voor 14 miljoen ...

Maar het is inderdaad even slikken en als je er dan nog 5.5 miljoen voor Jara bijrekent dan heb je nu al 14 miljoen uitgegeven :D

Geplaatst

Ik bedoel meer in vergelijking wat Nederlandse clubs uitgeven, dan is dat allemaal veel :cab:

Geplaatst

Toch ook wel knap van Braga hoor, dacht dat het sprookje over was na de pandoering in Porto, maar ik had dus ongelijk. :(

Is Braga nu rechtstreeks geplaats voor de poules vd CL?

Geplaatst

Gefeliciteerd Benfica-supporters..

Prachtige club die ik het meer gun dan Porto :D

Geplaatst

Een dubbel en dik verdiende titel ! We hebben 76 doelpunten gescoord in 30 wedstrijden en slechts 14 punten verloren op een gans seizoen ! Een schitterend jaar en ook een historische prestatie van Braga ! Zij verdienen deze titel ook

Hier enkel foto's ( sorry voor de kwaliteit - maar ze zijn getrokken met de gsm ) van het feest op Marquês Pombal. Er waren 200.000 mensen aanwezig in de onmiddellijke omgeving van dit centrale plein in Lissabon.

1273564930-460.jpg

1273564958-890.jpg

1273565026-290.jpg