Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Soms wel hoor.

Ik denk dat de waarde van Di Maria idd rond de 35 miljoen ligt en die van Ramires rond de 20. Aangezien die pas sinds vorig seizoen is gekomen voor 15 miljoen en een sterk seizoen speelt. Al hoop ik wel dat Ramires gewoon blijft.

Ramires werd aangetrokken voor 7.5 miljoen en heeft clausule van 30 miljoen :) Willen ze hem dan bieden ze 30 of niets :D Maar ik zie hem wel naar Inter gaan en dan komt in het slechtste Quaresma naar ons voor op rechts en dan hebben we pas een echte zigeuner :D

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Denk dat Pep eerder Silva haalt dan Di Maria.

Zolang hij maar tenminste 1 van die 2 haalt :cab: ik wil niet nog een jaartje Henry zien sloffen op links

Geplaatst

Hahaha wtf, vaag hoor, maarja daarvoor is het Yugo hé ;e(d)

Met Slovenie heb ik eigenlijk niets, ik hoop dat zij stunten maar verder ook niet. Maar dat komt mede door de vete die de Kroaten en de Slovenen momenteel met elkaar hebben.

Bij Servie ligt het uiteindelijk toch anders, zij hebben een prachtige selectie tot hen beschikking. Hoe verder zij komen, hoe groter de glimlach op mijn gezicht wordt. Het blijven toch Joegoslaven. :checkit:

Persoonlijk blijf ik het jammer vinden dat Kroatie zich niet heeft gekwalificeerd. Zij hebben toch wel een goede selectie in huis, en horen er eigenlijk ook gewoon te zijn. Maar ja, als je niet van Oekraine kan winnen dan zegt het eigenlijk ook wel genoeg.

Met Nederland heb ik eigenlijk niet zoveel, het baat mij niet of zij ver komen of dat zij in de groepsronde er al uit liggen.

Epic, mooi verteld, en tof dat je er zo uni in denkt ook (lees dit nu pas btw ;e). Het is idd zeker jammer dat Hrvatska er niet bij is.

......

Zoki, wat zijn de wedstrijden van dit weekend? Nog wat boeiends op het programma?

Geplaatst

Huh dacht dat ik hier iets had neergezet? Nja Rode Ster vrij makkelijk gewonnen van Vosa, Partizan in de laatste minuut tegen BSK terwijl Hajduk van de filiaalclub van Dinamo verloor :-D Mede door deze prachtige eigen goal:

[YOUTUBE]Nuxs5eiiFvs[/YOUTUBE]

Oja en mn clubbie Rudar uit Prijedor wint ff 2-0 van Zrinjski :oops:

Geplaatst

Braga [3 - 2] Vitoria Guimaraes

19' [0 - 1] M.R.R. Miguel

77' Red Card D.M. Valdomiro [Vitoria]

80' [2 - 1] A.M. Ze (pen.)

90' [2 - 2] Andrezinho (pen.)

90' [3 - 2] A.M. Ze (pen.)

90' Red Card Andrezinho [Vitoria]

90' Red Card A. Rodriguez [braga]

90' Red Card J. Alves [Vitoria]

90' Red Card Y.H. Desmarets [Vitoria]

:|

Geplaatst

Bij Braga zijn er ook nog 3 gele kaarten gevallen in minuut 90 en bij Guimaraes 1 gele kaart.

In totaal 8 spelers hebben een kaart gekregen in minuut 90

edit: er is een filmpje(schokkerig beeld) te zien op de website van Braga, waarop je kan zien dat spelers met rode shirts ruzie gaan maken met een coach ofso (niet echt duidelijk te zien wat er gebeurd vind ik)

Geplaatst
Bij Braga zijn er ook nog 3 gele kaarten gevallen in minuut 90 en bij Guimaraes 1 gele kaart.

In totaal 8 spelers hebben een kaart gekregen in minuut 90

edit: er is een filmpje(schokkerig beeld) te zien op de website van Braga, waarop je kan zien dat spelers met rode shirts ruzie gaan maken met een coach ofso (niet echt duidelijk te zien wat er gebeurd vind ik)

nee gewoon een rotslechte partij van de ref :D vergist zich een beetje te veel :D

Geplaatst

Gisteren bij Naval-Benfica:

90% van het stadion was gevuld met Benfica-supporters

5% met Naval-supporters

5% was leeg

:lol:

Geplaatst
Gisteren bij Naval-Benfica:

90% van het stadion was gevuld met Benfica-supporters

5% met Naval-supporters

5% was leeg

:lol:

Het was inderdaag grappig ! De supporters van Naval waren 300 vrouwen :D en die opbrullen tegen 7.000 Benfica-fans :D

Geplaatst

Zal de 2e wel zijn, Raul Meireles is dat 100% niet. :)

Maar aan het lichaam te zien is dat toch echt Hulk. :cab:

Geplaatst

Zoran: Slavija Sarajevo 2 - 0 Rudar Prijedor ;e

Marin: Celik Zenica 2 - 1 FK Velez Mostar _O_

[spoiler=stand]1. Zeljeznicar 41 +18

2. Borac 41 +10

3. Siroki Brijeg 37 +13

4. Zrinjski 35 +8

5. Sarajevo 34 +6

6. Velez 33 +14

7. Leotar 30 -7

8. Travnik 28 -2

9. Celik 27 -1

10. Olimpik 27 -7

11. Slavija 26 -3

12. Rudar Prijedor 25 -5

13. Zvijezda 24 -13

14. Sloboda 24 -13

15. Laktasi 21 -7

16. Modrica 21 -11

wtf modrica speelde vorig seizoen nog voorronde CL ;c

Geplaatst

Celik! _O_

In mijn FM game heb ik er in het tweede seizoen CL deelname mee gehaalt, jammer genoeg is het in het werkelijkheid anders! :P

Geplaatst

Servie gewonnen van Japan met een team samengesteld dat uit alleen Serviers uit de eigen competitie, 3-0 :)

Geplaatst

Dan nog, vind het knap, zo zie je maar weer dat onze spelers zwaar onderschat worden, nu zijn de meningen over de Servische competitie in het land zelf veranderd, alleen de infrastructuur is in bijna alle clubs behalve bij Partizan, Rode Ster, Jagodina en Vojvodina bar slecht, met de nieuwe privatisatieregel zou daar verandering in moeten komen (die regel komt wss na het WK)