Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Haleluia ! Carlos Queiroz ontslagen :D:D:D:D Eindelijk is die domme aap op straat gegooid, tussen het huisvuil waar hij thuishoort !

Weet je al iets over een opvolger? Geen idee wie het nu moet over nemen van hem.. Zou Rui Costa of Figo het met een ervaren assistent willen overnemen?

Geplaatst
Misschien wilt Meneer Mourinho het er nog wel bij doen.

Het is nog veel te vroeg voor Mourinho ... Hij wil er zelf ook nog niet naartoe, de nationale ploeg wordt zijn laatste opdracht in zijn carrière. Het WK 2018 of 2022 en dan stopt hij ermee

Geef mij maar Paulo Bento

Geplaatst

Dunga is nog vrij:p

Geplaatst

Serieus. Hoop je echt op die clown?

Geplaatst
Serieus. Hoop je echt op die clown?

Ja ! Als je Paulo Bento - Aragones of Maradona als keuzes hebt, dan kies ik altijd Maradona !

Geplaatst

En gisteren zijn we nog maar eens bestolen geweest : 7 gele kaarten - 2 buitenspel voor doelpunt afgekeurd ( meer dan 1 meter voor de lijn ) en twee zuivere strafschoppen niet gefloten ... Uma vergonha de caralho são estes filhos da puta da liga ! ( Sorry voor het vloeken in het Portugees, maar die klootzakken van de Liga en FC Porto verdienen niet beter )

Geplaatst

Hajduk split - Dinamo Zagreb 1-1

Sharbini scoorde weer eens voor hajduk. Blijf het nog steeds een klote speler vinden.

Geplaatst

Nice match, zie ook de actie van Hulk bij 3:15 _O_ [YOUTUBE]mYlcOw9yKlI[/YOUTUBE]

Geplaatst
Benfica vraagt aan haar fans om de ploeg niet te begeleiden tijdens de uitwedstrijden. De club wil op deze manier protesteren tegen de manier waarop ze tijdens de vier eerste speeldagen serieus werden benadeeld door de wedstrijdleiding. Afgelopen vrijdag was de druppel die de emmer deed overlopen toen Olegario Benquerença, twee acties doodfloot door vermeend buitenspel, maar er was helemaal geen sprake dat Cardozo en Saviola buitenspel stonden. Tevens werden twee zuivere strafschoppen niet gefloten en kregen maar liefst zeven Benfica-spelers een gele kaart aangesmeerd ( bij drie van de gele kaarten was er zelfs geen contact met de speler van Vitória Guimarães.

Tevens gaan de onderhandelingen omtrent het contract van de televisierechten voor onbepaalde duur onderbroken en wordt er gedacht om niet aan de Carlsberg Cup deel te nemen. Verder gaat er nog aan het ministerie van Binnenlandse Zaken een onderzoek gevraagd worden om het geweld te onderzoeken waarvan de ploeg slachtoffer is, telkens ze zich naar de stad Porto verplaatst.

Mijn mening over dit : Er moeten dringend maatregelen genomen worden want het begint schandalig te worden ... Afgelopen vrijdag zijn we gewoon bestolen en op welke manier, en dit door de beste Portugese scheidsrechter van het ogenblik ( ?!?!? ) Stel dan voor de andere. Het is Benfica dat de stadions vult, gaan ze niet mee dan zullen de andere clubs dit serieus voelen ... Vooral de kleine clubs ! De Liga is een schande en wordt gewoon geregeerd door een maffia ... Hoe kan het dat de kampioen na vier speeldagen al negen punten achterstaat en al op zijn minst 5 strafschoppen niet werden toegekend, de tegenstander nog geen rode kaart heeft gekregen terwijl er regelrechte aanslagen werden gespeeld op de Benfica-spelers ...

Geplaatst

Hey Peter, ik zat net te denken hoe kijken jullie bij Benfica eigenlijk tegen Koeman aan?

Geplaatst
Hey Peter, ik zat net te denken hoe kijken jullie bij Benfica eigenlijk tegen Koeman aan?

Koeman heeft hier een jaar aan de slag geweest en hij heeft ons naar de kwartfinales van de CL geleid. Een schitterende prestatie, maar de competitie was teleurstellend en de beker was nog een grotere teleurstelling. Kort samengevat : buiten Europa een mislukt jaar. Dat is mijn mening over hem

Geplaatst

Peter kijk je uit voor je hart

Whats up met het niveau in Portugal trouwens, 6-0 tegen Arsenal, was Braga geen kampioen vorig jaar :cab:

Geplaatst
Peter kijk je uit voor je hart

Whats up met het niveau in Portugal trouwens, 6-0 tegen Arsenal, was Braga geen kampioen vorig jaar :cab:

Lol ! Braga kampioen :-D Nee lekker niet :) Die titel hebben wij ook binnengehaald ! Maar waarom moet ik uitkijken voor mijn hart ?

Geplaatst
Ik hoop het ergens ook, maar ik vrees ervoor ... Het is nog te vroeg en veel minder voor twee wedstrijden. Laat hem gerust groeien in Madrid en daar alle prijzen pakken. Het probleem is dat er geen deftige Portugese coach vrij is voor het ogenblik

Welke geschikte man zou dan mogelijk na Mourinho komen? Even met de bezette coaches meegerekend?

Geplaatst
Welke geschikte man zou dan mogelijk na Mourinho komen? Even met de bezette coaches meegerekend?

Met ervaring ( veel of niet ) : Jorge Jesus - Domingos Paciencia zijn bezet maar de beste twee coaches met ervaring. Daar vlak achter komt André Vilas-Boas, maar die is pas bij Porto aan de slag

Van de beschikbare is Paulo Bento de meestgenoemde, maar heeft het karakter niet om de problemen bij de hoorns te vatten dus hij valt voor mij af... Er zit maar één alternatief op : een buitenlander aantrekken of Mourinho delen met Real Madrid

Geplaatst

Denk niet dat Mourinho dat zelf wilt, mss dat hij z'n landje voor 2 wedstrijden er doorheen wilt helpen. Maar definitief aan de slag gaan bij zowel Real als Portugal ziet hij zelf toch ook nog niet zitten? Hij zei zelf dat Portugal voor hem het eindstation is, en hij daar zijn carrière ging afsluiten.