Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Jij hebt je geld gappie. Maar Racing gaat dit kampioenschap wel winnen hoor. Staan met 2p voor, met nog maar 1 wedstrijd te spelen. Moet lukken.

Geplaatst
Jij hebt je geld gappie. Maar Racing gaat dit kampioenschap wel winnen hoor. Staan met 2p voor, met nog maar 1 wedstrijd te spelen. Moet lukken.

Haha precies, verder volg ik het niet echt haha. Maar ga niet meer inzetten op ZA wedstrijden ;c Zag dat bij Racing een heldje speelt, namelijk Diego Milito _O_

Geplaatst

Ja, nog steeds in zijn eentje zo'n beetje verantwoordelijk voor de goals. Speelt nu als een 10/spits. Beetje een Raúl. Zorgt voor mooie assists, maar knalt ze er zelf ook in. Vandaag ook twee kols van grote klasse.

Geplaatst

2jcf3mx.jpg

_O_

Vergeet die editie CL nooit meer, Italiaanse commentator die helemaal losgaat ''DIEGO ALBERTO MILITOOOOOO''

Geplaatst
Goh wat een spanning zeg. Houdt ons op de hoogte Cris (d)

Ik lul wel door ja :-D.

Geplaatst

Nou Racing z.g.a. kampioen. Jammer, maar wel verdiend. Zeker na de ongeloofelijk zwakke laatste wedstrijden van River vd afgelopen weken. Zag t gisteren ook alweer mis gaan...maar gelukkig pakte Barovero een paar onmogelijke ballen. Die is trouwens wel bezig aan een lekkere week na de gestopte penalty tegen Boca. Vond het gister ook opvallend leeg in El Monumental, zal wel door het weer zijn geweest. Was trouwens wel een heerlijke goal, die 0-1 van Banfield. Voor de rest had ik het weekend niet echt zin om te kijken en Lanús-Boca was me gewoon te laat (2-2). Wel nice dat Cavenaghi weer terug is. Scheelt toch weer een slok op een borrel ondanks zijn leeftijd. Teo Guttierez bakt er de laatste weken ook niks meer van, terwijl hij toch uitstekend in vorm was de laatste weken.

bewerkt door niels1992

Geplaatst

Pff, gisteren de wedstrijd Lanús - Boca wel gezien, maar wat had Lanús een pech zeg. Niet te filmen. Genoeg kansen gemist, maar Boca was op het einde wat agressiever, helemaal toen die 2-1 ineens viel, kwam die 2-2 vlak voor tijd hard aan. Wel nog een beelaaaaaachelijke trap van die linksback, die terecht met rood van het veld af ging. Ging helemaal nergens over. Wel jammer in ieder geval, want hierdoor heb je één extra strijder minder. Nu gaat het echt alleen tussen Racing en River, daar waar River zelfs bij verlies van Racing nog maar moet zorgen dat het wint. Denk dat er iets heel geks moet gebeuren wil Racing dit nog weggeven. Wel leuk, weer een andere ploeg die kampioen wordt.

Aanstaande zaterdag om 5 uur, ga ik in ieder geval de wedstrijd Universidad de Chile - La Calera zien. Stiekem hopen dat Santiago Wanderers wint en La U ook. Dan is het één groot feest. Anderzijds, als Colo Colo en La U winnen, komen er nog twee wedstrijden om te bepalen wie de kampioen wordt. In dat geval, ga ik de laatste paar dagen naar Santiago. Zit dan toch al dichtbij. Ben benieuwd dus!!

Geplaatst

[MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; ik lees dat de seizoen ontknoping tussen Racing en River niet aanstaande weekend zal zijn, maar de volgende week. Geen idee wat de gedachte daarachter is, maar dat is op zich wel jammer. Op die datum weet ik zeker dat ik de wedstrijd niet kan kijken.

Verder aanstaande zaterdag Universidad de Chile - La Calera en Santiago Wanderers - Colo Colo om 17:00 Chileense tijd (in NL dus 21:00). Ik heb gelukkig al een paar opties om die wedstrijd te bekijken, dus dat moet goed komen. Biertje (of wijntje erbij) en dan hopen dat ze allebei winnen, zodat ik in Santiago ben tijdens de beslissende wedstrijden. Dat feestje mag ik niet missen natuurlijk!

EDIT: Gisterenavond de finale van de Copa Sudamericana tussen Atletico Nacional (Colombia en ex-club van Pablo Escobar) en River Plate. Is geëindigd in een 1-1. Wat hebben die Colombianen toch een power. Alsof ze allemaal een snuifje hebben genomen ofzo. Gaan maar door die lui. Ondertussen deed River het niet heel slecht, maar ging het slecht met de kansen om en mag het de keeper ondertussen wel een mega standbeeld geven. Ik denk alleen wel dat Atl. Nacional dit nog gaat winnen.

bewerkt door Montass

Geplaatst

@Montass Ja ik zag het, maar je bedoelt de wedstrijden van Racing en River? Ze spelen niet tegen elkaar namelijk. Ik heb ook geen idee waarom...misschien om zo lang mogelijk de spanning er in te houden? Haha

Heb gister ook die wedstrijd gezien. Idd zeg, die Colombianen bleven gaan. Toch knap dat het nog 1-1 is gebleven. Prima score lijkt me. Nu thuis afmaken! Barovero, de keeper, is abnormaal goed de laatste weken. Zonder hem had het bij rust al 5-0 gestaan, al vond ik de 1-0 dan weer houdbaar.

Ik ben wel jaloers op je dat je daar zit! Zou graag weer terug gaan naar Buenos Aires, maar helaas moet ik eerst school afmaken. Thank god for streaming football! Haha

Geplaatst

Nee, ze spelen niet tegen elkaar, maar alle overige clubs spelen dit weekend wel hun wedstrijden, behalve de wedstrijden Racing - ... en Quilmes - River. Die bewaren ze een extra week ofzo. Nja gek gedoe..

Ik had gisteren de wedstrijd helaas niet gezien. Zat in de avondbus op weg naar La Serena :(. Zonde. Had het misschien in Antofagasta moeten kijken, waar heel veel Colombianen wonen xD.

Welke wijk zat je eigenlijk in BsAs? Ben er vorig jaar geweest. Super gave stad. Gekke Argies.

Geplaatst

BA was echt super! Ik woonde in Palermo, super buurt. Daar ook nog een paar wedstrijden meegepikt. River - Newells 3-3 (River toen nog met Trezeguet), Boca - Estudiantes 0-0 in een verschrikkelijke storm...daardoor in een z g.a leeg stadion. Was echt heel zonde ..en nog Racing - Arsenal de Sarandí, ook 0-0. Ik ben altijd heel gelukkig qua doelpunten..:') Het mooie van het stadion van Racing is dat het stadion van Independendiente echt op 100 meter ligt. Die ook even bekeken dus.

In Februari van dit jaar ook nog naar Belgrano de Cordoba tegen Newells gezien (1-1). En een privé tour gehad door Het stadion van Rafaela gehad. Mn vriendin komt daar vandaan en dan gaan die deuren wat makkelijker open :p Zal binnenkort ook Colon en Union (Santa fe) wel gaan zien aangezien dat de clubs zijn van mn schoonvader en haar oom...heerlijk dat voetbal

Geplaatst

Hoe doet Milito het? Goed, dus, [MENTION=4486]Montass[/MENTION];? Vorm hervonden in Argentinië? Grote baas.

Geplaatst

[MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; Jouw vriendin is Argentijnse :). Nice man. Plannen om daar te gaan wonen? Via locals gaan altijd deuren open. Punt is alleen dat je bij mij direct hoort dat ik geen Argentijn ben, dus de deuren eigenlijk gesloten blijven :r. Ik had vorig jaar een rondleiding gehad in het stadion van Boca. Echt grappig als je de Spaanse versie doet. Kerel vroeg iedereen waar die vandaan kwam. Zit er één Spaanssprekende lulhannes uit Nederland tussen (moi), vraagt die vent wat mijn favoriete club is, zeg ik Universidad de Chile, kijkt hij verbaasd, begint er eentje achterin te joelen :-D. Ook wat opmerkingen over wie de beste aller tijden is tussen Pelé en Maradona. Altijd lekker die rivaliteit.

[MENTION=11828]Capitano[/MENTION]; Milito is de koning bij Racing. Je zou het niet verwachten van een pure spits zoals Il Principe, maar hij is gewoon degene die goals voorbereidt en ze zelf ook nog scoort. Sommige assists komen uit het boekje van Ronaldinho lijkt het wel. Racing mag hun (hopelijk) aanstaande titel echt opdragen aan Milito hoor.

Geplaatst

CHI!! LE!! CHI CHI CHI!! LE LE LE!! UNIVERSIDAD DE CHILE!!!!!!! CAMPEOOOOOOOOONEEE CAMPEOOOOOONEEEE....

Vandaag Universidad de Chile - La Calera wat in een 1-0 eindigde in de 88e minuut door een penalty van Gustavo Canales. Dit terwijl Santiago Wanderers - Colo Colo toen nog op 0-0 stond en een minuut later zelfs 1-0 werd voor Santiago Wanderers. Kampioen dus. Echt niet normaal wat een sfeer hier in La Serena, terwijl het de provincie is waar Santiago Wanderers vandaan komt. Moet je nagaan. Heb wat filmpjes gemaakt, maar mijn telefoon is helemaal dood, dus dat komt later allemaal wel. Nu even naar een live voetbalwedstrijd gaan (Coquimbo Unido - Rangers). Coquimbo heeft problemen als het verliest. Dan gaat het degraderen van de 2e divisie. Dit terwijl Rangers maar 1 plek en 2 punten voor hun staan. Spannond.

Geplaatst

Nou, niet vandaag in ieder geval nee. Santiago Wanderers heeft gedaan wat het al 7/8 wedstrijden aan het doen was: winnen. NIet normaal gewoon dat ze dat vandaag ook tegen Colo Colo wisten te presteren, wat La U niet lukte. Maar goed, het is ze gelukt, al had S. Wanderers het ook zeker verdiend. Hebben eigenlijk de eerste 3/4 wedstrijden laten liggen. Zullen waarschijnlijk na deze indrukwekkende reeks wel een paar lui kwijt raken.

God en wat ik net heb gezien :r. Huilen gewoon. Coquimbo Unido tegen Rangers. Ging om de 2e divisie en de 18e plek ofzo. Fucking slecht voetbal, lui die niet een voorzet kunnen geven en in een stadion die geschikt is gemaakt voor WK voetbal, maar 2068 toeschouwers, waaronder ik. Kenker wat was dit een trieste zooi zeg. Niet te filmen meer gewoon hahaha.

Geplaatst

@Montass, Gefeliciteerd jongen! Mooi om te lezen, vooral die spanning.

Morgen de Rematch van de Copa Sudamericana. Hoop dat die Colombianen het gaspedaal iets minder weten te vinden en dat Riverplate wint :p maar ik ben natuurlijk niet geheel objectief :D Wel weer op zo'n onmogelijke tijdstip....

Trouwens, Pablo Aimar keert terug bij 'El más grande"! Was altijd een geweldige voetballer...ben benieuwd wat hij nog kan betekenen.