Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[spoiler=lol]155gbk2.png

Jullie wonnen vandaag wel makkelijk he Zoki. Morgen moet Zvezda (d), op weg naar het kampioenschap (d). In Hrvatska ging Hajduk vandaag weer eens ten onder (2-1 NK Lokomotiva)

Bosna, jij nog wat boeiends te melden over het Bosnische voetbal?

Btw, Marin, met het aankomende WK, ben jij gewoon voor Nederland, of steun je Srbija en Slovenija?

Gozert Zvezda verloor gisteren :-D Stonden 0-1 achter, kregen een penalty in de 90e minuut, pa su se ponadali en kregen ze nog de 2-1 achter de oren, heel 't stadion in Kragujevac ging los hehe.

Woensdag is Vojvodina - Partizan btw, zal een leuke pot worden.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Wtf, ik geloof livescore niet meer. Of misschien moet ik gewoon niet checken als ik pijan ben. Denk dat dat het is (d)

Geplaatst

Benfica met 3-0 gewonnen van Porto net.

Geplaatst

Hahahaah ! Wat een schitterende week voor ons :D

Winnen in Velodrome - Kwartfinales tegen Liverpool en dan Porto even dik kloppen !

Het gaan prachtige maanden worden :D

Geplaatst

Zaterdagavond Benfica-Braga ! Winnen we dan komen we zes punten voor in de competitie, met nog 6 speeldagen af te werken. Het wordt een helse maand :D

Geplaatst
Hoe doet Mitchell van der Gaag ofzo het daar dan? Hij was toch coach bij Maritimo?

Hij deed niet goed, maar de laatste weken gaat het minder goed ! Ze zijn teruggezakt naar een elfde plaats

1 Benfica 58 23 18 4 1 60 12 Jogos

2 Sp. Braga 55 23 17 4 2 34 14 Jogos

3 FC Porto 47 23 14 5 4 47 21 Jogos

4 Sporting 38 23 10 8 5 30 17 Jogos

5 V. Guimarães 33 23 9 6 8 24 25 Jogos

6 P. Ferreira 32 23 8 8 7 27 26 Subiu 1 posições Jogos

7 U. Leiria 30 23 8 6 9 28 26 Desceu 1 posições Jogos

8 Naval 29 23 8 5 10 14 24 Subiu 3 posições Jogos

9 Nacional 29 23 8 5 10 27 39 Desceu 1 posições Jogos

10 Rio Ave 28 23 6 10 7 20 20 Desceu 1 posições Jogos

11 MarÃ*timo 27 23 7 6 10 29 32 Desceu 1 posições Jogos

12 Académica 24 23 6 6 11 27 33 Jogos

13 Olhanense 20 23 3 11 9 19 33 Jogos

14 V. Setúbal 20 23 4 8 11 20 42 Jogos

15 Leixões 15 23 3 6 14 19 41 Jogos

16 Belenenses 14 23 2 8 13 13 33 Jogos

Geplaatst

Partizan wint de derby tegen Vojvodina terwijl Rode Ster wint tegen Sartid door een niet bestaande penalty, ook deelde Stamenkovic, de keeper van Rode Ster een karatekick uit maar de scheids vond het niet zo erg en gaf geen vrije trap of kaart ;e

[YOUTUBE]ZOruA09Oj9o[/YOUTUBE]

Zie hier de penalty van Rode Ster, hun 7e dit seizoen :)

[YOUTUBE]OxG8HyOV_fI&playnext_from=TL&videos=EC0qJi__loM&playnext=1[/YOUTUBE]

Blijkbaar krijg je een penalty mee als je hands maakt in de 16 van de tegenstander :-D

Geplaatst

- Saviola in twijfel voor de topper tegen Braga van morgenavond ! Als hij niet klaargeraakt speelt Eder Luis waarschijnlijk naast Cardozo. Winnen we, staan we zes punten voor en zetten we goede stap richting titel

- Marat Izmailov heeft zijn derde of vierde disciplinair proces gekregen want nadat hij zonder toelating interview gegeven heeft, is hij vorig weekend naar Moskou gevlogen zonder toelating van de club. Hij wil gewoon zijn transfer naar Rusland nu ze uit de EL zijn

- Hulk en Sapunaru hebben strafvermindering gekregen en de Braziliaan mag dit weekend al weer meespelen ! Een pure schande is het, een klucht van die **** voorzitter van die eikels uit Porto en dan spreken ze van Benfica bevoordelen

Geplaatst

Hehe ook wel lelijk voor porto want die hebben nu Hulk heel lang gemist terwijl die eigenlijk weer mee had kunnen spelen.

Geplaatst
Ja ze zijn dik genaaid. Met Hulk stonden ze 1 punt achter en nu 11 ;e

Daar gaan ik zelfs niet op reageren want als jullie laatste vijf wedstrijden van Porto bekijken voor de meer dan verdiende schorsing van Hulk heeft hij helemaal niets getoond : zijn hoofd is gekgeworden met alle complimenten ... Het is een schitterende speler, maar Saviola is belangrijker voor Benfica dan Hulk voor Porto ...

PS : Wij zijn praktisch kampioen :D Kwestie van weken want de zes punten voorsprong geven we niet meer weg !

Geplaatst

Je spreekt jezelf een beetje tegen :cab:

Hulk heeft net weer gescoord trouwens _O_ Zijn eerste na zijn rentree in de competitie.

Geplaatst

Hulk wil nu bewijzen dat zijn afwezigheid Porto punten gekost heeft, maar iets waar niemand naar kijkt is dat de maand vooraleer hij geschorst werd, helemaal, maar dan ook helemaal niets gedaan heeft ... Negentig minuten zitten lopen en op doel trappen, maar geen enkel doelpunt.

Hij is zeker één van de beste aanvallers die op dit ogenblik in Portugal rondlopen, maar gisteren bewees hij nog maar eens waarom hij nooit absolute top gaat worden, maar enkel subtop : voetbal speel je met elf en niet op je eentje. Hij geeft zijn bal nooit af, wil alles alleen doen en mekkert op zijn ploegmakkers als hij de bal niet krijgt !

Maar dat doet er allemaal niet toe : Benfica is toch bijna kampioen !

Geplaatst

Heb nog een stuk Benfica-Braga zitten kijken. Vond Benfica niet zó indrukwekkend, maar wel gewoon goed.

Zou mooi zijn als Di Maria afscheid neemt met een titel en daarna richting Barça trekt :mrg:

Geplaatst
Heb nog een stuk Benfica-Braga zitten kijken. Vond Benfica niet zó indrukwekkend, maar wel gewoon goed.

Zou mooi zijn als Di Maria afscheid neemt met een titel en daarna richting Barça trekt :mrg:

Dat Benfica niet schitterend was, maar wel de wedstrijd volledig gecontroleerd heeft is de verdienste van Braga, tactisch waren ze goed maar dankzij onze titelreus winnen we :D Hebben jullie die niet gefloten strafschop gezien ? En die zware blessure van Mossoró ? Ocharme, hij is slechts zes maanden buiten strijd

Maar Di Maria trekt niet naar Barcelona, tenzij zij genoeg geld bieden ... Ik zie hem eerder naar Inter trekken want Mourinho heeft een AML nodig ... En hij wil ook Ramires halen. Dus als die twee vertrekken komt er minstens 60 miljoen de richting van Benfica uit

Geplaatst

Zou wel zonde zijn als Ramires zo snel weg zou gaan. Die gast had overigens al lang in europa moeten spelen. (voor dit seizoen_)

Geplaatst
Dat Benfica niet schitterend was, maar wel de wedstrijd volledig gecontroleerd heeft is de verdienste van Braga, tactisch waren ze goed maar dankzij onze titelreus winnen we :D Hebben jullie die niet gefloten strafschop gezien ? En die zware blessure van Mossoró ? Ocharme, hij is slechts zes maanden buiten strijd

Maar Di Maria trekt niet naar Barcelona, tenzij zij genoeg geld bieden ... Ik zie hem eerder naar Inter trekken want Mourinho heeft een AML nodig ... En hij wil ook Ramires halen. Dus als die twee vertrekken komt er minstens 60 miljoen de richting van Benfica uit

Euhm, dit geldt even veel voor Barça ;) op links ligt echt een leegte bij ons.. naja oke Pedro doet het leuk maar die zie ik niet voltijds basis worden en Henry gaat hopelijk vertrekken na dit seizoen.

Die grootheidswaanzin trouwens qua geld :cab: Bij Valencia denken ze 80 miljoen te krijgen voor Villa+Silva, jij denkt nu dat Benfica 60 mln krijgt voor Di Maria+Ramires :cab: dat zal tegenvallen uiteindelijk denk ik.

Geplaatst

Die grootheidswaanzin trouwens qua geld :cab: Bij Valencia denken ze 80 miljoen te krijgen voor Villa+Silva, jij denkt nu dat Benfica 60 mln krijgt voor Di Maria+Ramires :cab: dat zal tegenvallen uiteindelijk denk ik.

Inderdaad. De prijs van deze twee klasse spelers samen zou zo rond de 35 miljoen liggen. En dan mag Benfica niet mopperen ;)

Geplaatst
Euhm, dit geldt even veel voor Barça ;) op links ligt echt een leegte bij ons.. naja oke Pedro doet het leuk maar die zie ik niet voltijds basis worden en Henry gaat hopelijk vertrekken na dit seizoen.

Denk dat Pep eerder Silva haalt dan Di Maria.

Geplaatst
Inderdaad. De prijs van deze twee klasse spelers samen zou zo rond de 35 miljoen liggen. En dan mag Benfica niet mopperen ;)

Betalen ze dat slechts voor de twee, dan bewonderen wij ze alletwee volgend seizoen in Benfica-shirt ! Voor minder dan hun afkoopprijs vertrekken ze niet ...

Di Maria heeft een clausule van 40 miljoen en voor minder wordt er niet onderhandeld ! Man city heeft het trouwens geboden in januari, maar de speler weigerde !

Maar jullie vergeten allemaal één ding : het WK komt eraan en beiden zijn basisspelers bij hun nationale ploeg dus de waarde gaat bij een goed WK enkel maar de hoogte in ! En dan spreek ik nog niet van David Luiz, die nog moeilijker te houden zal zijn deze zomer. Als jullie die jongen zien spelen, week na week ... amai wat is die oo zo goed ( ik spreek nu natuurlijk subjectief )

Geplaatst
Betalen ze dat slechts voor de twee, dan bewonderen wij ze alletwee volgend seizoen in Benfica-shirt ! Voor minder dan hun afkoopprijs vertrekken ze niet ...

Di Maria heeft een clausule van 40 miljoen en voor minder wordt er niet onderhandeld ! Man city heeft het trouwens geboden in januari, maar de speler weigerde !

Maar jullie vergeten allemaal één ding : het WK komt eraan en beiden zijn basisspelers bij hun nationale ploeg dus de waarde gaat bij een goed WK enkel maar de hoogte in ! En dan spreek ik nog niet van David Luiz, die nog moeilijker te houden zal zijn deze zomer. Als jullie die jongen zien spelen, week na week ... amai wat is die oo zo goed ( ik spreek nu natuurlijk subjectief )

Di Maria is wel vaak een basisspeler bij Argentinië, maar Ramires is dat niet bij de Seleçao. ;)

Geplaatst
Di Maria is wel vaak een basisspeler bij Argentinië, maar Ramires is dat niet bij de Seleçao. ;)

Soms wel hoor.

Ik denk dat de waarde van Di Maria idd rond de 35 miljoen ligt en die van Ramires rond de 20. Aangezien die pas sinds vorig seizoen is gekomen voor 15 miljoen en een sterk seizoen speelt. Al hoop ik wel dat Ramires gewoon blijft.