Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ongelofelijk :D Bedankt heren, mooi sportief :) Had graag beide ploegen gehad. Laatste 5 wedstrijden ongeslagen, laatste 3 keer de 0. Nu lekker het EK in met een topfitte Arda!

14bm9n8.jpg

Kazachstan _O_

Geplaatst

Paar mooie filmpjes vooral die eerste :< Arda en Selcuk krijgen door dat het afgelopen is in Letland.

[TWITTER]654060554185781248[/TWITTER]

[twitter]654039577674518528[/twitter]

[twitter]654060854338539520[/twitter]

[TWITTER]654060687497555968[/TWITTER]

Mooi Engels commentaar.

[twitter]654061061553954816[/twitter]

[twitter]654062905508409344[/twitter]

[twitter]654066449623961601[/twitter]

[twitter]654044226825658370[/twitter]

[twitter]654034714504916992[/twitter]

2dc8z03.jpg

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Huhuhu, mooie beelden hoor. Hoop ook het beste voor Turkije, vond dat EK in Zwitserland en zo van ze wel terecht.

Geplaatst

Wat lekker dit man. In de eerste 3 wedstrijden 1 punt pakken en dan nog direct kwalificeren. De ouderen stonden laatste wedstrijden echt. Balta, Arda, Selcuk. Hebben een lekkere selectie op dit moment en hopelijk gebeuren er geen gekke dingen. Dan kunnen we wel wat bereiken daar.

Wat een fijne interview van Ozyakup bij Nos.

Geplaatst

Wat een ontlading gisteren, ongelooflijk. Direct door zelfs. Ik ga het niet eens hebben over de achterlijke basiself van Fatih Terim, fuck it. We gaan naar Frankrijk _O_ _O_

Geplaatst

Ik woon in het centrum van Antwerpen Stad en het zit hier al lang vol met Turken. Maar gisteren was het niet normaal man, ik dacht om 23.00u nog een pittatje te gaan halen, tot ik buiten kwam..

Geplaatst
Ongelofelijk :D Bedankt heren, mooi sportief :) Had graag beide ploegen gehad. Laatste 5 wedstrijden ongeslagen, laatste 3 keer de 0. Nu lekker het EK in met een topfitte Arda!

14bm9n8.jpg

Kazachstan _O_

Die film is opgenomen in Roemenie he, niet Kazachstan ;) Is ook een documentaire over. Maar nonethless mogen wel wat Turkse bloemen naar Kazachstan :)

Geplaatst
Bekle bizi Fransa! Doei tatta's.

Bah wat provocerend. Ga lekker naar forum.marokko.nl ofzo enge man :S :S Kun je gelijk een enkeltje Ankara bestellen

Geplaatst

Niet nodig man Dc.

Die film is opgenomen in Roemenie he, niet Kazachstan ;) Is ook een documentaire over. Maar nonethless mogen wel wat Turkse bloemen naar Kazachstan :)

Borat speelt alleen wel gewoon een Kazak in die film daar gaat het om.

Geplaatst
Bah wat provocerend. Ga lekker naar forum.marokko.nl ofzo enge man :S :S Kun je gelijk een enkeltje Ankara bestellen

Blijf weg uit dit topic tatta.

Geplaatst

Ja jezus mag ik al niet naar Frankrijk, mag ik hier ook niet zijn :(

Geplaatst
Ja jezus mag ik al niet naar Frankrijk, mag ik hier ook niet zijn :(

Waarom mag je niet naar Frankrijk?

Geplaatst

Hehe. Love voor jou. <3

Niet nodig man Dc.

Hehe, is maar een geintje joh. Enschede zie ik, veel te serieus zijn jullie. Rotterdam representz, 010! Lach een beetje joh. Had het Nederland gegund natuurlijk, maar het zij zo.

bewerkt door Bruins
dubbelpost samengevoegd

Geplaatst

Afgelopen dagen was de tweede wedstrijd in de kwalificatie van het WK2018. Chili heeft uit bij Perú de Clásico del Pacífico gewonnen, dus gaat men met 6 punten uit 2 wedstrijden gedeeld aan de leiding.

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Eduardo Vargas had er twee gescoord, maar moet de wedstrijd nog helemaal bekijken om te zien hoe hij speelde. Van mij mag hij ze er in blijven knallen.

Mooiste van zowel de gewonnen wedstrijd thuis tegen Brazilië en uit bij Perú, is de plek die Chili volgende maand inneemt op de FIFA ranglijst: 5e.

De volgende wedstrijden worden gespeeld op 12 november en 17 november. Dan moet Chili thuis tegen Colombia en uit bij Uruguay. De laatste wordt een leuke met de gedachten bij de vinger van Jara.

Uitslagen:

Ecuador - Bolivia 2-0

Uruguay - Colombia 3-0

Paraguay - Argentina 0-0

Brasil - Venezuela 3-1

Perú - Chile 3-4

Tussenstand:

1. Uruguay 6p

2. Ecuador 6p

3. Chile 6p

4. Paraguay 4p

5. Brasil 3p

6. Colombia 3p

7. Argentina 1p

8. Perú 0p

9. Venezuela 0p

10. Bolivia 0p

Deze post ik maar, zodat ik die vanavond niet vergeet te kijken.

UCfkNkiXw5A

Geplaatst
[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Eduardo Vargas had er twee gescoord, maar moet de wedstrijd nog helemaal bekijken om te zien hoe hij speelde. Van mij mag hij ze er in blijven knallen.

Heb de samenvatting gezien. Bazenpot hoor. Twee keer Farfán, Alexis en Vargas. Vooral die eerste van Vargas, heerlijke aanval. En wat een niveauverschil met het Nederlands elftal. Heb zitten huilen in een hoekje hoor.

Geplaatst

Wat een waardeloze kwaliteit zeg Cris

Hier, eentje in 1080p:

[video=youtube;ULOx8s-TVAI]

Geplaatst
Heb de samenvatting gezien. Bazenpot hoor. Twee keer Farfán, Alexis en Vargas. Vooral die eerste van Vargas, heerlijke aanval. En wat een niveauverschil met het Nederlands elftal. Heb zitten huilen in een hoekje hoor.

Ja er zit een verschil tussen Nederland en Chili. Mijn god. Ik moet trouwens zeggen dat Vargas sinds het winnen van de Copa America met veel zelfvertrouwen en rust speelt en dat zie je wel in zijn voetbal terug. Zag je ook tegen Brazilië. Tegen Perú werkt hij in de 18e minuut op schitterende wijze een bal af, die terecht afgekeurd werd wegens buitenspel.

Domme rode kaart overigens van Cristian Cueva, al vraag ik mij af of een gele kaart niet beter was geweest. Hoe dan ook, dom om je op die manier te laten gaan.

Verder zou ik Pipe Gutierrez wel eens op 10 willen zien in plaats van Valdivia. Die slentert veel te veel en dan is het hopen dat die ene bal van hem komt.

Geplaatst

Mooi dat Uruguay zich lijkt te herpakken :) Hoelang nog voor Suarez weer mag meedoen eigenlijk?

Geplaatst

Muslera, Sabri, Chedjou, Hakan, Carole, Bilal, Selcuk, Jose, Sneijder, Podolski, Umut

Chedjou terug _O_ Denayer geblesseerd. Sneijder geschorst voor Fener uit als die geel pakt, kindje ook net geboren. HH wou hem rust geven maar dat wou die niet.

Triest dit, eerst neemt Genclerbirligi een ingooi verkeerd en mag het gewoon door, daarna overtreding op Bilal mag ook door en 0-1. Gala speelt tot dus ver wel prima. Doelpuntenmaker El Kabir [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; ;c

Haha 100 % overtreding nu en geeft die weer niet.

bewerkt door cimbomcu