Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Misschien vond Cavani het wel lekker, maar niet zo'n geschikt moment. Nja goed, hier komt dus echt geen schorsing voor, want dan moet je al die andere achterlijke acties als spelbederf enzo ook gaan bestraffen. Ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar dan gaat het voor de Braziliaanse selectie de komende tijd heel lastig worden.

[MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; dat idee van Blatter dat dames in korte rokken moeten gaan spelen is dan ook zijn beste idee ooit :-D

Geplaatst
Denk dat Chili nog wel ergens een gaatje vindt. Hoop dat die kans er dan wel invliegt.

11659397_922115157811635_4769118886736395800_n.jpg?oh=29978f2a71c1ace400b63068a777159a&oe=561FD971

:mrg:

Geplaatst
Misschien vond Cavani het wel lekker, maar niet zo'n geschikt moment. Nja goed, hier komt dus echt geen schorsing voor, want dan moet je al die andere achterlijke acties als spelbederf enzo ook gaan bestraffen. Ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar dan gaat het voor de Braziliaanse selectie de komende tijd heel lastig worden.

[MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; dat idee van Blatter dat dames in korte rokken moeten gaan spelen is dan ook zijn beste idee ooit :-D

Standaard een camera mee de kleedkamer in. :LO: Behalve bij China dan, die hebben recht op censuur.

Geplaatst

Goh, als dit nou bij de Braziliaanse voetballer Elano was gebeurt, had je mij kunnen opvegen. El ano betekent de anus. Sowieso had je toen een stront team met Kaká er ook nog bij :r.

Geplaatst
Goh, als dit nou bij de Braziliaanse voetballer Elano was gebeurt, had je mij kunnen opvegen. El ano betekent de anus. Sowieso had je toen een stront team met Kaká er ook nog bij :r.

Haha :-D :D

Geplaatst

Peru richting de halve finale, Guerrero 2x tegen Bolivia. Ik ga er maar eens voor zitten joh. Trouwens die Valdivia van Chili [MENTION=4486]Montass[/MENTION];, wat een heerlijke speler hè :

Geplaatst

Meija is nu nog de enige verdedigende middenvelder toch? Sanchez was tegen Brazilie ontzettend belangrijk qua onderscheppingen, gaan ze echt missen inderdaad. Ben bang dat Argentinie er minimaal 2 inprikt vanavond.

Geplaatst

Ja klopt, zal wel een verdediger staan op het middenveld. Denk ook dat Argentinië dit wel redelijk makkelijk gaat winnen.

Geplaatst
Ik heb er weer zin in, alleen irritant dat je ook Engels commentaar er doorheen hoort op Sport1 :cab:

Sierd de Vos ouwe :<

Geplaatst

Ospina; Zúñiga, Zapata, Murillo, Armero; Cuadrado, Mejía, JAMES RODRIGUEZ, Ibarbo, Jackson, Gutiérrez.

Romero, Zabaleta, Garay, Otamendi, Rojo, Biglia, Mascherano, Pastore, Messi, Aguero, Di Maria

Zin in :<

Geplaatst

Zuid-Amerikaans voetbal #2

Goede scheids man.

Ff serieus sinds wanneer is Arias zo breed geworden :-D en die haren van Otamendi zijn geknipt door een slager denk ik haha