Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Net of Heerenveen zo'n versleten egoïst wil.

Had je dat ook gezegd als hij een Feyenoord verleden had? :whistle:

Geplaatst

Had je dat ook gezegd als hij een Feyenoord verleden had? :whistle:

Ik heb hem twee keer live zien spelen met het Nederlands elftal, en ik heb nog nooit zo'n luie, egoïstische spits gezien. Altijd in de 16 staan, zelfs als de bal er niet is, alle ballen naar voren opeisen etc.

Dat ie van Ajax komt, interesseert me geen moer, want VDV bv vind ik een schitterende voetballer.

Geplaatst

We hebben zijn opvolger al in huis, Matusiak

Geplaatst

Zenith st. Petersburg onder leiding van Dick Advocaat heeft vandaag de titel gewonnen.

Advocaat’s Zenit pakt Russische landstitel

Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 11 november om 13:57

Na weken van spanning is het dan eindelijk zo ver: Zenit St Petersburg heeft zich voor het eerst in de historie laten kronen tot de beste club van Rusland. De mannen van Dick Advocaat versloegen Saturn Moskou in eigen huis met 0-1, waardoor naaste concurrent Spartak Moskou het nakijken heeft. Het was al weer twaalf jaar geleden dat een ploeg buiten de Russische hoofdstad beslag wist te leggen op de landstitel. In 1995 ontkurkte Alania Vladikavkaz (inmiddels niet eens meer actief in de hoogste afdeling) de champagne, maar daarna waren het Spartak, CSKA en Lokomotiv Moskou die de hoofdstedelijke hegemonie kracht bijzetten.

Met een voorsprong van twee punten op Spartak ging Zenit het laatste duel bij de huidige nummer vijf Saturn in. In de wetenschap dat er sowieso niet verloren mocht worden, kwam het vroege doelpunt van Radek Sirl (15’) dan ook als gelegen voor de tegenstander van AZ in de UEFA Cup.

De 0-1 bleef ook de overige 75 minuten op het scorebord prijken, waardoor de overwinning van Spartak op Dinamo Moskou (2-1) er niet meer toe deed, en Dick Advocaat de boeken in zal gaan als eerste coach die de landstitel naar Sint Petersburg wist te halen.

Geplaatst

JA! Hier kan ik even mijn verhaaltje kwijt :D WANT:

FC Wacker Innsbruck heeft de derde thuisoverwinning op een rij behaald en is daarmee al 4 wedstrijden ongeslagen. Dat terwijl ze de eerste 16 wedstrijden van het seizoen NIET hadden gewonnen. Ze staan 10e (laatste) en zijn nu nog maar 2 punten verwijderd van nummer 9 Austria Kärnten _O_ En vrijdag speelt FC Wacker uit, tegen jawel... Austria Kärnten :D

Geplaatst
Nilsson wil alweer weg bij St. Etienne

Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 20 december om 14:25

Lasse Nilsson gaat in de winterstop op zoek naar een nieuwe werkgever. De Zweed, die deze zomer Heerenveen verruilde voor een avontuur bij het Franse Saint-Ettiene, zegt tegen Football365 dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken. "Het heeft voor mij geen zin om te blijven", stelt de aanvaller.

Nilsson, die deze zomer een contract tot medio 2011 tekende, speelde tot dusver slechts vier competitiewedstrijden voor Saint-Ettiene. Drie keer deed hij dat als invaller; pas een keer mocht hij vanaf het eerste fluitsignaal meespelen. In totaal speelde hij slechts 94 minuten voor zijn nieuwe werkgever.

"Dit heeft geen zin", zegt Nilsson op de Franse voetbalwebsite. "Saint-Etienne is een mooie club. Ik zou graag aan de supporters willen laten zien wat ik kan, maar ik krijg maximaal vijf tot zes minuten speeltijd per wedstrijd. De trainer ziet het duidelijk niet in mij zitten. Met het EK op komst is het nu belangrijk om te laten zien wat ik in me heb. Daarom lijkt het me het beste om te vertrekken."

Over belangstelling hoeft Nilsson niet te klagen. Lens, Nice, Lille en Auxerre zouden de aanvaller op de korrel hebben. "Ik zou graag in Frankrijk blijven, want ik vind het een prachtig land", steekt de aanvaller de loftrompet. "Maar als er een aanbieding van een andere club komt zal ik daar ook over nadenken. Het belangrijkste is gewoon dat ik aan spelen toekom. Dat lijkt hier bij Saint-Etienne niet te gaan gebeuren."

Ik weet niet of hij nu nog te betalen is voor NL teams vond hem wel altijd goede voetballer, ook al vond ik de stap naar Etienne een beetje raar.

Geplaatst

Nilsson vind ik een goede voetballer. Jammer dat het bij Saint-Etienne niet is gelukt.

Maar als Lens, Lille en Auxerre intresse in je heben, dat zijn echt wel leuke clubs in Frankrijk.

Geplaatst

Lelijk dat het niet lukt bij Saint-Etienne. Misschien heeft Harm Jan gelijk?

Geplaatst

Die 2de is erg mooi. Kluivert leeft weer een beetje op bij Lille, goede zaak.

Geplaatst

Die penal van hem zat er ook lekker in. 2e ook mooi. Nette goals hij ziet er ook weer afgetraind uit.