Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Sanel stop met bullshit lullen, Ciro soft? :-D

Let me remind you :

[YOUTUBE]5_Ay04A5meM[/YOUTUBE]

hahhahaha lol:clap:

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Zondag de grote wedstrijd : de klassieker Benfica - Porto

Randnieuws Benfica :

- Angel Di Maria en Fabio Coentrão geschorst

- Ramires en Pablo Aimar nog in twijfel

- Ruben Amorim geblesseerd

Voorbeschouwing :

Benfica speelt zondag zonder vleugelspelers want schorsingen en blessures dwingen Jorge Jesus ertoe om naar ( meer dan waarschijnlijk ) een 4-4-2 in ruitvorm. Middenveld zal meer dan waarschijnlijk : Javi Garcia - Carlos Martins - César Peixoto - Pablo Aimar ( indien hij niet speelt wordt het Filipe Menezes )

In de verdediging kan David Luiz naar links geschoven worden om Hulk af te stoppen en centraal dan Luisão en Sidnei om Falcão - Belusschi en Meireles af te stoppen. Het schakelpunt zal op links liggen : Cristian Rodriguez tegen Maxi Pereira, ofwel Maxi tegen Hulk indien Varela op rechts gaat spelen

Geplaatst

Porto wordt keihard genaaid in de eerste helft. Benfica heeft het betere van het spel, maar komt op een rare 1-0 waarbij Carlos Martins geloof ik net voor de doellijn van Porto ligt, half geblesseerd en in buitenspelpositie. Daarna een zuivere handsbal van Benfica in de eigen 16, maar de scheids doet alsof ie z'n ogen in z'n zak heeft zitten.

Geplaatst
Butorović za SPORTAL.RS: Sad je sve na Adamsu

Butorović za SPORTAL.RS: Sad je sve na Adamsu

Sadik Adams, mladi supertalentovani fudbaler iz Gane, potpisao je danas predugovor sa Vojvodinom, koji ga obavezuje da u naredne Äetiri godine bude "zaposlen" u novosadskom superligaÅ¡u. Fudbaler koji je bljesnuo na nedavnom SP za igraÄe do 19 godina postigavÅ¡i pet golova, prvog dana prelaznog roka potpisaće ugovor, a njegova promocija biće obavljena sutra.

Da je rukovodstvo VoÅ¡e na Äelu sa Ratkom Butorovićem napravilo istinski podvig potpisivanjem Ganjanina, govori i podatak da je Sadik, u izboru FIFA, uvrÅ¡ten meÄ‘u 30 najperspektivnijih igraÄa na svetu! A, nije mala stvar ni Äinjenica da je u Srbiju, u SC "Vujadin BoÅ¡kov" stigao direktno iz Atletiko Madrida.

- Mi smo uÄinili sve da ga dovedemo i uspeli smo. Sada je sve na njemu - kaže za SPORTAL.RS, prvi Äovek "lala" Ratko Butorović.

Popularni Bata Kan-Kan je naglasio da je dovoÄ‘enje Adamsa iskljuÄivo rezultat skautinga i rada ljudi unutar kluba.

- Vidim da se priÄa i piÅ¡e da je jednim delom i Milovan Rajevac (selektor Gane, prim. aut.) zaslužan za njegov dolazak. To nije istina, a pravo da vam kažem, Rajevac pojma nema da je Adams stigao kod nas. Generalno gledano, angažovanje ovog igraÄa je veliki uspeh za klub, pokazali smo da organizaciono i finansijski dobro stojimo.

Na neki naÄin, Butorović je ispunio želju svom treneru, Branku Babiću, koji je, nakon poraza od Javora, alarmirao rukovodstvo vapeći za pojaÄanjima.

- Ne bih želeo da komentariÅ¡em niÄije izjave, a ne bih ni igraÄima da prebacujem zbog loÅ¡ih rezultata. ÄŒestitam im predstojeće praznike, neka se dobro odmore, ali neka se barem na jedan dan zatvore u sobu i razmisle o rezultatima koje su postigli i na ono Å¡to Äinim za sve njih. Mislim da sam toliko zaslužio - kazao je Butorović.

Iako je VoÅ¡a praktiÄno već sada izgubila sve Å¡anse za osvajanje titule, Butorović ne gubi nadu.

- Dok god Å¡ansa postoji ne odustajemo. ÄŒestitam Zvezdi na svemu Å¡to je uÄinila ove jeseni, ali mislim da koliko je ona imala sreće, toliko Vojvodina nije.

Vojvodina heeft dit goed voor elkaar gekregen, deze supergetalenteerde Sadik Adams heeft met onder 19 een goed resultaat behaald, en hij scoorde 5 goals.

Had dit niet echt verwacht, vanwege zijn contract bij Atletico Madrid, maar het is ze gelukt hoor :)

Geplaatst

Ik las trouwens dat Ciro ook naar Fenerbahce en Vojvodina kon, en dan kiest hij voor Sjanghai ;c

Sada već bivÅ¡i selektor Blažević, na svom stolu ima tri konkretne ponude. Naime, pored kineskog Å*angaja, za Ćirine usluge zainteresirani su joÅ¡ turski FenerbahÄe i novosadska Vojvodina.

- Kina je prioritet, za ostalo ćemo vidjeti - kazao je Blažević.

Geplaatst

Mja, minder man, maarja, hopelijk kan er nog iets aan worden gedaan, ik betwijfel het echter. Presidentverkiezingen van een grote club als Partizan gaan nu eenmaal niet eerlijk, dat is nu eenmaal ook 'yugo', omkoping/afpersing zijn daar de normaalste zaken ter wereld.

Ik las trouwens dat Ciro ook naar Fenerbahce en Vojvodina kon, en dan kiest hij voor Sjanghai ;c

Ciro @ Vosa, dat zou echt (L) zijn

Geplaatst

Belachelijk dit mja, over Ciro... Hij wou naar Vojvodina, alleen had geen concrete aanbieding gekregen.

Geplaatst
Porto wordt keihard genaaid in de eerste helft. Benfica heeft het betere van het spel, maar komt op een rare 1-0 waarbij Carlos Martins geloof ik net voor de doellijn van Porto ligt, half geblesseerd en in buitenspelpositie. Daarna een zuivere handsbal van Benfica in de eigen 16, maar de scheids doet alsof ie z'n ogen in z'n zak heeft zitten.

Buitenspelpositie ? Sinds wanneer is een speler die niet deelneemt aan het spel buitenspel ? Regels werden paar jaar geleden aangepast :checkit: En je spreekt over de handsbal van Peixoto, maar waar is de reactie over de nog duidelijkere handsbal van Rodriguez in de tweede helft ...

Porto was zeer zwak en het veld was slecht, maar dat doet niets af van de prestatie van Benfica : we waren beter en verdienden de zege volledig

Geplaatst

Heb de 2e helft niet gezien ;) dus vandaar dat ik daar geen antwoord op heb.

Geplaatst
Heb de 2e helft niet gezien ;) dus vandaar dat ik daar geen antwoord op heb.

klik hier voor samenvatting en dan kunnen jullie het zien

en Hulk en Sapunaru lopen risico om drie maanden geschorst te worden :banana: :banana: :banana: Ze zouden stewards geslagen hebben in de tunel na de wedstrijd en ze werden er reeds beiden voor uitgesloten na het fluitsignaal :-D

Geplaatst

Uitverkoop is al begonnen bij Partizan, lang leve de voetbalmaffia! :)

Geplaatst

Wie gaat er weg dan?

Safet Susic nieuwe bondscoach van Bosnië, ik ben benieuwd

Idd, ik ken hem eigenlijk niet goed, waar is ie voorheen werkzaam geweest?

Geplaatst

Ik weet alleen dat hij voor PSG heeft gevoetbald en m'n pa zegt dat hij een grootse voetballer is geweest :p

Geplaatst

En terrecht, held.

Dzeko benoemd tot Bosnisch voetballer van het jaar

Dzeko mag zich de beste voetballer van Bosnië noemen. De spits van VfL Wolfsburg bleef concurrenten als Zvjezdan Misimovic en Vedad Ibisevic voor en werd gekozen tot Bosnisch voetballer van het jaar 2009. Miroslav Blazevic werd gekozen tot beste trainer.

Blazevic leidde Bosnië als bondscoach naar de play-offs van het WK, waar Portugal echter te sterk bleek te zijn. Voor de keuzeheer voelde dit als een persoonlijke nederlaag aan, waardoor hij besloot om op te stappen. Dinsdag werd officieel gemaakt dat Safet Susic hem zal vervangen.

De prijs van speler van het jaar ging naar Dzeko, die met VfL Wolfsburg kampioen werd en alle WK-kwalificatieduels met Bosnië meespeelde. “Het was een geweldig jaar en ik ben bijzonder vereerd met deze prijsâ€, zei de 23-jarige aanvaller, die ploeggenoot Misimovic nipt voor bleef. Dzeko neemt het stokje over van Hoffenheim-spits Ibisevic, die vorig jaar in het zonnetje werd gezet.

Idemdito, topspits.

Geplaatst

Er is trouwens een docu gemaakt nu over Dejan Petkovic, legendarische voetballer die dit jaar de titel in Brazilie met Flamengo won, hij heeft trouwens het wereldrecord meeste goals uit hoekschoppen (direct dus), 8 heeft ie er al op zijn naam :)

De docu heet "O gringo", en duurt symbolisch 90 minuten, zometeen ff checken of hij al op google videos staat ;)

Geplaatst

Wss gewoon engels, of anders wel engelse ondertiteling, ben hem nu aan het downloaden btw :)

Geplaatst

Technisch directeur Partizan onstslagen, zou een som van 500.000 euro krijgen als vergoeding maar hij besloot dat niet aan te nemen en zo bespaart hij de club een half miljoen :)

Harrie Gommans maakt het seizoen waarschijnlijk af in Servië. Roda JC en Vojvodina Novi Sad vonden elkaar al in een verhuur van de spits.

De tijdelijke overgang krijgt zijn beslag als ook Gommans zich kan vinden in het aanbod van Vojvodina Novi Sad. De 26-jarige aanvaller gaat maandag naar Servië om persoonlijk rond te komen.

Gommans is een van de spelers die in de winterstop Roda JC mag verlaten. De aanvaller was op proef bij RW Ahlen, maar keerde al na één dag bij de Duitse club terug in Kerkrade.

Ze blijven maar gaan, zal denk ik de eerste Nederlander in de Servische competitie worden?