Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Benfica is toch wel al kampioen eigenlijk, ze hebben 40 goals meer gescoord dan Braga ofzo :cab:

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ja, was't maar zo makkelijk:p Ajax heeft een dubbel doelsaldo dan PSV dat een plekje lager staat en 40 doelpunten meer dan koploper Twente en minder tegendoelpunten. Maar toch staan ze tweede..

Al begrijp ik je punt natuurlijk :)

Geplaatst

Nee maar ik bedoel, Braga kan toch max. nog gelijk aantal punten halen dan Benfica he? Dus op doelsaldo winnen ze toch nooit :cab:

Geplaatst
Panathinaikos wint ook Griekse beker

Panathinaikos Athene heeft zaterdag de Griekse voetbalbeker veroverd. In de finale in het olympisch stadion van Athene won het met 1-0 van Aris Saloniki. Sebastian Leto maakte na 63 minuten de enige treffer.

Panathinaikos kroonde zich begin deze maand al tot kampioen en verovert zo zijn achtste dubbel. De beker werd voor de 17e keer gewonnen.

(d)

Geplaatst
Nee maar ik bedoel, Braga kan toch max. nog gelijk aantal punten halen dan Benfica he? Dus op doelsaldo winnen ze toch nooit :cab:

Het doelpuntensaldo doet er absoluut niet toe want het zijn de onderlinge duels die doorslag geven en daarin klopt Braga ons ( uit verloren we 2-0 en thuis wonnen we met 1-0 ) Maar het is nog heel onwaarschijnlijk dat we deze titel uit handen geven : we moeten in Porto en thuis tegen Rio Ave verliezen ...

Zondag is het titelfeest :D

Geplaatst
Glasgow Rangers pakt 53ste Schotse titel

Door een 1-0 zege op Hibernian heeft Glasgow Rangers voor de 53ste keer de Schotse titel in de wacht gesleept. Een pegel van Kyle Lafferty zorgde ervoor dat The Gers het kampioenschap kon prolongeren.

Doordat Celtic eerder op de dag met 2-0 van Dundee United had gewonnen wist de ploeg van Walter Smith dat het moest winnen van Hibernian om zich weer kampioen te noemen. Na zeventien minuten besloot Lafferty van buiten het strafschopgebied uit te halen en dat bleek voldoende.

De Schotse titelstrijd was ook nu weer een strijd tussen de stadsgenoten. Celtic claimde tot dusver 42 landstitels en was ook dit seizoen de enige serieuze belager. Maar de kloof van elf punten, met nog drie wedstrijden, kan niet meer overbrugd worden door The Bhoys.

\

_O_ 53e titel al niet te geloven.

Geplaatst

Hun voetbalstijl, ze speelden echt tegen het belachelijke aan in de Uefa Cup verleden jaar.. Ben eerder pro-Celtic, misschien ben ik dus niet objectief genoeg.

Geplaatst
Leverkusen strikt Kroatische jeugdinternational

30 april 2010

Bayer Leverkusen heeft verdediger Domagoj Vida overgenomen van NK Osijek. De 21-jarige Kroatische jeugdinternational tekende bij de Duitse club een verbintenis tot de zomer van 2015.

"Vida is een zeer getalenteerde speler. We hebben hoge verwachtingen van hem", laat Bayer-directeur Wolfgang Holzhäuser weten. "Hij heeft een grote toekomst voor zich."

Toch een potentiele topper, ik denk dat hij een goede stap heeft gemaakt. ;sm;

Geplaatst

[YOUTUBE]cBCZ5c-iIwo&feature=player_embedded[/YOUTUBE]

Blunder Akinfeev op 0:13 :whistle:

Sowieso CSKA _O_

Geplaatst

Porto was beter dan Benfica en de zege is dan ook meer dan verdiend ! Volgende zondag zal het negentig minuten bibberen worden, een gelijkspel volstaat ...

Geplaatst

Nicolas Gaitan naar Benfica. Lijkt me om alvast een vertrek op te vangen. Goede speler wel.

Geplaatst

8 Mei de derby die alles kan beslissen in Servie _O_

[YOUTUBE]mw6WWFkqWA[/YOUTUBE]

Oldschool (L)

Geplaatst

Peter wat vind jij van Makakula? Die is nu op uitleenbasis bij Kayserispor en maakt een geweldig seizoen mee, hij is op dit moment de topschutter van de competitie.

Geplaatst
Peter wat vind jij van Makakula? Die is nu op uitleenbasis bij Kayserispor en maakt een geweldig seizoen mee, hij is op dit moment de topschutter van de competitie.

Makukula was een paniekaankoop van Benfica en heeft het nooit waargemaakt. Buiten zijn doelpunt tegen Nürnberg en het doelpunt in Azerbeidjan ( kwalificatie EURO 2008 ) heeft hij niet echt iets bewezen vind ik. Bij Benfica heeft hij de concurrentie met Cardozo verloren. Het is een degelijke spits voor een subtopper, voor een ploeg die met een pure targetman speelt ...

Mocht ik Benfica zijn, zou ik hem terugroepen en de voorbereiding laten meemaken, maar er wordt hier gezegd dat Kayserispor de optie al gelicht heeft. Hij zou voor 2.5 miljoen definitief daarblijven