Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Dit kwam ik net tegen:

[MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Riquelme blijft nog een jaar bij Boca, aldus Crespi, vicepresident van Boca.

Verder doen zowel Mexico als Jamaica mee met de Copa America van 2015, dat gespeeld wordt in Chili. Beide landen hebben de uitnodiging van de Zuid-Amerikaanse federatie geaccepteerd.

Oud-speler Marcelo 'Muñeco' Gallardo wordt de nieuwe trainer van River Plate, na het succesvolle jaar van Ramon Diaz, die de Superclasico en de Torneo Final met River gewonnen had.

Geplaatst

Vanavond om 18:00 VPS - Brommapojkarna. Eerste Europese wedstrijd ooit voor BP :) Hopen dat ik er een livestream voor kan vinden, zou fantastisch zijn als ze in de EL een paar rondes doorkomen.

Geplaatst

We zijn onderweg :)

Blazevic; Björkström, Starfelt, Segerström, Une-Larsson; Gustav Sandberg-Magnusson, Karlström, Rexhepi; Jónsson, Kouakou, Bärkröth,

Geplaatst

IJslandse teams redelijk goed begonnen;

FH (Fimleikafélag Hafnarfjarðar) 3-0 Glenavon, Noord-Ierland

Stjarnan Garðabær 4-0 Bangor City, Wales

Fram Reykjavík 0-1 Nõmme Kalju, Estland

Alleen Fram dus verloren. FH en Stjarnan eigenlijk wel zo goed als zeker door. (d)

Geplaatst
IJslandse teams redelijk goed begonnen;

FH (Fimleikafélag Hafnarfjarðar) 3-0 Glenavon, Noord-Ierland

Stjarnan Garðabær 4-0 Bangor City, Wales

Fram Reykjavík 0-1 Nõmme Kalju, Estland

Alleen Fram dus verloren. FH en Stjarnan eigenlijk wel zo goed als zeker door. (d)

Nõmme Kalju 2-2 Fram Reykjavík

Bangor City 0-4 Stjarnan Garðabær

Stjarnan weer ruim gewonnen, Fram helaas uitgeschakeld. FH is nog bezig.

Geplaatst

En Brommapojkarna 2 - 1 verloren in de uitwedstrijd maar vandaag 2 - 0 gewonnen ;sm;

Volgende ronde Crusaders uit Noord-Ierland [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

Geplaatst
En Brommapojkarna 2 - 1 verloren in de uitwedstrijd maar vandaag 2 - 0 gewonnen ;sm;

Volgende ronde Crusaders uit Noord-Ierland [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

Ah, rivaal van Cliftonville uit Noord-Belfast spelend op Seaview ;c Coates is een goeie daar, ook international van N.Ierland

Geplaatst
Ah, rivaal van Cliftonville uit Noord-Belfast spelend op Seaview ;c Coates is een goeie daar, ook international van N.Ierland

Haalbare kaart denk je?

Geplaatst
Haalbare kaart denk je?

Ik weet niets van Brommapojkarna, maar ik lees dat het een fulltime profclub is. Bij Crusaders lopen enkel semiprofs rond, trainen twee keer per week, dus je bent verplicht om te winnen zou ik zeggen.

Geplaatst

Gaan we gewoon doen dan. (h) Daarna hopen op een Nederlandse/Belgische club, dan ben ik aanwezig :D

Geplaatst

Die Litouwse club die uitgeschakeld zijn door Crusaders waren ook profs, dusjah reken je nog niet rijk ;)

FH is ook door na een 2-3 winst op Glenavon. Volgende ronde;

Neman Grodno - FH

Motherwell FC - Stjarnan Garðabær

Ghehe dat FH loot ik net in de derde kwalificatieronde van de CL met Cliftonville in 2020

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
0-0 tot nu toe, netjes. Benieuwd wat Stjarnan kan doen.

0-1 geworden. Terechte uitslag. Jammer voor KR, speelde heel verdedigend. Goal viel daardoor pas laat in de 85ste minuut.

Geplaatst
Lijkt me niet, een nuttige 0-1 zege uiteindelijk.

Tjah ze moeten nog drie voorronde doorkomen. Een coach met een erg aanvallende stijl had je toch meer verwacht. Maar oké, laten we het dan op een 'matig begin' houden :p

Geplaatst
Die Litouwse club die uitgeschakeld zijn door Crusaders waren ook profs, dusjah reken je nog niet rijk ;)

Nou, het begin is er iig [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

b2CwTi6.png

Geplaatst
Nou, het begin is er iig [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

b2CwTi6.png

Ghehe ik heb het mee gekregen. Manager van Crusaders zei dat de tegenstander vijf klassen beter waren en dat hij trots is op de inzet van de jongens. Iedereen werkt daar overdag gewoon, dus ze hebben verlof op moeten vragen om naar Zweden te kunnen ;c

Ze kunnen btw tegen PSV gaan loten straks om 13.00 uur