Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Thuis verliezen van fucking Ecuador, wat een aanfluiting zeg

Chile wel sterk hoor. Of ja, Brazilië zwak :P allebei wss

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Hoe kan het toch dat Vargas (Hoffenheim) bij Chili altijd één van de betere is en het in clubverband (vooralsnog) niet wil lukken?

Geplaatst

Omdat hij bij Chili ook nooit één van de betere is. Bij gebrek aan goede spitsen en mede vanwege zijn werkethiek en snelheid staat hij basis bij Chili, maar hij moet ook gewoon lekker terug gaan naar Zuid-Amerika. Misschien dat Duitsland nog wat kan worden, maar de rest van de competities liggen hem niet. Hoe dan ook, het blijft een jongen waar je in veel wedstrijden baalt dat hij speelt, maar dan scoort hij weer een weergaloze goal zoals tegen Peru, waardoor je toch weer van die jongen gaat houden.

Uitslagen na één speelronde:

Bolivia - Uruguay 0-2

Colombia - Perú 2-0

Venezuela - Paraguay 0-1

Chile - Brasil - 2-0

Argentina - Ecuador 0-2

De volgende ronde zal op 13 oktober zijn en dan krijg je de volgende wedstrijden:

Ecuador - Bolivia

Uruguay - Colombia

Paraguay - Argentina

Brasil - Venezuela

Perú - Chile

Toch een paar krakers dus, zoals Uruguay - Colombia en Perú - Chile.

Geplaatst
Omdat hij bij Chili ook nooit één van de betere is. Bij gebrek aan goede spitsen en mede vanwege zijn werkethiek en snelheid staat hij basis bij Chili, maar hij moet ook gewoon lekker terug gaan naar Zuid-Amerika. Misschien dat Duitsland nog wat kan worden, maar de rest van de competities liggen hem niet. Hoe dan ook, het blijft een jongen waar je in veel wedstrijden baalt dat hij speelt, maar dan scoort hij weer een weergaloze goal zoals tegen Peru, waardoor je toch weer van die jongen gaat houden.

Serieus? Staat toch regelmatig op het wedstrijdformulier met een goaltje. En als ik dan een keertje Chili kijk vind ik hem niet verkeerd. Ook niet op het afgelopen WK.

Geplaatst

Ja, maar als je dan bekijkt hoeveel kansen hij daarvoor nodig heeft. Het is eigenlijk ook niet echt een spits, net als Alexis dat ook niet is. Iemand die om de echte spits zwerft. Maar Pinilla is gewoon te sloom.

Geplaatst
Omdat jij altijd wat negatiefs hebt

Nee omdat ik Turkije vaker cruciale wedstrijden heb zien verkloten. Het WK van 2006 liepen we mis terwijl we Zwitserland ondersteboven speelden.

Geplaatst

Ik moet gelijk denken aan zijn tattoo van die bal op de lat tegen Brazilië. :mrg:

Geplaatst

OPSTELLING TURKIJE | Babacan; Şener, Aziz, Balta, Erkin; Tufan, Inan, Çalhanoğlu; Özyakup, Turan; Tosun #Türkiye

!

Geplaatst

Bizar dat wij niemand beter dan Cenk Tosun rond hebben lopen in Turkije. :cab: Maar goed, denk dat ik sinds het EK van 2008 niet zo'n spanning als vandaag heb gevoeld.

Geplaatst

Inderdaad we missen gewoon 1 echte vleugelspeler, hoop dan ook dat Gokhan/Yasin er in mag 2de helft, niemand gaat diep iedereen komt in de bal.

Geplaatst

Goede reminder waarom ik het nationale elftal normaal oversla. Geen idee achter het spel en enkel gebaseerd op individuele kwaliteiten.

Het commentaar op Show TV helpt ook niet mee trouwens. Ideaal om in slaap gesust te worden. :cab:

Geplaatst

Moeilijk was wel licht maar hij pakt hem wel vast. Als je hem geeft is het alleen ook rood toch?

ARDA :love: Hakan :<

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

2000/3000

Tegen IJsland graag Volkan/Gokhan in de basis ipv Oguzhan of Hakan. Snap ook niet dat als je met de 3 Oguzhan, Arda en Hakan speelt dat je dan Arda op links zet. Arda is de enige die prima op rechts kan spelen terwijl Calhanoglu en Oguzhan dat helemaal niet kunnen, die kunnen beide weer beter op links spelen vooral Oguzhan. Naar mijn idee is dan Oguzhan - Hakan - Arda veel logischer dan Arda - Oguzhan - Hakan. Maar goed heb liever een echte vleugelspeler als Volkan Sen of Gokhan Tore.

Geplaatst

Wat was die Ozan Tufan een partij slecht zeg. Allemachtig. Hoop dat die vervangen wordt tegen IJsland. Volkan is er een die het prima doet tegen een vermoeide tegenstander, maar ik heb m'n bedenkingen als starter. Töre daarentegen zou ik absoluut toejuichen.