Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zal de 2e wel zijn, Raul Meireles is dat 100% niet. :)

Maar aan het lichaam te zien is dat toch echt Hulk. :cab:

Miguel Lopes is het niet en Hulk ook niet want die loopt naar het centrum van de grote rechthoek ! IK heb de beelden eens zeer aandachtig bekeken en het is geen van de bovengenoemden die de assist ! Het is Freddy Guarin die hem naar Falcao trapt

PS : Superverkoop voor de wedstrijd Naval 1º de Maio - Nacional de Madeira : 111 toeschouwers

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

1-0 Oscar Cardozo.

Edit: 2-0 Pablo AIMAR _O__O__O_

Benfica is wel héél dicht bij de titel nu.

Geplaatst

Zeer interessante wedstrijd waarin de scheidsrechter zeeeer mild is geweest want iedere andere scheidsrechter had Abel, Luisão en Veloso van het veld gestuurd met allen schandalige overtredingen. En misschien ben ik er nog wel een paar vergeten. Gelukkig heeft de beste gewonnen. :) En die Moutinho mag wel is wat spieren gaan kweken in z'n linker bovenarm, aanvoerdersband zakt om de 20 seconden van z'n arm af. :cab:

Geplaatst
Supporter Rode Ster Belgrado in buik geschoten op tribune

Rode Ster Belgrado bereikte woensdag voor het eerst sinds jaren de Servische bekerfinale, maar van vreugde kon na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen OFK Belgrado nauwelijks sprake zijn. Een supporter van Rode Ster werd in het stadion neergeschoten. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Het Servisch voetbal wordt al jaren geteisterd door geweld op de tribunes en rond de stadions. Woensdag brak halverwege de tweede helft een vechtpartij uit tussen rivaliserende groepen, waarbij één van de hooligans een vuurwapen en schoot. Zijn kogel vond de weg naar de buik van een Rode Ster-supporter.

Het slachtoffer werd ter plaatse gereanimeerd en in allerijl naar een kliniek gebracht voor een operatie. Hij is momenteel nog in leven, maar de artsen kunnen niet beloven dat de twintigjarige fan het incident overleefd. De wedstrijd werd overigens gewoon uitgespeeld en Rode Ster won met 1-0, waardoor zij de finale mag spelen tegen bekerhouder Partizan of Vojvodina Novi Sad.

Sja, hier kijken we ook niet echt meer gek van op. Al dat gezeur over die bekerfinale hier in NL, vul de kuip eens met Grobari en Delije, dan kan je pas 'lachen' :cab:

Geplaatst

Stadion van Rode Ster nu ook gesuspendeerd, geen wedstrijd op eigen terrein voor Zvezda dus.

Scouts van PSV, PSG en Udinese komen naar de halve finale van de beker kijken, waarschijnlijk hebben ze interesse in Radosav Petrovic, Nemanja Tomic van Partizan en Zeljko Brkic van Vojvodina

Geplaatst

Aangezien hier leden zijn die het Joegoslavische voetbal nauwlettend in de gaten houden wil ik jullie iets vragen over een speler. Wat vinden jullie van Ibricic, Bosnisch international en spelend bij Hajduk Split? Die wordt de laatste tijd steeds vaker in verband gebracht met Turkse clubs maar heeft ook interesse uit Engeland volgens mij.

Geplaatst

Held! Bosnisch bloed, speelt altijd nice in nationaal elftal en scoort wekelijks voor Hajduk Split. Scoorde laatst ook in de beker tegen Dinamo Zagreb (1-0 gewonnen)

Geplaatst

Vandaag ook weer tegen Sibenik. Nu zijn dit allemaal clubs die niets voorstellen dus hoe hij het bij een engelse club zou doen weet ik ook niet. Is wel een redelijke speler.

Geplaatst

En 4 puntjes scheiden ons van de dubbel en dik verdiende titel !

Zaterdag Benfica - Olhanense ( ofwel Porto B ) en zondag Naval - Braga

Indien wij winnen en Braga punten laat liggen, zijn we zondag kampioen

Maar ik persoonlijk hou van het volgend scenario : beide ploegen winnen komend weekend en dan gaan we volgende week naar Estádio do Dragão en het kampioenenfeest vieren in het stadion van de vijand :D

Net zoals Anderlecht

Geplaatst

Dat zou een droomscenario zijn inderdaad, maar ik zie Porto toch wel de punten thuis houden. Sinds Hulk er weer bij is draaien ze ineens veel beter heb in de indruk.

Geplaatst
Rode Ster vijf wedstrijden zonder publiek

19 april 2010

Rode Ster Belgrado heeft van de Servische voetbalbond een forse straf opgelegd gekregen. De topclub moet vijf thuiswedstrijden achter gesloten deuren afwerken, als gevolg van ernstige ongeregeldheden tijdens het bekerduel met OFK Belgrado.

Tijdens deze wedstrijd schoot een aanhanger van Rode Ster een eigen supporter met een vuurwapen in de arm. De neergeschoten fan overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Rode Ster laat weten in hoger beroep te gaan tegen de straf.

En dan nog in beroep gaan! :moop:

Geplaatst

Hoe is het hem gelukt om met een vuurwapen naar binnen te komen? Hebben ze daar minder strenge controles?

Geplaatst

Heel strenge, alleen op het stadion van Rode Ster waren eerst ookal wapens gevonden, kan makkelijk zijn dat 't pistool zich al ergens in het stadion lag verscholen, wie weet.

Morgen belangrijke wedstrijd voor Partizan, uit tegen het altijd lastige Napredak, we moeten alle wedstrijd als beslissend zien tot het eind, want dat zijn ze ook.

Rode ster heeft dit seizoen bewezen dat ze zonder penalty's niet soepel spelen (ze kregen er al 9 dit seizoen) en hopelijk kunnen we ze 8 mei verslaan, waar ik trouwens aardig veel vertrouwen in heb, vooral met onze nieuwe trainer Stanojevic die een offensieve speelwijze hanteert.

Fejsa heeft trouwens een knieblessure opgelopen na die VRS met Japan en ligt er nu voor 6 maanden uit :wall: Dit soort blessures kunnen carrières verpesten, zeker voor zo'n jonge speler.

Geplaatst
Dat zou een droomscenario zijn inderdaad, maar ik zie Porto toch wel de punten thuis houden. Sinds Hulk er weer bij is draaien ze ineens veel beter heb in de indruk.

Het enige wat hen nog kan motiveren is Benfica drie punten afpakken en indien de titelstrijd dit weekend nog beslist wordt, kan het echt beginnen kriebelen indien we voor de start van de laatste speeldag slechts drie punten voorsprong hebben !

Wat een heart attack scenario zou dat zijn : op laatste speeldag titel beslechten in eigen stadion ! dan ben ik erbij :D

Geplaatst

Haha lekker Peter. Is dat daar niet supergoedkoop? Mijn ma was een x aantal jaren geleden naar Lissabon geweest en daar ging ze een match meepikken van Benfica, kostte het maar 8euro en zat ze op de 5e rij ofzo.

Geplaatst

:wall: Een groot keeperstalent van Spartak verkast naar Twente, Milan Jovanovic is de naam...

Geplaatst
Haha lekker Peter. Is dat daar niet supergoedkoop? Mijn ma was een x aantal jaren geleden naar Lissabon geweest en daar ging ze een match meepikken van Benfica, kostte het maar 8euro en zat ze op de 5e rij ofzo.

Ik ben naar Benfica-Sporting en Benfica-Porto voor 10 euro gaan kijken en zat tegen Porto op de allereerste rij, vlak bij het gras en tegen Sporting op de achtste rij ofzo. het grote verschil zit hem hier in de prijzen voor officiele supporters ( socios ) die hebben tickets aan zeer goede prijzen en de niet-officiele supporters ( non-socios ) betalen het dubbele

Morgen de wedstrijd : Benfica - Olhanense en zondag Naval - Braga ! Verspeelt Braga punten, dan zijn we kampioen !

Geplaatst

Di Maria speelde gister wel geil :D assist achter standbeen alles