Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hajduk & Partizan hebben het goed gedaan. Voor dinamo is het over. Vandaag weer punten verloren tegen Varteks Varazdin. Morgen hajduk vs Sibenik. Dus hajduk kan gaan uitlopen op dinamo : ). Misschien dit jaar voor het eerst naar een kampioenswedstrijd van hajduk gaan.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Juist een duidelijke penalty voor Benfica ontnomen. Coentrao was sneller bij de bal dan een speler van Porto, die haalt Coentrao neer (zonder in de buurt van de bal te komen) en Coentrao krijgt geel ;e;e;e

Geplaatst

Nja, deze match wordt blijkbaar helemaal niet serieus genomen. Gaitan en Meireles oa beginnen op de bank. Ik heb het bij de rust maar afgezet ;c

Geplaatst

It was nice to see FK ŽeljezniÄar win the title it had been too long since we last won. Unfortunately I don't get to watch many of the games anymore.

Geplaatst

Of de wedstrijd serieus werd genomen of niet, dat doet helemaal niets af van de prestatie van beide ploegen. Porto was stukken beter dan een mak en slecht spelend Benfica. Het middenveld stond er niet en ook de aanval kwam er helemaal niet aan te pas. We zijn op tactisch vlak overklast geweest en bij de eerste echt test, zijn Ramires en Di Maria duidelijk gemist want het nieuwe tactische schema klopt nog niet

Geplaatst

Ik ga aanstaande vrijdag naar Lagos gelegen in de Algarve (10e keer dat ik Portugal bezoek). Nu is mij al bekend dat er twee clubs uit de Algarve in de hoogste klasse spelen namelijk: Portimonense en Olhanense.

Nu wil ik graag een wedstrijd bezoeken van een van deze clubs bezoeken.

Ik heb gezien dat voor aanstaande maandag de wedstrijd Olhanense - Vitória de Guimarães op het competitieschema staat.

Nu hoop ik dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden: door mijn vele bezoeken aan het land Portugal weet ik dat de stadions vrijwel altijd niet zijn uitverkocht.. is er voor een club zoals Olhanense dan ook vrije verkoop? Of doen ze hier niet aan in Portugal (wat mij verder onwaarschijnlijk lijkt).

Geplaatst

[YOUTUBE]n-Hgx-kcmyA&feature=watch_response[/YOUTUBE][YOUTUBE]qI0wCfzp3QE[/YOUTUBE]:-D

Geplaatst

Olhanense is echt een vreselijke pauperploeg. Ze spelen net 1-1 tegen Academica, doordat de scheids een goedkope penal geeft, en een minuut later aan de andere kant vergeet hem op de stip te leggen. Wat ben ik blij dat het scheidsrechtersniveau in Nederland niet zo bedroevend is.

Geplaatst

De beste Joegoslavische voetballer aller tijden, Stjepan Bobek is vandaag om 00:48 gestorven, voor Partizan scoorde hij 425 goals in 478 wedstrijden en voor de Joegoslavische selectie scoorde hij 38 goals, twee records die nooit verbroken zullen worden, nek pociva u miru!

Geplaatst
Olhanense is echt een vreselijke pauperploeg. Ze spelen net 1-1 tegen Academica, doordat de scheids een goedkope penal geeft, en een minuut later aan de andere kant vergeet hem op de stip te leggen. Wat ben ik blij dat het scheidsrechtersniveau in Nederland niet zo bedroevend is.

Het klopt dat de scheidsrechters in Portugal echt van bedroevend niveau zijn. Vorige week maandag ben ik dan naar Olhanense - Vitória de Guimarães geweest (0-0). Het niveau was niet heel bijzonder maar toch een leuke wedstrijd gezien van Olhanense kant. Al hadden ze wel verschrikkelijk veel kansen nodig om te scoren wat uiteindelijk ook niet lukte. Wat me opviel is dat Olhanense niet een talentvolle ploeg is maar wel een hele taaie ploeg om van te winnen. Waar overigens Kelvin Maynard (ex-Volendam) speelt.

Geplaatst
Het klopt dat de scheidsrechters in Portugal echt van bedroevend niveau zijn. Vorige week maandag ben ik dan naar Olhanense - Vitória de Guimarães geweest (0-0). Het niveau was niet heel bijzonder maar toch een leuke wedstrijd gezien van Olhanense kant. Al hadden ze wel verschrikkelijk veel kansen nodig om te scoren wat uiteindelijk ook niet lukte. Wat me opviel is dat Olhanense niet een talentvolle ploeg is maar wel een hele taaie ploeg om van te winnen. Waar overigens Kelvin Maynard (ex-Volendam) speelt.

Er is in Portugal naar mijn mening slechts één scheidsrechter die internationaal niveau haalt en die was ook aanwezig op het WK in Zuid-Afrika : Olegario Benquarença. Maar er mag gerust wat veranderd worden aan de criteria van de referees.

De start van Benfica verloopt niet goed, want we hebben twee keer verloren op twee wedstrijden, maar het seizoen is nog lang ... Om van een rampzalige start te spreken, helemaal niet. Laat ons na dertig speeldagen spreken, maar het zal heel lastig worden om Porto te verslaan. Ze zijn heel sterk !

Geplaatst

Ja dat Porto sterk is staat buiten kijf. Ben vooral onder de indruk van Falcao maar ze hebben ook paar goede aankopen gedaan. Benfica heeft te veel spelers in de selectie die de eindpass willen geven. Tegen Nacional kwam dat erg goed tot uiting. Voor de rest de keeper Roberto ook niet een hele bijzondere indruk, de 2-0 was toch wel dramatisch gekeept. Die bal op de lat enorm slecht ingeschat. Maar hoop wel dat Benfica meedraait om de titel.

Geplaatst

Porto gaat echt lekker, en Otamendi wordt morgen gepresenteerd las ik :)

@ Peter. Bevalt Roberto een beetje :D

Geplaatst
Porto gaat echt lekker, en Otamendi wordt morgen gepresenteerd las ik :)

@ Peter. Bevalt Roberto een beetje :D

Porto gaat inderdaad zeer goed, maar ze hebben ook nog geen tegenstanders van niveau gehad : Beira Mar - Naval en Genk, sorry maar dat zijn ploegen die drie klassen slechter zijn dan hen. Falcao is inderdaad het focal point, net zoals Lisandro Lopez 2-3 seizoenen geleden. Alles wat hij raakt, gaat er bijna binnen. Het is een zeer hecht geheel en het zal moeilijk worden om hen af te stoppen dit jaar. Zes punten na twee wedstrijden is al heel veel ...

Roberto is een goede keeper, maar die tweede bal heeft hij slecht ingeschat. Geef hem tijd en veroordeel hem niet meteen want het is een zeer goede doelman. Wedstrijden win je als elftal, maar als er verloren wordt dan is het de fout van Roberto ! Mensen die dit zeggen, zijn geen echte fans !

Geplaatst

Poeh, Bruno Alves verkopen voor 22 miljoen, en dan Otamendi ophalen voor 4. Schitterend netwerk hebben die gasten toch.

Geplaatst
Porto gaat inderdaad zeer goed, maar ze hebben ook nog geen tegenstanders van niveau gehad : Beira Mar - Naval en Genk, sorry maar dat zijn ploegen die drie klassen slechter zijn dan hen. Falcao is inderdaad het focal point, net zoals Lisandro Lopez 2-3 seizoenen geleden. Alles wat hij raakt, gaat er bijna binnen. Het is een zeer hecht geheel en het zal moeilijk worden om hen af te stoppen dit jaar. Zes punten na twee wedstrijden is al heel veel ...

Jij hebt Genk-Porto niet gezien he? Porto werd bij momenten weggespeeld door Genk, maar won dankzij de ref. Ik heb btw de tijd nog niet gehad om een wedstrijd live te kijken. Kan je ff een lijstje met de komende wedstijden geven? :D

Geplaatst
Jij hebt Genk-Porto niet gezien he? Porto werd bij momenten weggespeeld door Genk, maar won dankzij de ref. Ik heb btw de tijd nog niet gehad om een wedstrijd live te kijken. Kan je ff een lijstje met de komende wedstijden geven? :D

De eerste helft heb ik volledig gezien en daarin kwam Genk gewoon niet aan de bal ... En Porto drukte zelfs niet door ! Ik haat hen, maar ik moet zeggen dat ze een fantastisch elftal hebben en dan nu nog met Otamendi erbij ... Het zal moeilijk worden.

Derde speeldag

Rio Ave 29/08 FC Porto

Nacional 28/08 V. Guimarães

Sp. Braga 29/08 MarÃ*timo

P. Ferreira 29/08 Portimonense

Naval 30/08 Sporting

Beira-Mar 29/08 Académica

Olhanense 29/08 U. Leiria

Benfica 28/08 V. Setúbal

Vierde speeldag

V. Setúbal 12/09 Beira-Mar

MarÃ*timo 12/09 P. Ferreira

V. Guimarães 12/09 Benfica

U. Leiria 12/09 Nacional

Académica 12/09 Naval

FC Porto 12/09 Sp. Braga

Portimonense 12/09 Rio Ave

Sporting 12/09 Olhanense

Vijfde speeldag

Rio Ave 19/09 Académica

Nacional 19/09 FC Porto

V. Guimarães 19/09 U. Leiria

P. Ferreira 19/09 Sp. Braga

Naval 19/09 V. Setúbal

Beira-Mar 19/09 MarÃ*timo

Olhanense 19/09 Portimonense

Benfica 19/09 Sporting

Geplaatst

FK Crvena Zvezda _O_

Volg ze niet op de voet of zo, weet alleen dat ze vorig jaar dicht bij de titel zaten en dat de financiële situatie niet echt rooskleurig is.

@ insiders van de servische competitie: Kan Zvezda met de huidige selectie Partizan bekampen?