Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Mmmh Braga heeft wel een makkelijker programma maarja Benfica-Braga zal wel beslissend worden.

Op papier heeft Braga een gemakkelijker programma, maar Benfica-Braga gaat niet beslissend worden ... Komt Benfica Braga en Sporting ongeschonden door, dan is de titel zeer dichtbij. Ik wacht tot na de wedstrijd tegen Sporting om een oordeel te vormen, maar we mogen zeggen dat we grote titelkandidaat zijn

Geplaatst

En Braga gelijk gespeeld en Porto ook :banana: Wij hebben gisteren een mooie wedstrijd gevonden en staan nu drie punten los en binnen twee speeldagen ist Benfica - Braga _O_

Ik zal nadien een paar foto's posten hier voor de sfeer :D

Geplaatst

Mooi dat jij me een beetje op de hoogte houdt van wat Benfica doet, hoef ik het zelf niet op te zoeken;c

Geplaatst

Koper staat 1e in Sloveense eredivisie, 5 punten los van nummer 2 Maribor (:love:), de rest hinkelt rond de 30/40 punten. Volgens mij gaat Maribor ze wel inhalen.

Ik wist trouwens niet dat je gewoon voor €2,50 naar zo'n wedstrijdje kan.

karta%20Hervis%20ok.jpg

Geplaatst

Paar jaar geleden moest je nog een half miljoen neertellen voor een wedstrijd

1 EUR = 239,640

Geplaatst

Hehe voor €2,50 kun je zelfs naar een voorronde Champions League wedstrijd in voormalig Joegoslavie. :-D Vorig jaar had ik wedstrijd tussen FK Modrica en FK Tirana gevolgt voor €2,50.

Geplaatst
Hehe voor €2,50 kun je zelfs naar een voorronde Champions League wedstrijd in voormalig Joegoslavie. :-D Vorig jaar had ik wedstrijd tussen FK Modrica en FK Tirana gevolgt voor €2,50.

Rot op ;c Daar ben ik ook heen geweest met me pa ;c

Geplaatst

Dit is gewoon om te lachen, genoeg dingen die wij gemeen hebben. :-D

Waarom is het eng Sanel? :naughty:

Edit: Ik heb dat kaartje hier ook nog liggen, ben alleen te lui om er een foto van te nemen! :P

Geplaatst

Bosko Jankovic mist het WK, knieblessure die mee leek te vallen is weer eens bekeken door een fysio uit Barca en die concludeerde dat hij een halfjaar moet rusten :cab:

Geplaatst
Daarom :cab:

sanel word jaloers. maar maak je niet druk sanel, jij blijft mijn sletje :)

Geplaatst

Ik lees net het bericht dat Dinamo Zagreb een 15-jarige speler heeft aangetrokken voor een half miljoen. Toch een aardige investering voor zo'n jong ventje. Speelt al voor Kroatie onder de 17, dus hij moet er wel wat van kunnen. Hij is overigens afkomstig van Croatia Sesvete.

Geplaatst

Hoe hoog is het niveau van die regionale eerste divisies in Bosnië? Kroatië heeft dat ook, niveau is daar vergelijkbaar met 2e klasse amateurs vind ik. Maar ik vraag me serieus af of A1/B1 spelers van mijn club bijvoorbeeld daar in mee kunnen.

http://fkljiljan.com/ kijk maar

Geplaatst

Regionale clubs in Bosnie, op 1 of 2 na stellen niks voor.

En sowieso Bosna, als die van Hrvatska al niks voorstellen, waarom zouden die van Bosnië wel sterke competities zijn? ;)

Geplaatst

Toevallig was ik vorige zomer naar de wedstrijd Rudar Prijedor - NK Celik hehe :D was wel een leuke match, de eindstand was 1-1. Weet jij misschien hoe die aanvaller met lange haren van Celik heet? Zag er vrij jong uit.

Geplaatst

Ik denk je dat je Armin Isakovic bedoelt, maar dat kan ik je niet 100 % verzekeren. Want Celik heeft namelijk wel meerdere jongere aanvallers in hen selectie rondlopen.

Geplaatst

[spoiler=lol]155gbk2.png

Jullie wonnen vandaag wel makkelijk he Zoki. Morgen moet Zvezda (d), op weg naar het kampioenschap (d). In Hrvatska ging Hajduk vandaag weer eens ten onder (2-1 NK Lokomotiva)

Bosna, jij nog wat boeiends te melden over het Bosnische voetbal?

Btw, Marin, met het aankomende WK, ben jij gewoon voor Nederland, of steun je Srbija en Slovenija?

Geplaatst

Met Slovenie heb ik eigenlijk niets, ik hoop dat zij stunten maar verder ook niet. Maar dat komt mede door de vete die de Kroaten en de Slovenen momenteel met elkaar hebben.

Bij Servie ligt het uiteindelijk toch anders, zij hebben een prachtige selectie tot hen beschikking. Hoe verder zij komen, hoe groter de glimlach op mijn gezicht wordt. Het blijven toch Joegoslaven. :checkit:

Persoonlijk blijf ik het jammer vinden dat Kroatie zich niet heeft gekwalificeerd. Zij hebben toch wel een goede selectie in huis, en horen er eigenlijk ook gewoon te zijn. Maar ja, als je niet van Oekraine kan winnen dan zegt het eigenlijk ook wel genoeg.

Met Nederland heb ik eigenlijk niet zoveel, het baat mij niet of zij ver komen of dat zij in de groepsronde er al uit liggen.