Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Heuy 1-1 Bilal en nu 2-1 door king Chedjou (d)

3-1 Yasin, wat wordt er fijn gevoetbald. Lijkt wel of we met Umut veel beter positie voetbal spelen dan met Burak.

4-1 Burak penalty.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Het is trouwens gelukt, zit woensdag bij Galatasaray - Benfica (h)

Tnx voor de hulp iedereen hier.

Geplaatst

Haha lekker man. Goed dat je niet naar de u19 wedstrijd bent gegaan. Gs 1-11 Benfica. :-D

Speelden zaterdag wel aardig, misschien een gelijkspelletje, maar zie het somber in.

Geplaatst

Het is niet voor niks dat Turkse clubs veel jonge spelers uit West Europese landen weglokken om de jeugd te versterken.

Voorbeeld is Serhat Cakmak die bij Ajax is weggehaald door Trabzonspor, is alleen wel alweer teruggekeerd naar Nederland.

En daarna weer vertrokken naar Turkije zie ik

bewerkt door Christiano
ontbrak info

Geplaatst

Turks voetbal #8

Dat is niet het probleem. Het is nou niet zo dat Turken talentloos zijn, maar het echte probleem is dat mensen binnen de club hun familieleden/kennissen voorrang geven. Zo moeten de talenten via een omweg betaald voetbal halen of geven t helemaal op omdat ze 'afgekeurd' zijn. Dat wat je doet Ajax bv ook met Denen.

Lekkere overwinning gisteren, aardig veel kansen gecreëerd weinig weggegeven. Laatste 20 minuten wel binnenknijpen omdat ons middenveld overlopen werd. Wilde maar niet wisselen :x

Chedjou heel goed idd. Gisteren een klein onderzoek gedaan. Minuut 77 viel Burak in. Waren toen maar 1x betrapt op buitenspel, na 90 minuten 4x haha

Fenerbahce zie ik makkelijk winnen(4-1), Bjk zou met een gelijkspel het prima doen

bewerkt door Acquafresca

Geplaatst

Echte probleem is dat er niet omgekeken wordt naar de talenten, bij Gala spelen 2 grote talenten Mohamed Yesilyurt en nog 1 ben benieuwd waar die staan na paar jaar.

Ik denk juist dat Ajax minimaal gelijk speelt.

Chedjou is echt zo goed he, Sneijder ook weer geweldig, Podolski die behalve goals ook beter gaat voetballan :) Prima hoor.

Adebayor aangeboden bij Gala, Gala denkt er over na. Mits normaal gedrag een absolute geweldenaar voor Turkije denk ik.

Fuck de haters

21jrg3q.jpg

Dursun aga :<

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Wat is Fener slecht he, zit hier al heel de wedstrijd lang gefrustreerd te kijke. Dit is echt schandalig.

Geplaatst

Uit jullie elftal valt zoveel te halen he, maar in plaats daarvan heb je moeite met Molde, Celtic en Ajax ongelofelijk eigenlijk.

Geplaatst

Valt me op dat Fener eigenlijk heel erg Nederlands speelt, aanvallen in een rechthoek en dan alles vanaf de flanken voor geven. Terwijl je met Diego toch een speler hebt die centraal tussen de linies op zou moeten kunnen duiken, om dan via het centrum ook eens een aanval op te zetten.

Geplaatst
Uit jullie elftal valt zoveel te halen he, maar in plaats daarvan heb je moeite met Molde, Celtic en Ajax ongelofelijk eigenlijk.

De wissels bij een 0-0 tussenstand: RvP <-> Fernandao en Diego <-> Ozan Tufan ... :-D wat verwacht je hahahaha. Ook weer typisch dat we uit corner scoren, want het voetbal is slaapverwekkend.

Geplaatst

Ik begrijp er gewoon niets van, ik zat echt met ongeloof te kijken. Echt al lang geleden dat ik een volledige wedstrijd lang zo negatief ben geweest. Al 4 jaar zijn onze sterspelers onze 2 backs, dat kan toch niet joh :r

Geplaatst

Iedereen bij fenerbahce had toch uitgesproken dat de wedstrijd van zondag belangrijker was. Denk daarom ook de wissels

Geplaatst

Rampzalig... ik ga dit niet volhouden tot mei hoor. Een middenveld met Jozef en Topal werkt niet. Van Persie als diepe spits werkt niet. Nani voert geen ruk uit. Ozan kan niet eens schieten. Enige pluspunt was het optreden van Ba.

Ajax was nog slechter... hier had je makkelijk met 3-0 kunnen winnen maar we missen het voetballend vermogen omdat er geen middenveld aanwezig is.

Geplaatst

Aan de andere kant vind ik wat die hier wel zegt wel begrijpelijk.

"Naar zo’n speelwijze wil ik ook toe. Druk zetten en domineren. Voor dit project hebben we denk ik twee jaar nodig, maar in dit soort landen moet je nu eenmaal elke wedstrijd winnen." Pereira wil juist een tactische voetbalcultuur creëren, waar iets minder het hart regeert. Hij zou een aanbieding uit Nederland zeker nooit zomaar afslaan. "Daar wordt het voetbal gespeeld waar ik van houd."

Geplaatst

Je bent pas een trainer als je tijdens een wedstrijd de juiste ingrepen verricht. Daarom heb ik Senol Gunes hoger zitten dan deze meneer.

Geplaatst

Begin aub niet over Senol Gunes. Ik heb het al vaker gezegd, die man kan het spel ook heel slecht lezen. De wissels die hij doorvoert zijn vaak ook maar matig. Daar voer ik zelfs geen discussie over, je moet maar wat wedstrijden kijken van Besiktas en niet alleen samenvattingen waar ze 5-0 winnen. Elke wedstrijd die ik heb gezien hele slechte wissels, ook tegen Fener. [MENTION=32707]Tombik[/MENTION];

Geplaatst

Ten opzichte van vorig seizoen doet Besiktas het beter. Bilic had werkelijk geen idee wat hij deed. Senol Gunes zijn wissels zijn gestoeld op de stand.

Geplaatst

Bilic speelde ook voor het kampioenschap tot 7 weken voor het einde. Senol Gunes zijn wissels zijn net zo dramatisch.