Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Week 31 vermoedelijk met mijn ouders in de auto heen en dan alleen die week blijven. In hogesnelheidstreintempo familie bezoeken in Zenica in Bosnië en Vodice in Kroatië en dan van Zadar met het vliegtuig weer naar huis. Ik vind één week meer dan genoeg. :)

Geplaatst

Ergens in juli, voor twee weken waarschijnlijk. Meer dan genoeg. Speelt Zeljeznicar nog voorronde CL? Dan kan je er naar toe voor een tientje ;c

[YOUTUBE]3eEeEP7x3j0[/YOUTUBE]

Oud, maar toch.. stukgaan om ons trio bij City :D

bewerkt door Sanel

Geplaatst

Een week al meer dan genoeg? Ik vind het al kut om te gaan na 3 weken :o

En 10 eurie voor een ticket? Denk niet dat ze er echt 20 mark voor gaan vragen haha.

Geplaatst

Echt wel

Hehe voor €2,50 kun je zelfs naar een voorronde Champions League wedstrijd in voormalig Joegoslavie. :-D Vorig jaar had ik wedstrijd tussen FK Modrica en FK Tirana gevolgt voor €2,50.
Geplaatst

Zo'n kaartje zal waarschijnlijk wel voor een prijs van vijf mark aan te schaffen zijn; hooguit zou je er tien mark voor neer moeten leggen.

Geplaatst

Ken ik allang, heb hun album vorige zomer ofzo gedownload. Luister 'Ana', stukgaan om die tekst. Edo Maajka al tijdje nieuw album trouwens, maar klinkt nergens naar. Strajk Mozga heet het. Je moet Sta su rijeci van Cekic luisteren, bazentrack.

bewerkt door Sanel

Geplaatst
Ken ik allang, heb hun album vorige zomer ofzo gedownload. Luister 'Ana', stukgaan om die tekst. Edo Maajka al tijdje nieuw album trouwens, maar klinkt nergens naar. Strajk Mozga heet het. Je moet Sta su rijeci van Cekic luisteren, bazentrack.

Zal zo ff luisteren, Ana en Sta su rijeci :) Mhm ja, Edo... Had er inderdaad meer van verwacht, maar ik heb zijn nieuwe album nog niet zo vaak geluisterd, meestal word het alsmaar beter. Maar het is wel een heel nieuwe stijl ja o.O.

Btw Sanel..

Dubioza Kolektiv

16/06/2012

Mundial Festival, Tilburg, NL

Btw, is dit Elvis J. Kurtovic op ong 2:00?

http://www.youtube.com/watch?v=xZLc5NfEDRI&feature=player_embedded

bewerkt door Zokipfc

Geplaatst

Mšk Žilina is zojuist kampioen geworden van Slowakije! :D

Ze wonnen ook al de supercup en de nationale beker.

2eb8fon.png

bewerkt door QuaLyon

Geplaatst
Speelde Ajax paar jaar geleden nog tegen in de UEFA Cup. Spelen ze nu voorronde CL?

Ja, 2e voorronde.

Geplaatst

Lech Poznan speelt blijkbaar wel in Europa volgend jaar, wel vanaf het begin. Ze spelen 1ste voorronde, zou een leuke tegenstander voor FC Twente zijn

Geplaatst

Netjes! Onterechte penalty weer tegen Srbija :S

En Ljajic uit de selectie gezet omdat hij niet meezong met het volkslied, wat een onzin.

Geplaatst

Doet Cosic vanavond commentaar bij HRT? Anders sowieso daar kijken ipv Nederlandse zender :mrgy: nooit meer vergeten toen Vukusic tegen Anderlecht de 1-0 maakte in de 93e minuut, hij deed toen commentaar.

Geplaatst

Kezman ook al aan het aanpappen met politici :}{

549P5872.jpg

Kroatie gaat trouwens sowieso niet verliezen vanaaf. No way

Geplaatst

Over minder dan een weekje is het weer zover! Laatste x dat ik met mijn ouders ga, daarna met maten. Kaartjes voor Crvena Jabuka zijn al binnen, nu nog proberen voor Dino Merlin te fixen. Word mooi!

Enne, zijn jullie allemaal al weg ofzo? Dood topic..

Geplaatst

Tis hier idd rustig.

Ben zelf beetje Hajduk aant kijken. Spelen nu tegen Skonto voor de EL. Valt me op dat er een hoop jonge spelers in de basis staan. Het middenveld bestaat bijv uit Radosevic (18jaar) en Andrijasevic (21 jaar). De oudste spelers die spelen zijn de keeper Blazevic (26jaar) en de rechtsback Vrsajevic (26jaar). De gemiddelde leeftijd is 21.6 jaar. Het voetbal is tot nu toe niet fantastisch maar ze tonen veel inzet en zijn beter.

Geplaatst

Inter vs Hajduk Split, nou Hajduk kan zich al 100% gaan richten op de competitie. Maar goed, die italianen zullen vernederd worden op de tribunes,.

bewerkt door iSimic

Geplaatst

De return tegen Skonto is bezig. Weer een heerlijk jong elftal met een gemiddelde leeftijd van 22.5 jaar. Anas & Ahmad Sharbini, Buljat, Andric, Neretljak zijn lekker weg, financieel wel lekker want hun hadden toch een behoorlijk salaris.

Competitie is ook al begonnen en zowel Hajduk als Dinamo zijn begonnen met een gelijkspel...