Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hadden jullie dit meegekregen? Afschuwelijk zeg, en die Calimbay die hem daar moed inpraat was 20 seconden voordat de scheidsrechter daar komt hem nog aan het bekritiseren. Deze Deniz Coban heeft zijn taken als scheidsrechter neergelegd want nergens in de wereld is het zo zwaar als in Turkije. Heb de samenvatting gezien van die wedstrijd, 2/3 schwalbes, spelers die schreeuwen van pijn terwijl ze niks hebben en hij maakt daar verkeerde keuzes in en dan wordt die bekritiseert. Jammer maar zolang die rare TFF toestemming geeft om ene maffia Yildirim een speciale persconferentie te organiseren puur om de scheidsrechters te bekritiseren omdat Fener 2 keer niet wint dan is het goed dat er scheidsrechters er even helemaal klaar mee zijn.

[YOUTUBE]rbwoEC3UODI[/YOUTUBE]

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Wat is het de laatste week met de tegendoelpunten uit stilstaande fases net wanneer we zo goed spelen? ;e Celtic begon beter eerste 8/9 minuten, daarna gewoon controle over de wedstrijd tot 2 minuten voor de goal waarbij Celtic weer wat gevaarlijker werd. Erna Fener helemaaaal de weg kwijt. Geluk dat Celtic ons een goaltje cadeau doet, want anders hadden we vandaag echt niet gescoord. We hebbe Diego nodig, gewoon iemand die weet wat te doen met de bal.

Nani speelt ook weer verschrikkelijk. Forceert elke keer dat hij de bal in de voeten krijgt.

Edit; Fernandao waarom kon je dit niet 4 dagen eerder doen

bewerkt door Ozan

Geplaatst

Verschrikkelijk slechte Nani, echt al 2 wedstrijden één van de redenen van het zwakke spel en het vele balverlies. Eerste kwartier/20 minuten wel een heerlijk Fener gezien, hoog tempo en goed spel. Diego <-> Tufan heerlijke wissel, Meireles was heer en meester in die 20 minuten waar we de volledige controle hadden over de wedstrijd. Ook Meireles werd op het juiste moment vervangen, je kan discussieren over de wissel op zich, ik denk dat de veiligste man om in te brengen Caner was. Toen ik Uygar zag vond ik het al beetje twijfelachtig.

Nu 2x tegen Ajax, dat is toch wel een ploeg dat ons meer ligt denk ik.

Geplaatst

Dat Molde was slecht vandaag [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Hoe hebben jullie daarvan verloren :r

Hoop toch dat Ajax en Fener doorgaan.

Geplaatst
Dat Molde was slecht vandaag [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Hoe hebben jullie daarvan verloren :r

Hoop toch dat Ajax en Fener doorgaan.

Fener was ook gewoon slecht tegen Molde. En dat Molde super efficient was hielp ook niet echt.

Geplaatst
Hoe heeft Ajax niet kunnen winnen. Molde was tweede helft echt wel bovenliggende partij hoor.

Molde was laatste 15 minuten beter. Ajax had eerste helft al 4-1 voor moeten staan. 2de helft nog grote kansen voor El Ghazi, Fischer en Milik.

Geplaatst

Waardeloze eerste helft uitstekende tweede helft, vroeg in de tweede helft kom je op 2-2, je drukt goed door, tikt de bal rond op de helft van Celtic maar dan gebeurt natuurlijk hetgeen waar we allen voor vreesden. Meireles wordt eruit gehaald voor Ba, een extra verdediger erbij bij een stand van 2-2. Ongelooflijk, Celtic stelt echt helemaal niets voor. Fenerbahce had hier kunnen winnen maar Pereira nam genoegen met een gelijkspel.

Deze coach zal de winterstop niet halen, mochten we nog 3/4 wedstrijden punten verspelen dan verwacht ik dat hij de laan uit wordt gestuurd.

Geplaatst

We schakelden in eerste instantie over naar een 3-4-3 hé, het plan was gewoon om in balbezit 3-4-3 te spelen en als Celtic de bal had 5-4-1 of wat het ook was. Pereira deed het tegen Celtic toch goed? Je kan veel zeiken, maar Meireles is een zwakte als Celtic de bal heeft. Hoe vaak hij duel zwak ingaat en heel lomp hapt op een actie van de tegenstander is niet op één hand te tellen, daardoor hebben we aantal kansen tegen gekregen. Aan de bal was hij uitstekend in de 2e helft, maar verdedigend was hij heel zwak. Misschien dat hij gewoon Caner of Uygar erin kon zetten en verder gaan met dezelfde tactiek, maar dat is een keuze die hij maakt. Uygar tegen Celtic inbrengen terwijl we onder druk staan zou een nog groter risico zijn trouwens imo. Hij kon ook Meireles eruit halen voor Diego, maar koos ervoor om Ozan eruit te halen en dat heeft geweldig uitgepakt. We kunnen wel muggeziften, maar dat is dus helemaal niet nodig.

Het is niet dat we met Meireles op het veld nog steeds controle hadden over de wedstrijd. Celtic was al terug de druk aan het opvoeren, het zou achterlijk geweest zijn mocht hij geen wissel hebben doorgevoerd. Misschien dat hij Nani kon wisselen, slechtste van het veld misschien wel.

[MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; We moeten dus niet te negatief gaan beginnen doen. Mochten we na de wissel terug wat controle gehad hebben over de wedstrijd hadden we beter beeld gehad van wat Pereira probeerde. In de eerste seconden na die wissel moet je maar is opletten als je de wedstrijd herbekijkt ofzo, duidelijke 3-4-3 stond er wanneer we de bal hadden.

Ik zie het allemaal nog wel positief in, het komt allemaal wel goed. Nu is Diego ook terug, de 4-3-3 die we nu spelen is perfect voor hem. Kan je spelen met Josef/Topal - Ozan/Meireles en ervoor Diego. En dan voorin Nani - RvP - Markovic/Volkan.

Geplaatst
We schakelden in eerste instantie over naar een 3-4-3 hé, het plan was gewoon om in balbezit 3-4-3 te spelen en als Celtic de bal had 5-4-1 of wat het ook was. Pereira deed het tegen Celtic toch goed? Je kan veel zeiken, maar Meireles is een zwakte als Celtic de bal heeft. Hoe vaak hij duel zwak ingaat en heel lomp hapt op een actie van de tegenstander is niet op één hand te tellen, daardoor hebben we aantal kansen tegen gekregen. Aan de bal was hij uitstekend in de 2e helft, maar verdedigend was hij heel zwak. Misschien dat hij gewoon Caner of Uygar erin kon zetten en verder gaan met dezelfde tactiek, maar dat is een keuze die hij maakt. Uygar tegen Celtic inbrengen terwijl we onder druk staan zou een nog groter risico zijn trouwens imo. Hij kon ook Meireles eruit halen voor Diego, maar koos ervoor om Ozan eruit te halen en dat heeft geweldig uitgepakt. We kunnen wel muggeziften, maar dat is dus helemaal niet nodig.

Het is niet dat we met Meireles op het veld nog steeds controle hadden over de wedstrijd. Celtic was al terug de druk aan het opvoeren, het zou achterlijk geweest zijn mocht hij geen wissel hebben doorgevoerd. Misschien dat hij Nani kon wisselen, slechtste van het veld misschien wel.

[MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; We moeten dus niet te negatief gaan beginnen doen. Mochten we na de wissel terug wat controle gehad hebben over de wedstrijd hadden we beter beeld gehad van wat Pereira probeerde. In de eerste seconden na die wissel moet je maar is opletten als je de wedstrijd herbekijkt ofzo, duidelijke 3-4-3 stond er wanneer we de bal hadden.

Ik zie het allemaal nog wel positief in, het komt allemaal wel goed. Nu is Diego ook terug, de 4-3-3 die we nu spelen is perfect voor hem. Kan je spelen met Josef/Topal - Ozan/Meireles en ervoor Diego. En dan voorin Nani - RvP - Markovic/Volkan.

Uygar laten warmlopen maar dan met Ba komen aanzetten ;e

Ons grootste probleem is de verdediging. Bij de tweede treffer zaten al die oelewappers zonaal te dekken waardoor de speler van Celtic gewoon binnen kon schieten. Tweede helft precies dezelfde situatie, dezelfde dekkingsfout en dezelfde speler die dit keer over schiet. Ik ga erop letten of dit gaat verbeteren zo niet dan mag Pereira wat mij betreft vertrekken.

bewerkt door Tombik

Geplaatst

Uygar was toch ook niet in z'n eentje aan het warmlopen? Hij liet hem wel z'n tenue etc aantrekken om dan alsnog Ba erin te brengen, maar oké, dat zijn keuzes. Bij de dekkingsfouten heb je zeker gelijk, de doelpunten die we tegenkrijgen op stilstaande fases tegen BJK en nu weer zijn ook gewoon allemaal te danken aan onoplettendheid van bepaalde spelers. Daarna ook nog eens genoeg keren dat ze gewoon totaal verkeerd dekken.

Sener werd helemaal kapotgespeeld tegen Besiktas, en tegen Celtic werd hij keer op keer gedold door een 18-jarige Forrest ... Het irriteert me ook (niet alleen bij Sener) dat onze backs etc altijd de tegenstander zoveel ruimte geeft om voor te zetten. Dat is al jaren zo, ik begrijp het niet.

[MENTION=32707]Tombik[/MENTION];

Geplaatst

Forrest is 24 ;c [MENTION=11666]Ozan[/MENTION];

Geen Umut maar Sinan in de basis _O_

Muslera, Denayer, Chedjou, Hakan, Carole, Bilal, Selcuk, Podolski, Sneijder, Yasin, Sinan

Beste opstelling :< Misschien Jose ipv Selcuk/Bilal.

Sneijder bijgetekend tot 2018 _O_

LUKASSS

Umut 0-2 :D

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Vorig jaar 0 punten bij Trabzon en Basaksehir dit jaar 6 :)

Sneijder 2018 _O_

Loon blijft hetzelfde, krijgt 1 miljoen tekengeld en bonus bij kampioenschap en goede prestaties CL.

Kon ook gratis weg maar kiest voor ons, grootheid is het :<

wi4oyv.jpg

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; het probleem met ons is dat wij al jarenlang eerst de spelers aantrekken en dan pas met een coach komen. We geven al jarenlang ontzettend veel geld uit maar doen hier vervolgens niets mee. Ik volg liever ons basketbalteam want zij geven mij wel het gevoel dat ze elke cent waard zijn.

Geplaatst
[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; het probleem met ons is dat wij al jarenlang eerst de spelers aantrekken en dan pas met een coach komen. We geven al jarenlang ontzettend veel geld uit maar doen hier vervolgens niets mee. Ik volg liever ons basketbalteam want zij geven mij wel het gevoel dat ze elke cent waard zijn.

Ben ik het mee eens ja, ze hebben dit jaar sowieso overdreven. Maar dat is een fout van elke club in Turkije. Een club dat kampioen wordt veranderen ze nooit, ze willen de slechte dingen nooit zien als het goed gaat in de zin van dat ze de punten pakken ondanks slecht spel. Het is dat GS nu geen geld heeft, maar geloof je dat ze Sabri, Burak, Umut etc zouden vervangen als ze het geld hadden? Ik betwijfel het, die zouden nog steeds een groot deel uitmaken van de plannen van Hamza. Bij Fener was dat vorig jaar het geval, we hadden een veel te oude selectie maar er werd niet doorgeselecteerd. Er werd niets vervangen, buiten dat Diego er "gratis" bij kwam. Waardoor je nu dus ineens 10 nieuwe spelers moest gaan halen omdat je het team ook kwalitatief wilt versterken.

Het is gewoon niet simpel om tegen organisaties die er al jaren staan en verdedigend hun werk doen iets te forceren met een hele nieuwe selectie. Ik ben ook niet super positief, maar we moeten gewoon niet zo negatief zijn. Er zijn al genoeg momenten waar we echt heerlijk spelen, met tijd gaan die momenten gewoon over een langer tijdsbestek komen, en dan gaan we gewoon genieten.

Geplaatst

Sabri is toch wel vervangen ;c Ook een spits werd druk naar gezocht maar konden ze uiteindelijk geen goedkope vinden.

Geplaatst

Vorig seizoen speelden we ook wedstrijden waar ik bij dacht van, wow wat spelen we toch heerlijk en dan verlies je dus een wedstrijd voor eigen publiek (tegen Akhisar) en wordt je van de troon gestoten om daar vervolgens niet meer terug te keren.

Ik had je van te voren kunnen vertellen dat we punten zouden verspelen tegen Akhisar met de thuiswedstrijd van vorig seizoen in mijn hoofd.

Als Fenerbahce echt wilt kan het uitstekend voetballen, dat zag je tegen Celtic maar we zijn niet constant en zullen dit nooit het hele seizoen volhouden.

Geplaatst

Al zenuwachtig jongens voor Turkije? Jammer dat Yunus Malli er niet bij is, ben bang dat Löw hem heeft omgepraat maar dat is afwachten.

Tsjechië heeft aangegeven dat ze met een B team gaan spelen, maar goed hadden ooit van Duitsland gewonnen met een B team en toen ging NL alsnog naar het EK 2004. 4 punten nodig, heb er zin in al stress ik hem wel ;c

Geplaatst

Idd :D

Ik heb er echt super veel zin in, we pakken gewoon 4 op 6 hoor. (d)