Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Huntelaar in belangstelling van Benfica, wat is de mening daarover van de Benfiquista hier?

Ikzelf zie Huntelaar als een spits die in de Europese subtopcompetitie echt brokken kan maken. Hij moet een ploeg hebben waarin hij het aanspeelpunt vormt en echt dé enige referentie voor doel is om zo veel doelpunten te scoren. Zonder enige twijfel is het een heel goede spits en ik zou hem met alle plezier bij Benfica zien spelen, maar het is af te wachten of hij wel in het spelschema past ...

Ik heb ook gelezen dat hij slechts gehuurd was door AC Milan. Is dit waar ? Want in dat geval gaat hij zeker als pasmunt gebruikt worden door Real !

Geplaatst
Jesualdo já rescindiu

COMUNICADO DO CLUBE À CMVM

Jesualdo Ferreira rescindiu o contrato com o FC Porto esta quarta-feira, uma informação já confirmada pela SAD portista Ã* CMVM.

Leia na Ã*ntegra o comunicado:

"A Futebol Clube do Porto - Futebol, SAD vem comunicar, nos termos e para os efeitos do art. 248º nº1 do Código dos Valores Mobiliários, que rescindiu, por mútuo acordo, o contrato de trabalho que liga a sociedade ao treinador da sua equipa principal de futebol, Jesualdo Ferreira. Esta rescisão produz efeitos a partir da presente data".

Bron : hier

Korte vertaling :

Jesualdo Ferreira is officieel geen coach meer van Futebol Clube de Porto. De club en de ervaren kampioenentrainer zijn het eens geworden over een onderling akkoord en het vertrek werd reeds aan de bevoegde commissie aangekondigd !

Geplaatst
Ikzelf zie Huntelaar als een spits die in de Europese subtopcompetitie echt brokken kan maken. Hij moet een ploeg hebben waarin hij het aanspeelpunt vormt en echt dé enige referentie voor doel is om zo veel doelpunten te scoren. Zonder enige twijfel is het een heel goede spits en ik zou hem met alle plezier bij Benfica zien spelen, maar het is af te wachten of hij wel in het spelschema past ...

Ik heb ook gelezen dat hij slechts gehuurd was door AC Milan. Is dit waar ? Want in dat geval gaat hij zeker als pasmunt gebruikt worden door Real !

Hij is zeker weten gekocht door AC Milan. ;)

http://www.nu.nl/sport/2055118/huntelaar-naar-ac-milan.html

Geplaatst
Vieira: «Ninguém sai abaixo da cláusula de rescisão»

PRESIDENTE DIZ QUE SÓ NEGOCEIA "PROPOSTAS CONCRETAS"

O presidente do Benfica, LuÃ*s Filipe Vieira, reiterou hoje que nenhum jogador sairá do clube abaixo da cláusula de rescisão e que neste momento não há nenhuma negociação ou oferta para a saÃ*da de jogadores, entre eles Di MarÃ*a.

O extremo internacional argentino tem sido dado como reforço mais que certo do Real Madrid, de acordo com a imprensa portuguesa e também espanhola.

"Há especulações por todo o lado", começou por dizer LuÃ*s Filipe Vieira.

O dirigente encarnado disse que só negoceia quando existirem "propostas concretas", porque as que houve não chegaram aos números que o Benfica pretende.

Vieira voltou a dizer que quer um Benfica mais forte, mas acentuou que as únicas contratações até ao momento são as dos argentinos Gaitán e Franco Jara e a do defesa central Fábio Faria (ex-Rio Ave).

O presidente do Benfica, que assistiu ao lançamento do livro do avançado Javier Saviola, insistiu na estratégia de reforçar o plantel campeão nacional e apenas deixar sair - e nestes casos abre apenas uma exceção - se as ofertas cobrirem as cláusulas de rescisão.

"Toda a gente sabe que existem cláusulas e se houver clubes na Europa dispostos a pagar essas cláusulas, exceção a um jogador, ao Benfica não resta outra situação se não deixá-los sair. Mas a única coisa que posso prometer é que nenhum sairá abaixo da cláusula de rescisão", referiu.

LuÃ*s Filipe Vieira comentou ainda a possibilidade da saÃ*da do guarda-redes Quim, titular para o campeonato durante toda a época, referindo que só agora vai ter uma reunião, depois de ter estado no Haiti, e que as situações vão definir-se.

"Logicamente que há jogadores que, por opções técnicas não, poderão continuar no Benfica. Agora, não sei se é o Quim ou outro qualquer, ainda não sei", disse.

Bron : hier

Korte vertaling :

De voorzitter van Benfica heeft nog maar eens bevestigd dat niemand de club verlaat voor minder dan de afkoopclausule. Er gaat enkel onderhandeld worden in geval van een concreet bod en op dit moment is er nog geen concreet bod binnengekomen voor Di Maria

Geplaatst
FC Porto apresenta Villas Boas na sexta-feira

O FC Porto revelou que o novo treinador, André Villas Boas, será oficialmente apresentado na sexta-feira, Ã*s 13h00, na sala VIP do Estádio do Dragão.

André Villas Boas, de 32 anos, alcançou ao serviço da Académica, no primeiro ano como treinador principal, o 11.º lugar, com 33 pontos.

Bron : HIer

Korte vertaling :

Vrijdqg wordt de nieuwe trainer van Futebol Clube de Porto voorgesteld en de uitverkoren is André Vilas Boas, de voormalige assistent van José Mourinho. De 33-jarige trainer wordt zo de jongste trainer ooit van FC Porto.

Geplaatst
Peter, zijn er nog wat geruchten rondom Hulk? Hoop wel dat ie naar een grotere competitie gaat zodat ik hem wekelijks kan zien spelen 8)

Geen enkel gerucht over hem. Hij speelt volgend seizoen gewoon bij Porto. Het is een goede speler, maar egoistisch ...

Geplaatst
Giovani Dos Santos heeft een contract lopen bij het Engelse Tottenham Hotspur, maar er is interesse vanuit Portugal.

Giovani verlaat Galatasaray voor een Portugese avontuur, aldus Portugese media. Zowel Benfica als FC Porto hebben de speler op hun verlanglijstje geplaatst. De meest concrete interesse zou van Benfica komen, maar de club wil volgens A Bola maximaal 8,5 miljoen euro spenderen. Het is echter maar de vraag of Tottenham vrede zal nemen met de transferbedrag.

Doen, zou ik zeggen :)

Geplaatst
Inwendige bloedingen konden Bosnisch international leven kosten

Adnan Mravac heeft vrijdag een kliniek in Frankfurt verlaten. De verdediger van Westerlo en Bosnisch international liep vorige week inwendige bloedingen op tijdens de interland tegen Duitsland en lag drie dagen op de intensive care. "Het was beangstigend", vertelt hij aan Gazet van Antwerpen.

"Aan et einde van de eerste helft kwam ik per ongeluk in botsing met mijn eigen kapitein Spahic", schetst Mravac het onfortuinlijke moment in de met 3-1 verloren oefeninterland. "We wilden allebei een doelpunt van Duitsland voorkomen en hij kwam daarbij vol met zijn twee knieën op mijn lichaam terecht. Ik had vreselijk veel pijn en werd meteen naar de kliniek afgevoerd."

"Mijn ribben waren gekneusd, maar dat bleek niet het ergste. Ik had ook inwendige bloedingen aan de maag en de lever opgelopen. De dokters zeiden 'jij blijft hier, want als we het bloeden niet stoppen, kan je zelfs sterven'. Dat was even beangstigend, ik heb drie dagen op de intensive care gelegen.

Ken je hem Bosna?

Geplaatst

Als Joego gewoon één was, wat een selectie zou je dan hebben. Dat is gewoon ziek. Laat staan dat Marko Marin en Marko Arnautovic voor een andere nationaliteit hebben gekozen :<

GK: Handanovic (SLO)

GK: Pletikosa (CRO)

GK: Stojkovic (SRB)

DF: Vidic (SRB)

DF: Corluka (CRO)

DF: Ivanovic (SRB)

DF: Kolarov (SRB)

DF: Srna (CRO)

DF: Spahic (BiH)

MD: Kuzmanovic (SRB)

MD: Tosic (SRB)

MD: Stankovic (SRB)