Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mensen die dit cool of geweldig vinden zijn echt gestoord. Ik hoop echt dat ze ons schorsen. Daarmee bedoel ik niet de spelers maar de fans, ik hoop dat er geen een fan meer het stadion in komt op deze manier. De Italianen kunnen hiermee leven, de politie heeft met opzet niet ingegrepen om te zorgen dat de wedstrijd door die k*tsupporters gestaakt zou worden. Nu lekker een 3-0 overwinning voor Italie. Het is gewoon te zielig voor woorden en wat voor beveiliging is dat nou als je tangen en fakkels mee naar binnen kan smokkelen...

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Je probeert nu de schuld aan italie door te geven? Grapjas kijk dan hoe randdebiel die mensen zijn zelfs je eigen keeper verwonden :cab:

Geplaatst

Dat zegt ie niet hoor, waar lees je dat :cab:

Wat een kneusjes, met dat debiele gedoe verpesten ze het telkens voor Srbija zelf, niet bepaald handig.

Geplaatst

Hij wil toch ook dat de Servische supporters verbannen worden, dus hij geeft de schuld helemaal niet aan Italië.

Geplaatst

Onze 'hooligans' zetten heel dat deel van Europa voor schut.. ook áltijd met dat vuurwerk. Snap nog steeds niet hoe Bosnische en Servische fans wél vuurwerk in het stadion kunnen smokkelen en fans van andere landen niet.. of het is zo dat wij de enigste zijn die dat soort gekkigheid doen

Geplaatst

Ik geloof best wat er allemaal gebeurt is maar tot nu toe heb ik alleen maar teleurstellende beelden gezien. (iig niet de actie die ik verwachtte)

Iemand goede beelden?

Geplaatst

Komop man, italie was gewaarschuwd. Servie heeft meerdere keren gewaarschuwd, en toch weten ze al die shit binnen te smokelen?

Ik wil de italiaanse politie niet de schuld geven, maar als ze hun ogen alleen al open hadden gedaan was de helft van die shit er niet in gekomen.

Geplaatst
Wat verwacht je dan?

Beelden van dat vuurwerk (niet een paar verdwaalde fakkels) en confro's zoals de media aangeeft.

Geplaatst
Komop man, italie was gewaarschuwd. Servie heeft meerdere keren gewaarschuwd, en toch weten ze al die shit binnen te smokelen?

Ik wil de italiaanse politie niet de schuld geven, maar als ze hun ogen alleen al open hadden gedaan was de helft van die shit er niet in gekomen.

Met andere woorden, het is de politie z'n schuld?

Geplaatst

de politie haar schuld

nee natuurlijk niet. de serven hebben zichzelf gewoon belachelijk gemaakt. punt

Geplaatst

Nee dat zeker niet, maar het had voorkomen kunnen worden. Als ze geluisterd hadden waren ze veel beter voorbereid en had het niet zover hoeven te komen.

De schuld ligt vooral bij de servische hooligans, maar de politie daar heeft wel hele grote fouten gemaakt.

Geplaatst

De schuld is van de Servische maffia, criminele organisaties, hoe je het ook wilt noemen. Dat is overduidelijk.

Ik zit nu dit programma te kijken waar verschillende belangrijke mensen bij elkaar zitten, waaronder een leider van hooligans, Savo Milosevic en oud hoofd van politie van Servie.

Je ziet heel duidelijk dat sommigen vragen express ontwijken en om de waarheid heen draaien, je kan wel zeggen dat dit bullshit is en mensen niet zo paranoide moeten zijn, maar dan ken je Servie niet.

In dit land, waar de criminaliteit nog steeds een sterke hand heeft, is het zeker niet onmogelijk dat deze beesten die eigenlijk afgeschoten horen te worden opeens geld genoeg hebben om naar Genoa te gaan, de boel af te breken en de nationale keeper bijna in elkaar te rammen.

Nja, mijn iets langere stukjes tekst zijn vaak heel onoverzichtelijk enzo, sorry voor dat ;e

Mijn posts die vroegen waarom de "leider van de tribune" praat alsof hij express vragen ontwijkt zijn natuurlijk verwijderd op een servisch forum :)

Ik kreeg een PM die zei: Deze posts passen niet bij het thema en voegen niks toe, ze zeiden dat ik hem erbuiten moest houden omdat hij er niks mee te maken had.

Zoiets had ik al verwacht :)

Geplaatst

servie = corrupt. net zoals bosnie en de rest van het oosten. alles draait om geld en de mensen met de dikste portemonnee zijn criminelen

Geplaatst

Die gast in dat programma zei het goed: "Er zijn 2 delen Servie, een deel dat vooruit wil, een democratisch deel, met veel vrijheid, en je hebt het conservatiefe, nationalistische en anti EU deel.

1x raden waar deze actie vandaan komt, en denk eens na Mario, in wiens voordeel was dit allemaal?

Geplaatst

spreekt voor zich. voor de nationalisten

Servië belooft ‘de verantwoordelijke criminelen te vangen en te straffen’

Woensdag, 13 oktober 2010 om 21:46

De ministers van Buitenlandse Zaken van Italië en Servië hebben woensdag gesproken over de randverschijnselen bij het treffen tussen beide landen, dinsdag in Genua. Hevige ongeregeldheden zorgden ervoor dat het duel reeds na zes minuten werd gestaakt. Servisch minister Vuk Jeremic heeft inmiddels contact gezocht met zijn Italiaanse collega en beloofde ‘de zoektocht naar de verantwoordelijke personen te intensiveren en de criminelen te vangen en te straffen’.

“Ik heb een telefonisch contact gehad met mijn Servische collegaâ€, vertelt Italiaans minister Franco Frattini tegenover de Italiaanse media. “Jeremic heeft officieel zijn excuses aangeboden voor de gebeurtenissen.†De disciplinaire commissie van de Europese voetbalbond UEFA gaat zich buigen over het voorval en beslist over mogelijke sancties. Ook de bondscoach van Italië, Cesare Prandelli, beleefde een vervelende avond.

“Het was een avond van kwellingâ€, vertelt Prandelli. “Ik heb keer op keer nagedacht over hoe het geweld van een aantal supporters een wedstrijd en de hele stad in haar greep kan houden. Toen ik de fanatieke Serviërs door een hek heen zag breken om de Italiaanse supporters te bereiken werd ik erg angstig. Er was niet veel meer voor nodig of het was een complete tragedie gewordenâ€, merkt de keuzeheer op.

Geplaatst
Die gast in dat programma zei het goed: "Er zijn 2 delen Servie, een deel dat vooruit wil, een democratisch deel, met veel vrijheid, en je hebt het conservatiefe, nationalistische en anti EU deel.

1x raden waar deze actie vandaan komt, en denk eens na Mario, in wiens voordeel was dit allemaal?

Waar zat je aan te denken dan Zoki, Vojvodina er af? Daar is iedereen wel redelijk in het bezit van een democratisch ruimdenkende geest.

Geplaatst

heb die docu 'Once Brothers' binnen :D

zoran, ken jij sites waar ze voor joego subtitels zorgen?

Geplaatst

Nee denk niet dat ie er zijn tbh.. Zal ook die docu maar eens downloaden :)

Partizan 5-3 Smederevo gisteren, had net de samenvatting gezien, mooi potje voetbal.

Geplaatst

Er gaan geruchten dat er weer een incident uitgelokt zal worden bij de derby van Rode Ster en Partizan op 23 Oktober.

Beter laten ze de derby verlopen zonder publiek, anders vrees ik voor de veiligheid van duizenden mensen..

EDIT: Partizan vroeg aan Rode Ster een 100% garantie op de veiligheid van zijn fans, spelers en staf maar er werd niet gereageerd op de aanvraag.

Geplaatst

kon het niet laten en heb 'Once Brothers' voor de tweede keer in twee dagen gezien. top om te zien :)