Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Het enige wat hen nog kan motiveren is Benfica drie punten afpakken en indien de titelstrijd dit weekend nog beslist wordt, kan het echt beginnen kriebelen indien we voor de start van de laatste speeldag slechts drie punten voorsprong hebben !

Wat een heart attack scenario zou dat zijn : op laatste speeldag titel beslechten in eigen stadion ! dan ben ik erbij :D

@Mathi, ik denk dat hij gegaan is.

Geplaatst
Peter werkt en woont in Lissabon ja;)

Kan hij dan ook goed Portugees? :p

Geplaatst

Ik woon hier definitief sinds januari 2005 en heb het jaar voordien een stage van vier maanden gedaan hier. In die tijd heb ik één bekeroverwinning en twee titelfeesten meegemaakt ... Volledige gekte is dat want het grotendeel van de Portugese bevolking zijn Benfica-aanhangers ( ongeveer 6-7 miljoen van een goede 10 miljoen ) !

Dus ja, ik spreek / lees en schrijf goed Portugees :)

Geplaatst

Het is misschien wat overdreven, maar meer dan de helft van de Portugese voetbalfans is voor Benfica. Het is ook de enige club in Portugal die zo'n groot stadion vol kan krijgen.

Een goed voorbeeld is mss Naval-Benfica. In een stadion met een capaciteit van 7500 waren er 7000 Benfica-supporters en maar 500 voor Naval ;c

Geplaatst
7 op de 10 Portugezen zijn Benfica fan? :cab: Met clubs als Porto en Sporting verder nog??
Echt he, je zou spontaan Porto fan worden :\
Geplaatst

Nee, directe degradatie en promotie... Had liever gezien dat dat kut Randers eruit was gegaan. We stonden ook nog maar 2 weken 11e ofzo, enorm slecht.

Geplaatst

2 rode kaarten in de 90e minuut bij vriendschappelijke wedstrijd tussen die Polen van Legia en Crvena Zvezda :-D, zal wel ruzie zijn ofzo. Sowieso Serviërs en Polen zijn geen goede combi

Geplaatst

Haha ik had al een bullshit bericht verwacht sanel :-D Serviers en Polen kunnen juist heel goed met elkaar overweg, waar haal je het allemaal vandaan bosna

Geplaatst

Ma jebi se ;e

Zeljo trouwens bijna zeker kampioen, Svinjski en Borac uit Banja Luka gaan naar de kwalificaties voor CL.

Geplaatst
Quim vertrekt bij Benfica - Jorge Jesus bevestigt het nieuws tijdens televisieprogramma

De trainer van Benfica heeft tijdens het televisieprogramma "Trio D'Ataque", bevestigd dat doelman Quim de spelersgroep van Benfica verlaat. De speler zelf is al op de hoogte van de beslissing van de 55-jarige trainer.

"Het contract van Quim loopt af en we hebben hem altijd geïnformeerd over de stand van zaken. Hij is heel belangrijk geweest tijdens de competitie en Benfica is hem daar dan ook dankbaar voor. Julio Cesar heeft nog twee jaar op zijn contract en hij moet nog veel leren. Benfica gaat een doelman aantrekken en zo met drie keepers blijven ( nvdr. Julio Cesar en Moreira blijven bij de club en de nieuwe doelman moet nog aangetrokken worden."

Over de mogelijke transfer van de doelman van de Portugese nationale ploeg, Eduardo, heeft Jorge Jesus dat het heel moeilijk is: "Wij willen een doelman die punten wint voor de ploeg en Eduardo heeft getoond dat hij een goede doelman is. Hij is de laatste seizoenen enorm gegroeid en zijn komst naar Benfica is ingewikkeld, maar het is niet onmogelijk.

Bron : hier

Geplaatst

Erm Benfica is een beetje het Ajax van Portugal.... grote historie, grote achterban etc.

Eduardo heldige keeper bij Braga xd.

Hoe zit het trouwens met die Angel di Maria gedoe? naar Real en/of Juve lees ik zowat overal. En een dag later staat er in het PT krant dat het onzin is ...

Geplaatst
Rescisão com Jesualdo por horas - DECISÃO POR MÚTUO ACORDO

Jesualdo Ferreira não será o treinador do FC Porto na próxima temporada. A decisão, por mútuo acordo, está tomada e a rescisão do contrato será apenas uma questão de horas.

O presidente do FC Porto, Pinto da Costa, chegou esta quarta-feira de férias e tomou em mãos o dossiê do treinador. Os dragões irão a seguir avançar para o novo técnico, que deverá ser André Villas-Boas.

Bron : hier

Korte vertaling :

Kort gezegd : Jesualdo Ferreira gaat geen coach meer blijven van FC Porto. Waarschijnlijk wordt op het einde van de dag aangekondigd dat ze in onderling akkoord uit elkaar gaan. De grootste kandidaat om hem op te volgen is André Vilas-Boas ( oud assistent van José Mourinho )

Geplaatst
Erm Benfica is een beetje het Ajax van Portugal.... grote historie, grote achterban etc.

Eduardo heldige keeper bij Braga xd.

Hoe zit het trouwens met die Angel di Maria gedoe? naar Real en/of Juve lees ik zowat overal. En een dag later staat er in het PT krant dat het onzin is ...

Benfica vraagt te veel voor Real ;)